Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tutorial - Edit mode  (Przeczytany 64317 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gocio

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 07, 2010, 21:47:34 »
Z tego co wiem to woda jest na tym samym poziomie na całej powierzchni sceny. Więc prawdopodobnie musicie obniżyć całą scene by woda się dostała do fosy.

Offline grzegorz512

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 08, 2010, 16:05:08 »
ej a wiesz jak se zrobie mape w map edytorze jak ją dodać/albo jak wygenerować se teren bo tam jest do bani napisane


Offline Farkraj

  • BANITA
  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nord Huscarl
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 12, 2010, 16:54:58 »
Mam takie małe ale dla mnie ważne pytanka :)

1. Widziałem że ktoś wcześniej dodał martwe ciała edit modem, jak to zrobić?
2. Czy da się jakoś uruchomić swobodną kamerę bez editowych okienek itp?

No to tyle :D Byłbym wdzięczny jakby ktoś odpowiedział

Offline Galik

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 85
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 30, 2010, 20:10:23 »
A ja mam takie pytanka: 
1.Jak ustalić respawny na mapce? (Edytuję Warband i chciałbym żeby to w mp działało bo z kolegą grać planuję na swoich mapach)
2.Jak zrobić żeby drabine można było podnosić?

Z góry dzięki za pomoc
Na świecie niema wielu idiotów po prostu są tak sprytnie porozstawiani, że spotykamy ich co krok.<br />Niech żyje Caldaria :-).

Offline Maharradzia

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Piwa: 0
  • Kokodżambo i do przodu!
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #79 dnia: Maj 03, 2010, 02:02:07 »
A jak teraz, w Warbandzie, na edytowanej mapie, zrobić resp, podnoszące się drabiny i bramy które się opuszczają?
Koko dżambo i do przodu

Offline krzysioo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 138
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 03, 2010, 23:10:11 »
To ja zadam kolejne pytanie, bo odpowiedzi na poprzednie nie znam :)
Jeśli już zedytowaliśmy swoją scenę, to jak dowiedzieć się jaką ona ma nazwę w folderze SceneObj?

EDIT: Jestem ciekawy kto odpowie na te wszystkie pytania :)
« Ostatnia zmiana: Maj 09, 2010, 01:53:05 wysłana przez krzysioo »

Offline Pulpi

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 08, 2010, 22:33:35 »
Cytuj
W pythonie w pliku module_scenes.py jest wpis:
Kod:

("salt_mine",sf_generate,"none", "none",
(-200,-200),(200,200),-100,"0x2a07b23200025896000023ee00007f9c00002 2a8", 
    [],[]),


zamieniamy ciag zaczynajacy sie od '0x' na nasz wygenerowany, zapisujemy i uruchamiamy build_module.bat

od tego momentu teren w salt mine bedzie taki jaki zostal wygenerowany.

Chciałem tak zmienić Veluce, zamieniłem ten ciąg, zapisałem, uruchomiłem build_module.bat. Uruchamiam M&B, rozpoczynam nową grę, wchodzę w Veluce i nic się w niej nie zmieniło. Ktoś mi może powiedzieć, co zrobiłem źle?

I am Death Knight - Play Free Online Games

Offline russiansoldier

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Piwa: 0
Odp: Edit mode - Tutorial
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 16, 2010, 11:55:03 »
Sorry, że odświeżam stary temat ale nudziło mi się i postanowiłem wrzuć kilka screenów mojego  dzieła:




Czego potrzebowałeś do zrobienia takiego dziedzińca?I jak zrobić aby moje miasto które zrobiłem było takie jak inne i żeby działało?
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2010, 13:04:48 wysłana przez russiansoldier »

Offline russiansoldier

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 16, 2010, 13:26:47 »
Jak w tym edit mode robi się WODE.Bo chce sobie zrobić fose
Sory za Multi Posta.Potrzebujesz Thorgrim's Map Editor napisz do mnie na gg:4340137 pomogę ci.

Offline krzysioo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 138
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 16, 2010, 13:56:12 »
Wystarczy obniżyć teren, żeby zrobić sobie fosę.
Czy ktoś odpowie na moje pytanie? Już drugi raz się pytam. "Jeśli już zedytowaliśmy swoją scenę, to jak dowiedzieć się jaką ona ma nazwę w folderze SceneObj?"

Offline russiansoldier

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 16, 2010, 17:42:36 »
Wystarczy obniżyć teren, żeby zrobić sobie fosę.
Czy ktoś odpowie na moje pytanie? Już drugi raz się pytam. "Jeśli już zedytowaliśmy swoją scenę, to jak dowiedzieć się jaką ona ma nazwę w folderze SceneObj?"

Czy ty widzisz moją odpowiedz?Napisałem już jak nawet dałem mu mój numer.Pomyśl zanim napiszesz posta.

Offline Fafaron

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 114
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Po prostu Pacman.
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 16, 2010, 18:10:45 »
@russiansoldier
Niepotrzebny jest Thorgrim's map editor, wystarczy za pomocą edit mode ustawić wysokość poniżej 0 metrów (w miejscu, w którym ma być fosa).

@krzysioo
Powiedz którą scenę zedytowałeś, to Ci powiem.
Korzystasz z module system?
W module_parties powinieneś mieć listę wszystkich lokacji.
Cytat: Konfederat
Tak dla ułatwienia ja nie pisze przecinkow. bo się gubię gdzie je postawić.

Offline krzysioo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 138
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 16, 2010, 18:54:26 »
Nie korzystam z MS'a. Scena, którą zedytowałem to Zamek Radoghir. Z góry dzięki :)

Do russiansoldier: Wyluzuj człowieku. Po prostu podałem łatwiejszy lub inny sposób zrobienia fosy, bo jak widać kolega wyżej wytłumaczył, że niepotrzebny jest edytor map Thorgrima.

\EDIT/: Dzięki :) Jeśli sam chciałbym to sprawdzić to muszę w module_parties, tak?
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2010, 19:19:32 wysłana przez krzysioo »

Offline Fafaron

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 114
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Po prostu Pacman.
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 16, 2010, 19:12:01 »
scn_castle_4
Cytat: Konfederat
Tak dla ułatwienia ja nie pisze przecinkow. bo się gubię gdzie je postawić.

Offline Vondagar

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #89 dnia: Maj 23, 2010, 10:16:40 »
Jestem nieco początkujący w modowaniu warband, chcialem zmodyfikowac pewna scene niestety po naniesienu poprawek i wyjsciu z edytora jest po staremu a moje zmiany sie nie zapisaly...