Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Łaczenie kilku brył w całośc  (Przeczytany 849 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rolski95

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Piwa: 0
Łaczenie kilku brył w całośc
« dnia: Kwiecień 18, 2014, 16:56:12 »
Mam problem. Mianowicie chodzi o to , że jak chce oteksturowac mój obiekt, to nie moge całego, tylko w fragmentach. Tak wiec są dwie opcje: jak to później połaczyć, lub jak zprawic, aby mój obiekty był jako jedna bryła

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1040
  • Piwa: 126
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Łaczenie kilku brył w całośc
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2014, 19:46:55 »
Jeśli masz kilka osobnych obiektów to zaznaczasz je klikasz PPM(prawy przycisk myszy) i wybierasz połącz(jeśli używasz wings3d, bo jak to jest w innych programach to nwm.

Offline rolski95

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Piwa: 0
Odp: Łaczenie kilku brył w całośc
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 19, 2014, 22:17:36 »
Właśnie nie moge, gdyż ta opcja jest czasami niedostepna. Nie wiem, może to wina tego, że cześc owej "budowli" wsi w powietrzu?( patrz screen)https://imageshack.com/i/nhn458p

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: Łaczenie kilku brył w całośc
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 19, 2014, 23:02:17 »
Bo nie musisz obiektu rozcinać i składać podczas teksturowania (chyba, że chcesz teksturować niewidoczne ściany wewnętrzne ._. nie wiem po co to komu...)

wystarczy, że ZAZNACZYSZ te ściany na obiekcie, ale pamiętaj, żeby nie tworzyły one zamkniętej przestrzeni. Potem tylko zaznaczasz kolejne i dodajesz. Wysłałbym Ci screeny, ale nie bardzo mam jak teraz.

http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=2601.0
http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=494.0

- przeczytaj sobie te tematy, może jakoś pomogą. Doradzam też obejrzeć filmy na YT związane z teksturowaniem oraz tę stronę - http://pl.wings3d.de/news.php lub tę http://www.wings3d.pun.pl/

http://www.youtube.com/watch?v=FOm_qfcuxa4 - również to może się przydać

Chodzi o to, że jak już masz obiekty POŁĄCZONE, to ich wcale nie musisz rozłączać i teksturować osobno. Po prostu zaznaczasz na tym obiekcie poprzez kliknięcia dane polygony i dajesz mapowanie UV, potem przełączasz tylko między oknami i dodajesz (chyba, że tworzysz kilka tekstur, a nie tylko jedną.)
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!