Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: AI Mesh  (Przeczytany 947 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dayjah69

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Piwa: 0
  • Bahrid Sultanate
AI Mesh
« dnia: Październik 18, 2013, 09:53:34 »
Witam. Tworzę stolicę swojego sułatanatu (docelowo chciałbym aby to było nowe, dodatkowe miasto). Utworzyłem grunt, teraz stawiam cały ten majdan (mury, domy itp.). Mieszkańcy miasta (tworzę na mieście Bariyye, czy lepiej na mapie multiplayer czy to bez znaczenia?) siedzą pod kawałkiem wielkiej płyty ;) Chciałbym aby w przyszłości pomykali między budynkami, a strażnicy czujnie obserwowali ulice. Pytanie - jak tego dokonać? czytam tutoriale, oglądam filmy na jutujubie i... nie wiem nic. Proszę o odpowiedzi na poniższe pytania:
1. Jak ustawić strażników  na konkretnych pozycjach (jak wybrać aby strażnikami byli np. hashamerzy a nie zwykli strażnicy)?
2. Jak ustawić "wejścia" do lokacji np. tawerna  podchodząc do budynku tawerny z miasta?
3. Jak ustawić ścieżki po których poruszają się mieszkańcy (jak zwiększyć liczbę mieszkańców)? 
4. Jak ustawić punkty od których gracz rozpoczyna zwiedzanie miasta (zależy mi na tym aby ustawić to w miarę szybko 
    ponieważ bohater siedzący pod gruntem nie może przetestować tworzonej lokacji)?
5. jak ustawić kwestie obrony murów przed atakiem, jak oblegać?
6. Czy to wszystko "pójdzie" na starym sejvie?

Proszę o pomoc i pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2013, 11:32:03 wysłana przez dayjah69 »
„Pełen jestem strzał śmiercionośnych,
Ból i skonanie niosę w darze.
Poznaj po tym, co ujrzysz, że niosę,
Żem plagą jest świata tego”
(inskrypcja na mameluckich łukach)

Online Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 436
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AI Mesh
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2013, 19:38:22 »
Tego typu rzeczy można zrobić w trybie edycji. A czy to będzie na starym sejvie działać... chyba tak.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: AI Mesh
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2013, 22:30:34 »
1. Bez MS (o ile mi wiadomo) nie da się.
2. Jeśli robisz na Bariyye, to na drzwiach którymi wchodzi się do lokacji przenieś bodajże 'Passage' (albo coś takiego) na miejsce w którym ma być.
3. AI Mesh
4. Entry pointy - sprawdź te w Bariyye, które za to odpowiadają (jak nie znasz id, metodą prób i błędów wybierz te, które są w miejscu pojawiania się bohatera) i przenieś je tam gdzie mają być.
5. Wpisujesz w konsoli 'cheatmenu', wchodzisz do miasta i wybierasz opcję CHEAT! Siege (coś w tym stylu, nie chce mi się sprawdzać).
6. Prawdopodobnie tak.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline SantaClaus

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 216
  • Piwa: 5
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hej! Hej! Tuhaj-Bej!
Odp: AI Mesh
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 19, 2013, 10:10:40 »
4.
Zapraszam tu:
http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=260147.0
6. Na pewno zadziała.
Polacy nas do mieszka wsadzili, zapomnieli go jeno zawiązać.

Offline dayjah69

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Piwa: 0
  • Bahrid Sultanate
Odp: AI Mesh
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 20, 2013, 01:53:37 »
Dziękuję wszystkim za pomoc :)

„Pełen jestem strzał śmiercionośnych,
Ból i skonanie niosę w darze.
Poznaj po tym, co ujrzysz, że niosę,
Żem plagą jest świata tego”
(inskrypcja na mameluckich łukach)