Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Bandyci :)  (Przeczytany 2395 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KOsa.44

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiking z dzidą
Bandyci :)
« dnia: Kwiecień 07, 2014, 16:06:13 »
Witam wszystkich mam dwa pytania :)
1. Jak zrobić by bandyci łączyli się w większe grupy ?
2. Jak zmienić skina bandyty żeby inaczej wyglądał ?
Czekam na odpowiedzi ;)
"Siła złego na jednego."

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2014, 17:20:27 »
1. Bandyci nie łączą się w grupy i nie możesz ich do tego skłonić, poza momentami, kiedy atakuje cię jedna z ich grup, a kilka innych za tobą podążało, wtedy walczą wspólnie przeciw tobie.
2. Skin tzn? Chodzi o ubiór, wygląd twarzy czy coś jeszcze innego?
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline KOsa.44

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiking z dzidą
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 08, 2014, 14:59:08 »
1. Chodzi mi o skrypt lub program pozwalający na łączenie się bandytów w większe grupy lub sposób na zwiększenie liczby bandytów
2. Sposób na nałożenie własnej textury na ciało i twarz bandyty żeby wyglądał jak zombie :)
"Siła złego na jednego."

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 08, 2014, 18:48:36 »
1. Jak już pisałem, nie da się ich zmusić do łączenia w większe grupy. Możessz zwiększyć ich ilość w party_templates za pomocą jakiegoś edytora albo MS.
2. Co do 2. to jest kilka możliwości, napiszę więcej później, bo się teraz śpieszę.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline KOsa.44

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiking z dzidą
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 10, 2014, 16:02:36 »
1. Gdzie w party_templates  zwiększa się liczbę jednostek w armii bandytów ?

Mam tam takie pola

Members:
[120. trp_taiga_bandit]  [Min (...) ]  [Max (...) ]
Zwiększam w tych polach liczbę na 100-200 i w grze nie ma różnicy nadal są małe grupy bandytów :( 
"Siła złego na jednego."

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1021
  • Piwa: 119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 10, 2014, 16:52:50 »
Sposób 1
1. Pobierz "troop editor"
2. Otwórz go: u góry widzisz pasek "folder". Klikasz "browse" i odnajdujesz katalog swojego moda np. D:\Program Files\Mount&Blade\Modules\Native\
3. Na pasku "filename" wybierz "party_templates.txt"
4. Wybierasz jakąś grupę i zwiększasz jej ilość w polach: Min, Max, a następnie klikasz "Uptade" przed zajęciem się inną jednostką
5. Gdy już skończysz klikasz "Save". Wtedy powinno już być wszystko ok.

Sposób 2
1. Musisz mieć odpowiednią wersję module system
2. W module system(MS) otwierasz module_party_templates za pomocą jakiegoś edytora plików tekstowych. np. Notepad++, czy chociażby zwykłego notatnika
3. Masz tam różne linijki, weźmy pod lupę tę (Leśni bandyci)
("forest_bandits","Forest Bandits",icon_axeman|carries_goods(3),0,fac_forest_bandits,bandit_personality,[(trp_forest_bandit,5,52)]),Przed ostatnia liczba wskazuje jaka może być najmniejsza grupa bandytów, ostatnia zaś jaka może być ich największa grupa. Zmień to wedle upodobania. Możesz pozmieniać również inne linijki z innymi grupami (rabusie, korsarze itd.). Następnie zapisz zmiany i kliknij dwa razy na build_module.bat w katalogu MS. Jeśli nie wyrzuci żadnych błędów to po uruchomieniu gry wszystko powinno być ok.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2014, 19:24:55 wysłana przez firentis »

Offline KOsa.44

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiking z dzidą
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 10, 2014, 20:31:21 »
Firentis wielkie dzięki za pomoc sposób pierwszy zadziałał :)
Tak po za tematem to pkt. Piwa można przyznawać za pomoc ? jeśli tak to jak , bo nie wiem ;)
"Siła złego na jednego."

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 10, 2014, 22:12:24 »
Piwo dajesz za co chcesz (niby jest "Powód", ale...), ale musisz mieć co najmniej 200 postów.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline KOsa.44

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiking z dzidą
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 11, 2014, 14:17:38 »
lllew dzięki za informacje o piwie :)
Jeszcze sposób na zmienienie skina u bandyty i będę Left 4 Dead 2 wersja Warband :D
"Siła złego na jednego."

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 11, 2014, 14:32:50 »
Ponieważ jestem zbyt leniwy by pisać, zapodaję link z forum TW: http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,62094.0.html
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline KOsa.44

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiking z dzidą
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 11, 2014, 14:44:52 »
Dzięki lllew będę miał co odszyfrowywać w ten weekend :D



Pomyślałem że łatwiej będzie zrobić zamiast skina zbroje ale mam problem bo używam OpenBRF i jak dodaje texture do modelu i odpalam nową grę to hełm jest cały czarny pomimo textury :(

Posty połączone // AdamOr
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2014, 17:48:04 wysłana przez AdamOr »
"Siła złego na jednego."

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 12, 2014, 13:31:06 »
Dodałeś oczywiście plik .brf w którym zbroja się znajduje do module.ini?
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline KOsa.44

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiking z dzidą
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 12, 2014, 15:51:44 »
Do module.ini dodałem " load_mod_resource = zhead " jeśli oto ci chodzi.
robię wszystko zgodnie z http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=5445.0
mimo to mam problem z texturą
"Siła złego na jednego."

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1021
  • Piwa: 119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 12, 2014, 18:54:28 »
Na jakim module to robisz? Bo jeśli na Native to dodawaj plik .brf do "CommmonRes" w głównym folderze M&B. Teksturę natomiast do folderu "Textures" też w głównym folderze M&B tzn. nie w folderze modułu. A w module.ini zamiast "load_mod_resource = zhead" dodaj "load_resource = zhead". To powinno Ci pomóc.
Też tak kiedyś miałem. Zobacz jeszcze czy podczas tworzenia materiału w Openbrfie wyświetla ci się tekstura i czy po wstawieniu do niego twojego modelu z rozszerzeniem .obj wyświetla ci się ten model.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 13, 2014, 09:23:47 wysłana przez firentis »

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Bandyci :)
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 12, 2014, 23:17:16 »
W żadnym wypadku nie dodawaj plików do CommonRes i Textures w głównym katalogu moda. Po to są katalogi modułów, by z nich korzystać. Raz, że wrzucenie tego do katalogów samej gry nic nie zmieni, dwa, że możesz tylko namieszać.

Jeśli masz problem z teksturami, to wrzuć screeny swoich ustawień modelu, materiału, tekstury z OpenBRF.