Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Wasze sugestie dotyczące zmiany łowców głów (TEMAT DO ZAMKNIĘCIA)  (Przeczytany 1206 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 486
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • 八十六
  • Steam ID: Mój status Steam
Tworzę sobie moda i mam zrobionych już wiele jednostek, setki nowych itemów i innych rzeczy. Zabrakło mi pomysłów na to, jak mogę przebudować łowców głów. Proszę o wasze sugestie na temat w jakim kierunku mam stworzyć dla nich drzewka rozwoju. Tutaj podaję wzór jak należy w tym temacie pisać sugestie:

Rodzaj- Np. Czy mają być to jacyś ciężcy zbrojni, czy jacyś kusznicy.
Gdzie będzie się ich rekrutować- Np. Zamek, miasto, jednostki na mapie świata, itp.
Nazwy jednostek- Od najsłabszego, do najsilniejszego. Np. wieśniak < milicjant < piechociarz < zbrojny < rycerz
Uzbrojenie- Co będą nosili w rękach, jakie rodzaje zbroi (mogą być sugestie dotyczące nowych)- można się rozpisać
Nastawienie do innych- Np. Czy będą atakować gracza
Statystyki każdej z jednostek- ile mają siły, ile charyzmy, itp.

Czekam na wasze odpowiedzi!

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2014, 16:46:31 wysłana przez Garedyr »


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1534
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Wasze sugestie dotyczące zmiany łowców głów
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 27, 2014, 11:33:07 »
Wzoruj się na błędnych rycerzach. Do oddziału daj 2-3 rycerzy i biedniejszą obstawę złożoną z piechurów.
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: Wasze sugestie dotyczące zmiany łowców głów
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 27, 2014, 12:11:56 »
Rodzaj: Z początku lekka, a w miarę przyrostu doświadczenia ciężka kawaleria.
Gdzie będzie się ich rekrutować: W tawernach bądź na ulicach większych miast.
Nazwy jednostek: Awanturnik< Łowca< Strażnik< Wolny strzelec< Błędny rycerz.
Uzbrojenie: Z początku skórzane uzbrojenie, później kolcze a na końcu pół płytowe- płytowe. Co do broni- wekiera/miecz i tarcza, kusza i bełty. Konie powinny być bez kropierza.
Nastawienie: Wrodzy wobec bandytów i dezerterów, w stosunku do gracza neutralni.
Statystyki:
Awanturnik-
Sił: 10
Zrę: 6
Int: 4
Cha: 4
Łowca-
Sił: 12
Zrę: 9
Int: 5
Cha: 6
Strażnik-
Sił: 15
Zrę: 12
Int: 7
Cha: 8
Wolny strzelec-
Sił: 18
Zrę: 15
Int: 10
Cha: 10
Błędny Rycerz-
Sił: 25
Zrę: 20
Int: 15
Cha: 18
Suprajs, podpisu brak!

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 486
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • 八十六
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Wasze sugestie dotyczące zmiany łowców głów
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 27, 2014, 12:27:35 »
Rodzaj: Z początku lekka, a w miarę przyrostu doświadczenia ciężka kawaleria.
Gdzie będzie się ich rekrutować: W tawernach bądź na ulicach większych miast.
Nazwy jednostek: Awanturnik< Łowca< Strażnik< Wolny strzelec< Błędny rycerz.
Uzbrojenie: Z początku skórzane uzbrojenie, później kolcze a na końcu pół płytowe- płytowe. Co do broni- wekiera/miecz i tarcza, kusza i bełty. Konie powinny być bez kropierza.
Nastawienie: Wrodzy wobec bandytów i dezerterów, w stosunku do gracza neutralni.
Statystyki:
Awanturnik-
Sił: 10
Zrę: 6
Int: 4
Cha: 4
Łowca-
Sił: 12
Zrę: 9
Int: 5
Cha: 6
Strażnik-
Sił: 15
Zrę: 12
Int: 7
Cha: 8
Wolny strzelec-
Sił: 18
Zrę: 15
Int: 10
Cha: 10
Błędny Rycerz-
Sił: 25
Zrę: 20
Int: 15
Cha: 18

Pomysł bardzo dobry. Mam do ciebie pytanie. Masz jakieś pomysły na dialogi łowców z graczem? Jeśli tak, to wyślij mi na PW. Temat można zamknąć ;)


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Berethon

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Piwa: 0
Odp: Wasze sugestie dotyczące zmiany łowców głów
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 27, 2014, 13:03:53 »
Ja mam pomysł żeby łowcy głów napadali na gracza jeśli jest "zły" czyli atakuje wieśniaków, karawany itp.

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 486
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • 八十六
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Wasze sugestie dotyczące zmiany łowców głów
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 27, 2014, 14:03:29 »
Ja mam pomysł żeby łowcy głów napadali na gracza jeśli jest "zły" czyli atakuje wieśniaków, karawany itp.

To też zrobię. Dzięki za radę.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator