Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima  (Przeczytany 7407 razy)

Opis tematu: Creditsy do Hulagu Khana i Demonwolfa z forum TW

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hieronim114

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • bd w pułku
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 08, 2016, 15:37:01 »
Nie ma...
"Kite plane hit steel must"

Dzieci z Georgem Bushem przed zamachem z 11 września 2001 roku

Offline Elendirn

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 24, 2016, 11:03:51 »
Siemka! Mam mały problem z Thoring map editor do M&B Warband.
Otóż odpalam edytor, żadnych błędów itd. czekam.... czekam.... i tak bez końca czekam.
To się po prostu nie chce uruchomić. Zależy mi na tym gdyż tworzę moda, mam już gotowe jednostki, i teraz chcę zacząć pracę nad mapą.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6968
  • Piwa: 574
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 24, 2016, 11:06:09 »
Zastosowałeś się do wszystkich poleceń z poradnika?
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline Elendirn

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 24, 2016, 11:15:42 »
Tak może jakiś problem z setinngs??
Dane:
#  Change these settings at your own risk
#  Don't include any spaces for now

#  Mount & Blade path
# use "." if running the editor from the root M&B directory
# use "auto" to auto detect M&B path
# or type in the full path: eg "C:/Games/Mount&Blade"
# NOTE: if typing the full path, use / NOT \ as a separator
mbPath=C:/Games/Mount&Blade

#  Module to open
Mod=Lord_of_The_Fareun

#  Warn if forests > 4990 (causes crashes in game if you have too many forests)
ForestWarning=1

#  Mipmapping reduces the bluryness of textures, but makes them a bit grainy
Mipmapping=1

#  Initial camera position
SceneRotation=150.0,30.0
ScenePosition=0.0,-2.3,11.4

#  Maximum recursion when filling with the fill tool
#  Reduce this if filling causes crashes
MaxRecursion=500

#  Size of new maps when created (in game units)
MapWidth=280
MapHeight=280

#  Number of tiles around the border of the map to make larger
BorderSize=10

#  Mesh density of new maps when created.
#  This number indicates the number of tiles per 1x1 unit of the map.
#  So a 320x320 map, with density 0.5 will be created with 160x160 tiles.
MapDensity=0.5

#  Maximum number of undos possible (each takes ~1.2mb ram for a standard size map)
MaxUndos=10

#  Auto update terrain transitions and lighting while painting?
AutoUpdate=1

#  Depth to use when using auto ocean and land
WaterDepth=1.0

#  Default water mode
#  1 = water stays still, 2 = effect only water, 0 = effect water just like land
#  Toggle while editing using F4
WaterStatic=1

#  Weld Vertices within this radius of one another when using Weld Selection
WeldRadius=0.1

#  Display Mode Help by default
dispMH=1

#  Last window position Width,Height,x,y,fullscreen
#  DO NOT SET x & y TO 0
ScreenSettings=800,600,50,50,1

EDIT:
Chwila! Mam pomysł! Zmienię folder z modem z Lord of The Fareun na Native i zmienię to w settings

EDIT2:Okej rozwiązane, powodem była nazwa folderu :D
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2016, 12:12:47 wysłana przez Lew »

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6968
  • Piwa: 574
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 24, 2016, 12:14:35 »
Dobra, to świetnie że ci działa, ale na przyszłość zamiast wysyłać trzy posty pod rząd, używaj opcji Modyfikuj w swoim pierwszym poście.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline Elendirn

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 24, 2016, 13:26:11 »
Hm... zrobiłem mapę... fajnie wygląda. Tylko że gdy próbowałem odpalić Native :P daję nową grę, muzyka się zacina i muszę restartować kompa :(

Offline Hieronim114

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • bd w pułku
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 24, 2016, 14:09:33 »
Najprawdopodobniej zbyt duża wielkość mapy spróbuj zmniejszyć.
"Kite plane hit steel must"

Dzieci z Georgem Bushem przed zamachem z 11 września 2001 roku

Offline Elendirn

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 24, 2016, 15:04:28 »
Nie pomogło :(
I mam taki napis po zapisie
http://i.imgur.com/qYdhqld.png
Oczywiście to jest nowa mapa testowa trochę pomniejszona.
Pierwszy projekt był lepszy i większy
Pobrałem demo M&B bez WB i jak robie mapę to jak nakładam teksturę na nową mapę to zacina się program :(
Okej naprawiłem :D
I takie pytanie mapy robione z M&B będą działały na WB?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2016, 15:33:15 wysłana przez Elendirn »

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 436
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 24, 2016, 16:25:40 »
Wszystko dobrze, jednakże dla mnie wielką bolączką są mosty...nie potrafię ich obrócić jak również mam problem z ich ustawieniem na mapie by dało się przez nie chodzić w grze.

Offline Elendirn

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 24, 2016, 16:54:40 »
Obracasz przytrzymując R, a nie wiem jak da się zrobić by przez nie przechodzić :(
Edit: Lew mam problem... jak odpalam moją mapkę na WB to przy ładowaniu muzyka się zacina i cały komputer :( od razu mówię że wszystkie miasta przeniosłem na grunt i można do nich dotrzeć na zwykłym M&B wszystko działa.
PS: Saranickie też przeniosłem
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2016, 17:06:24 wysłana przez Elendirn »

Offline KasjanGaming

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 04, 2017, 18:46:05 »
Mam podobny problem co Hieronim. Też edytor nie może znaleźć trees.ddf i quest_window.dds. Ten pierwszy plik mam, lecz nie posiadam drugiego.

Offline KasjanGaming

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kompletny poradnik korzystania z edytora map Thorgrima
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 05, 2017, 13:18:27 »
Dobra. Już działa, źle  ścieżkę wpisałem. Jaką można największą mapę wgrać do Warbanda? Chodzi mi o jej wymiary. 500x500 wejdzie?