Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [WB] Party templates  (Przeczytany 1171 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mibac138

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
[WB] Party templates
« dnia: Luty 01, 2014, 19:33:22 »
Witam!

Chciałem zrobić własne wzory w party templates przez Morgh's Mount and Blade WB/WFAS Editor v1.40, stworzyłem jeden i włączyłem build_module.bat, lecz pojawiły się błędy, log z konsoli poniżej.

(click to show/hide)

(click to show/hide)

Czy mógł by mi ktoś pomóc?


Rozwiązania:

Nr 1. Usunąć carries_gold(x)
Nr 2. Podmienić tekst w pliku header_parties.py, linijka 46
         
(click to show/hide)
na
         
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2014, 12:20:38 wysłana przez mibac138 »

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: [WB] Party templates
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 02, 2014, 10:26:19 »
Wywal to "carries_gold(2)", a powinno działać. Coś z tą flagą jest nie tak - już sam fakt, że żaden oddział w Native z tego nie korzysta, coś mówi...

Offline mibac138

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB] Party templates
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 02, 2014, 11:45:36 »
Dziękuje! Działa!

@Edit:

Chyba naprawiłem carries_gold(x) :D
W header_parties.py zmieniłem linijke 46
(click to show/hide)
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2014, 12:00:45 wysłana przez mibac138 »

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: [WB] Party templates
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 02, 2014, 20:51:48 »
Nie sądzę, aby to było tak proste. Najprawdopodobniej ta flaga jest już przestarzała, skoro Nativowskie odziały jej nie używają. Przemawia za tym fakt, że nawet gdy się poprawi header_parties, to alternatywny kompilator (ten od twórcy WSE) i tak się wysypuje.

Dopóki komuś nie będzie się chciało sprawdzić w grze, czy faktycznie ta flaga działa i coś daje, to radziłbym z niej nie korzystać, bo może coś namieszać we wpisie oddziału.

Offline mibac138

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB] Party templates
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 02, 2014, 20:56:01 »
Ja po zmianie tego, nie mam już błędu! :)

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: [WB] Party templates
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 02, 2014, 21:42:19 »
To, że podstawowy kompilator nie wyświetla wtedy błędu, to wiem. Nie znaczy to jednak, że wszystko gra jak trzeba i poprawnie się zapisuje. Skoro inny kompilator się w tym miejscu wysypuje, lepiej uważać.

Offline mibac138

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB] Party templates
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 03, 2014, 12:19:18 »
Tutaj oddaje rację :)