Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Thorgrim Map Editor-crash  (Przeczytany 729 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rolski95

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Piwa: 0
Thorgrim Map Editor-crash
« dnia: Kwiecień 16, 2014, 14:56:41 »
Robiąc mapke mam pewien problem. Mianowicie: skopiowałem sobie mapke z pewnego moda(bo potrzebowałem akurat taka duzą) i nic w niej nie zmieniajac daje wygładzanie. Po czym pokazuje sie  komunikat o przestaniu działania programu. Tak wiec mam pytania:
1. Jak można stworzyc nową mapke, która bedzie miała tyle jednostek ile ja chce( a nie standardowe 160x160)
2. Jak można pozbyć sie owego błedu z wywalaniem programu.
3I takie dodatkowe pytanie, jak moge dodac do tekstur własną teksture, np lave, aby sie pojawiła w programie i w grze