Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: dodawanie rekrutera i troop editor  (Przeczytany 5023 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Relkov98

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
dodawanie rekrutera i troop editor
« dnia: Wrzesień 12, 2014, 15:25:17 »
mam 2 pytania
1. Jak zrobić takie gościa co podróżuje po tawernach lub stoi w mieście obok mistrza gildi i można od niego rekrutować najemników (np. generał pistoletus z nowej ojczyzny lub Simps (chyba tak się nazywał) rekruter kondonierów z floris moda.
2. jak dam w troop editorze zrobi jednostkie np. ronin i dam mu frakcje no commers i dam że będzie można awansować najemne ostrze na ronina to będzie się pojawiał w tawernach?

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 12, 2014, 15:53:54 »
1. Jak pisałem ci wcześniej, Troop Editorem tego nie zrobisz, potrzebujesz MS.
2. Zmiana frakcji, ani dodanie go jako wyższy lvl Najemnych Ostrz nie sprawi, że będzie go można rekrutować z tawern. Jednostki, które rekrutujesz w tawernach muszą być przed "trp_mercenaries_end", ale przesunąć tam jednostkę możesz tylko w MS, jeśli zrobisz to przy użyciu Troop Editora, to jednostki się pomieszają.
Tak więc ponawiam to, co ci wcześniej powiedziałem: polecam Module System.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline Relkov98

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 12, 2014, 16:00:31 »
no wiem że trzeba zrobić tego rekrutera za pomocną system module ale jak go zrobić bo chce takie gościa dodać do kilku modów

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 12, 2014, 16:19:23 »
Do modów, o ile nie masz ich MS, to nie dodasz. Poza tym, jeśli chcesz dodać za pomocą MS, to nie dawaj w nazwie Troop Editor, bo myli.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 436
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 12, 2014, 18:32:04 »
No to ja jestem ciekaw, bo robię module systemie, wiem że trzeba coś zrobić w trops , w dialog i chyba coś w scrypcie.
Jednakże przydała by się rada co i jak od początku na przykładzie. Bo samo stwierdzenie " Trzeba to zrobić w Trops i Dialog" to w praktyce żadna pomoc. Tylko kulturalne powiedzenie " A SAM SE K.. RÓB".  Ja się po prosty tutaj pytam jak człowiek człowieka, co robić krok po kroku.
 

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 487
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 12, 2014, 20:04:48 »


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 436
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 12, 2014, 20:59:11 »
Trololololololo...dzięki ;) ale nie tego się spodziewałem.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 12, 2014, 21:31:46 »
Napiszę poradnik jak tylko zacznie mi działać Internet w domu, bo pisanie z tego fona to masakra :(
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 487
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 12, 2014, 21:35:56 »
Napiszę poradnik jak tylko zacznie mi działać Internet w domu, bo pisanie z tego fona to masakra :(

Przydałby się tutorial na temat tworzenia dialogów dla początkujących. Nawet jeżeli damy im gotowca, to i tak będzie im trudno odgadnąć jak samemu stworzyć taki dialog. Może jutro sam wyjaśnię parę kwestii na ich temat. 


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1021
  • Piwa: 119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 12, 2014, 22:54:25 »
Faktycznie, można było by coś takiego zrobić. A póki co daję link do tutku o tworzeniu questów. Jeśli poświęcisz chwilę czasu na dokładniejszą analizę kodu w punkcie 4, to już będziesz mniej, więcej wiedział ocb. ;) http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,53259.0.html

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 487
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 13, 2014, 10:14:45 »
UWAGA!
Tekst zawiera polskie znaki.

Module_dialogs (po pierwszym [ ):

(click to show/hide)

Zielony- ilość złota za jednostkę
Fioletowy- jednostka
Niebieski- ilość jednostek

Module_troops [po minstrelach (chyba)]:

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2014, 15:28:26 wysłana przez paweltoja »


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 436
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 13, 2014, 21:30:22 »
A czy tych gości można nastawić tak aby u jednego można rekrutować takich a drugiego takich czy jest tylko tak że nieważne do którego pójdziemy to kupimy to samo?

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 13, 2014, 22:05:22 »
U każdego kupimy to samo, popatrz:
[anyone, "start",
   [(is_between, "$g_talk_troop", "trp_rekrutant_beegin", "trp_rekrutant_end")],
Z tego fragmentu wynika, że dialog tyczy się każdego troopa między trp_rekrutant_begin, a trp_rekrutant_end, zaś wszyscy rekrutanci znajdują się w tej części. Jeśli chcesz to zmienić, to opracuj na podstawie tego zamieszczonego przez paweltoja opracuj drugi dialog, który będzie dotyczył innych npców. Albo któregoś z utworzonych przez paweltoja, ale musisz go wtedy wyłączyć z tej części dialogu. BTW: jak skopiujecie do MS i skompilujecie to wyjdzie wam error, bo nie ma "trp_rekrutant_beegin", musicie usunąć jedno e.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 487
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 13, 2014, 23:16:43 »
U każdego kupimy to samo, popatrz:
[anyone, "start",
   [(is_between, "$g_talk_troop", "trp_rekrutant_beegin", "trp_rekrutant_end")],
Z tego fragmentu wynika, że dialog tyczy się każdego troopa między trp_rekrutant_begin, a trp_rekrutant_end, zaś wszyscy rekrutanci znajdują się w tej części. Jeśli chcesz to zmienić, to opracuj na podstawie tego zamieszczonego przez paweltoja opracuj drugi dialog, który będzie dotyczył innych npców. Albo któregoś z utworzonych przez paweltoja, ale musisz go wtedy wyłączyć z tej części dialogu. BTW: jak skopiujecie do MS i skompilujecie to wyjdzie wam error, bo nie ma "trp_rekrutant_beegin", musicie usunąć jedno e.
Dzięki za uwagę z tym "e". Już poprawiam.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Waldzios

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 609
  • Piwa: 50
  • "Let me see your war face."
Odp: dodawanie rekrutera i troop editor
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 13, 2014, 23:20:26 »
A czy tych gości można nastawić tak aby u jednego można rekrutować takich a drugiego takich czy jest tylko tak że nieważne do którego pójdziemy to kupimy to samo?
Zmodyfikował bym w tym celu lekko początek i końcówkę:

[anyone, "start",
   [(is_between, "$g_talk_troop", "trp_rekrutant_begin", "trp_rekrutant_end")
       (try_begin),
         (eq,"$g_talk_troop","trp_rekrutant_1"),
         (assign,reg3,"trp_mercenary_horseman"),
       (else_try),
         (assign,reg3,"trp_mercenary_crossbowman"),
       (try_end),
       (str_store_troop_name, s9, reg3),
   ],
   "Jestem rekrutantem jednostek typu {s9}. Ja i moi ludzie są po to, aby bronić tego miasta. Więc czego chcesz?", "rekrutant_2",
   []],
 
  [anyone|plyr, "rekrutant_2",
   [],
   "Chcę nająć trochę twoich ludzi.", "rekrutant_3",
   []],
 
  [anyone|plyr, "rekrutant_2",
   [],
   "Nara!", "close_window",
   []],

  [anyone, "rekrutant_3",
   [(store_troop_gold,reg4,"trp_player")],
   "Ilu chcesz?", "rekrutant_4",
   []],
 
 [anyone|plyr,"rekrutant_4", [(ge,reg4,50)], "Jednego.", "rekrutant_3",[
        (troop_remove_gold,"trp_player",50),(party_add_members, "p_main_party", reg3, 1),]],
 [anyone|plyr,"rekrutant_4", [(ge,reg4,500)], "Dziesięciu.", "rekrutant_3",[
        (troop_remove_gold,"trp_player",500),(party_add_members, "p_main_party", reg3, 10),]],
 [anyone|plyr,"rekrutant_4", [(ge,reg4,2500)], "Pięćdziesięciu.", "rekrutant_3",[
        (troop_remove_gold,"trp_player",2500),(party_add_members, "p_main_party", reg3, 50),]],
 [anyone|plyr,"rekrutant_4", [], "Zapomnij o tym.", "close_window",[]],
"There Ain't No Such Thing As A Free Lunch"