Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Jak zmienić animacje.  (Przeczytany 1300 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PitchPL

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Jak zmienić animacje.
« dnia: Listopad 30, 2013, 23:15:37 »
Czesc.Mam pytanko.Jak zmienić animacje np Kopania ?

Próbowałem zamienić pliki,potem wrzucić do Resources a potem opcje wczytania w module ale nie idzie.

Z góry dzięki za pomoc.

Offline Mati44

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 334
  • Piwa: -78
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbieram piwo dla Peterova
Odp: Jak zmienić animacje.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 30, 2013, 23:41:59 »
trzeba jeszcze chyba w skrypcie animacji pogrzebać.

Offline PitchPL

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak zmienić animacje.
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 01, 2013, 10:13:35 »
Domyśliłeś się XD Tylko w jakim ? xd

Offline Waldzios

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 609
  • Piwa: 50
  • "Let me see your war face."
Odp: Jak zmienić animacje.
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 01, 2013, 10:35:27 »
Nie podałeś żadnych szczegółów, więc trudno coś zasugerować. Polecam poczytać tutoriale.

Domyślna animacja kopania to kick_rightleg w ani_kicks.brf.

W module system za animacje odpowiada plik module_animations.py.

Fragment dotyczący kopnięć:
(click to show/hide)
"There Ain't No Such Thing As A Free Lunch"

Offline PitchPL

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jak zmienić animacje.
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 01, 2013, 13:12:23 »
Ok opiszę to jaśniej.


Zamiast kopania chce dać animacje cieszenia się.

skopiowałem sobie animacje kopania (do openBRF)  potem wkleiłem tam animacje cieszeni się,podmniełem nazwy i usunełem animacje kopania,wkleiłes do resources,w module dodałem linijkę i nie ma.

Wiecie jak to zamienić poprawnie

?



_______________________________________ _______________________________________ _______________________________________ __________


Np to.

http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,196100.0.html
Byłby ktoś wstanie zrobić mi module_animations do nich ? (WFAS) ?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2013, 13:58:21 wysłana przez PitchPL »

Offline Waldzios

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 609
  • Piwa: 50
  • "Let me see your war face."
Odp: Jak zmienić animacje.
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 01, 2013, 14:59:43 »
skopiowałem sobie animacje kopania (do openBRF)  potem wkleiłem tam animacje cieszeni się,podmniełem nazwy i usunełem animacje kopania,wkleiłes do resources,w module dodałem linijkę i nie ma.
Jeśli nie usunąłeś/zakomentowałes wpisu:
load_resource = ani_kicksgra wczyta oryginalną animacje jako pierwszą.
Jeśli wszystko zrobisz prawidłowo, efekty będą dziwaczne, ale będą (najprawdopodobniej wyświetli się jakiś urwany fragment animacji).

Nie do końca rozumiem co chcesz osiągnąć.
Zamiana animacji kopania na inna, nie sprawi ze twoja kopnięcia będą działać inaczej, będą jedynie dziwacznie wyglądać.

Np to.

http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,196100.0.html

Byłby ktoś wstanie zrobić mi module_animations do nich ? (WFAS) ?
Najprawdopodobniej zmodyfikowany module_animations jest załączony do paczki, ewentualnie potrzebne modyfikacje znajdziesz w wątku.
"There Ain't No Such Thing As A Free Lunch"