Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: AI Mesh  (Przeczytany 991 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dayjah69

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Piwa: 0
  • Bahrid Sultanate
AI Mesh
« dnia: Październik 18, 2013, 09:53:34 »
Witam. Tworzę stolicę swojego sułatanatu (docelowo chciałbym aby to było nowe, dodatkowe miasto). Utworzyłem grunt, teraz stawiam cały ten majdan (mury, domy itp.). Mieszkańcy miasta (tworzę na mieście Bariyye, czy lepiej na mapie multiplayer czy to bez znaczenia?) siedzą pod kawałkiem wielkiej płyty ;) Chciałbym aby w przyszłości pomykali między budynkami, a strażnicy czujnie obserwowali ulice. Pytanie - jak tego dokonać? czytam tutoriale, oglądam filmy na jutujubie i... nie wiem nic. Proszę o odpowiedzi na poniższe pytania:
1. Jak ustawić strażników  na konkretnych pozycjach (jak wybrać aby strażnikami byli np. hashamerzy a nie zwykli strażnicy)?
2. Jak ustawić "wejścia" do lokacji np. tawerna  podchodząc do budynku tawerny z miasta?
3. Jak ustawić ścieżki po których poruszają się mieszkańcy (jak zwiększyć liczbę mieszkańców)? 
4. Jak ustawić punkty od których gracz rozpoczyna zwiedzanie miasta (zależy mi na tym aby ustawić to w miarę szybko 
    ponieważ bohater siedzący pod gruntem nie może przetestować tworzonej lokacji)?
5. jak ustawić kwestie obrony murów przed atakiem, jak oblegać?
6. Czy to wszystko "pójdzie" na starym sejvie?

Proszę o pomoc i pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2013, 11:32:03 wysłana przez dayjah69 »
„Pełen jestem strzał śmiercionośnych,
Ból i skonanie niosę w darze.
Poznaj po tym, co ujrzysz, że niosę,
Żem plagą jest świata tego”
(inskrypcja na mameluckich łukach)

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 447
  • Piwa: 15
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AI Mesh
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2013, 19:38:22 »
Tego typu rzeczy można zrobić w trybie edycji. A czy to będzie na starym sejvie działać... chyba tak.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7272
  • Piwa: 641
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: AI Mesh
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2013, 22:30:34 »
1. Bez MS (o ile mi wiadomo) nie da się.
2. Jeśli robisz na Bariyye, to na drzwiach którymi wchodzi się do lokacji przenieś bodajże 'Passage' (albo coś takiego) na miejsce w którym ma być.
3. AI Mesh
4. Entry pointy - sprawdź te w Bariyye, które za to odpowiadają (jak nie znasz id, metodą prób i błędów wybierz te, które są w miejscu pojawiania się bohatera) i przenieś je tam gdzie mają być.
5. Wpisujesz w konsoli 'cheatmenu', wchodzisz do miasta i wybierasz opcję CHEAT! Siege (coś w tym stylu, nie chce mi się sprawdzać).
6. Prawdopodobnie tak.

Offline SantaClaus

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 216
  • Piwa: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hej! Hej! Tuhaj-Bej!
Odp: AI Mesh
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 19, 2013, 10:10:40 »
4.
Zapraszam tu:
http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=260147.0
6. Na pewno zadziała.
Polacy nas do mieszka wsadzili, zapomnieli go jeno zawiązać.

Offline dayjah69

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Piwa: 0
  • Bahrid Sultanate
Odp: AI Mesh
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 20, 2013, 01:53:37 »
Dziękuję wszystkim za pomoc :)

„Pełen jestem strzał śmiercionośnych,
Ból i skonanie niosę w darze.
Poznaj po tym, co ujrzysz, że niosę,
Żem plagą jest świata tego”
(inskrypcja na mameluckich łukach)