Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Kodowanie  (Przeczytany 775 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline WinterCome

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Kodowanie
« dnia: Lipiec 27, 2014, 18:52:00 »
Witam ;) Mam taki problem bo gdy chce w pliku module_game_menus.py wpisać własny opis i dodaje polskie znaki to w konsolki wywala mi error że linijka w której są polskie znaki jest zła a gdy usune polskie znaki to bulid normalnie działa i normalnie konwertuje mi moda. I mam pytanie, czy moda robie w plikach które są w module system czy w plikach które sie wypakowują gdy klikne bulid module?

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1021
  • Piwa: 119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kodowanie
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2014, 19:50:52 »
Jeśli chcesz mieć polskie znaki w MS to zerknij tutaj: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=488.msg271293#msg271293

Offline WinterCome

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kodowanie
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 28, 2014, 11:34:23 »
Dzięki za odpowiedź pomogłeś ;) Temat do zamknięcia.