Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tutorial - Edit mode  (Przeczytany 64376 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dracke

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 01, 2007, 20:02:33 »
Jeżeli chcesz robić nowe wnętrza to musisz mieć module_system

http://forums.taleworlds.net/index.php?topic=5408.0


Offline XarDiego

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Piwa: 0
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 18, 2007, 12:14:45 »
Mam to, ale co mam z tym zrobić, po co to?

Offline Cwany_Rycerz

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rzeźnik i Brutal
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 19, 2007, 21:00:00 »
Ja trochę się zajmuje Edit Mode, ale narazie robie takie małe zmiany, tylko coś nie umiem robić nowych wnętrz, bo porobił bym wejścia do wszystkich domów itd. Mam jeszcze problem bo nie umiem dawać nowych lokacji bo pokazyje się po zapisaniu, że tego nie będzie w grze.

To kilka moich prac:
Las przy tawernie Four Ways
 
Chatka w tymże lesie

Przedmieścia miasta Zendar


Do dodania miast potrzebujesz juz edytora mapy thogrima

Niedziała mi :(. Sciągnałem wersje na 0.751 i w licho nieidzie tylko pokazuje mi się błąd kiedy włączam:

"ARB_texture_compression extension was not found"

Miał ktoś jescze coś takiego?

Jeżeli masz wersję 0.808 M&B to powinieneś ściągnąć najnowszą wersję edytora, 8.1

Noooo... niezłe... Mam wersję 0.751 i chyba już wiem czemu mam ten błąd: tu chodzi o sterowniki karty graficznej.
Mortal Kombat Rulezz!

Offline Ponia

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Piwa: 0
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 22, 2007, 17:17:46 »
Spoko juz biore się za prace
Giermek łapajta za broń.

Offline Ponia

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Piwa: 0
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 22, 2007, 17:30:31 »
ej a jak zmienić wyskokość obiektu, a jak mozna przerobić np: konia armor, luk i zmienić i wygląd teksrure.
Giermek łapajta za broń.

Offline Józef Sztacheta

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1250
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 22, 2007, 17:33:26 »
haha co? niestety niewiele zrozumialem o co chodzi.

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 22, 2007, 19:10:28 »
ej a jak zmienić wyskokość obiektu, a jak mozna przerobić np: konia armor, luk i zmienić i wygląd teksrure.
... yyy .. chodzi o tekstury? Jak chcesz je edytować to folderze textures chyba są..lecz nie bardzo kapuje "konia armor"

Offline Cwany_Rycerz

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rzeźnik i Brutal
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 04, 2007, 18:21:12 »
ej a jak zmienić wyskokość obiektu, a jak mozna przerobić np: konia armor, luk i zmienić i wygląd teksrure.

Teksrure?! To może jescze sexture xD... Konia armor? Znaczy zbroja Koni? nieznam takiego imienia jak konia. I wyskokość!? Znaczy ze zamiast stać to podsakuje na odpowiednia wysokość???
Mortal Kombat Rulezz!

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 25, 2007, 16:34:38 »
Zajmuję się ktoś tym jeszcze? Bo mam problem a mianowicie nie wiem gdzie skiopiować ściągnięte pliki z edytora Thorgrima. Jak daję do katalogu głównego to wyskakuje error: ARB_texture_compression extension was not found.
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2007, 16:37:03 wysłana przez Kolba »

Offline Cwany_Rycerz

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 250
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rzeźnik i Brutal
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 25, 2007, 22:00:08 »
Zajmuję się ktoś tym jeszcze? Bo mam problem a mianowicie nie wiem gdzie skiopiować ściągnięte pliki z edytora Thorgrima. Jak daję do katalogu głównego to wyskakuje error: ARB_texture_compression extension was not found.

Chyba to z powodu sterowników do karty graficznej...

EDIT: Zaraz przecierz to w swoim poprzednim poście w tym temacie pisałem
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2007, 21:17:28 wysłana przez Cwany_Rycerz »
Mortal Kombat Rulezz!

Offline Józef Sztacheta

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1250
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 26, 2007, 00:05:22 »
nigdy sie tym edytorem nei bawilem, ale skoro wyswietla napis, ze brak jakiejs texturki to pewnie jej po prostu brak - sciagnij instalke jeszcze raz, najlepiej z innego zrodla.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 09, 2007, 09:38:56 »
Efekty dzisiejszej pracy


Tajemnicze zwłoki nad górską chatką.

http://img410.imageshack.us/my.php?image=beztytuubv6.jpg

Wykopaliska w pobliżu Tawerny Four Ways

http://img213.imageshack.us/my.php?image=wykopaliskaip1.jpg

Offline Szwejk

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 178
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Shinpū tokubetsu kōgekitai
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 15, 2007, 16:29:15 »
Cytuj
W pythonie w pliku module_scenes.py jest wpis:
Kod:

("salt_mine",sf_generate,"none", "none",
(-200,-200),(200,200),-100,"0x2a07b23200025896000023ee00007f9c00002 2a8", 
    [],[]),


zamieniamy ciag zaczynajacy sie od '0x' na nasz wygenerowany, zapisujemy i uruchamiamy build_module.bat

W jakim pythonie :/ kurde, nigdzie nie moge znaleźć tego pliku

Offline Józef Sztacheta

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1250
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 15, 2007, 18:09:38 »
to nie plik, wpisz w googlach to zobaczysz co to jest. Sluzy do poprawnego wykorzystania module systemu dostepnego na forum TaleWorlds.

tu gdzies masz wiecej info o instalacji pythona http://www.withfireandswordmod.fora.pl/viewtopic.php?t=64&postdays=0&postorder=asc&start=45

Offline Szwejk

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 178
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Shinpū tokubetsu kōgekitai
Odp: EDIT MODE - TUTORIAL
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 15, 2007, 19:37:39 »
Ale ja jestem ciemny :P Wielkie dzięki Jason, a tak przy okazji, nie wiecie na kiedy jest planowana kolejna wersja M&B?