Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Thorgrim Map Editor-crash  (Przeczytany 680 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rolski95

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Piwa: 0
Thorgrim Map Editor-crash
« dnia: Kwiecień 16, 2014, 14:56:41 »
Robiąc mapke mam pewien problem. Mianowicie: skopiowałem sobie mapke z pewnego moda(bo potrzebowałem akurat taka duzą) i nic w niej nie zmieniajac daje wygładzanie. Po czym pokazuje sie  komunikat o przestaniu działania programu. Tak wiec mam pytania:
1. Jak można stworzyc nową mapke, która bedzie miała tyle jednostek ile ja chce( a nie standardowe 160x160)
2. Jak można pozbyć sie owego błedu z wywalaniem programu.
3I takie dodatkowe pytanie, jak moge dodac do tekstur własną teksture, np lave, aby sie pojawiła w programie i w grze