Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Animacja walki  (Przeczytany 1749 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ShifT2

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Animacja walki
« dnia: Sierpień 31, 2013, 09:09:18 »
Siema. Otóż tworzę moda do zwykłego M&B i chciałbym zmienić animacje walki.
- Jakie pliki za to odpowiadają?
- Jak można to zmienić?

Szukałem i nic nie znalazłem na ten temat.
Proszę o pomoc.

Offline Agrest

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 89
  • Piwa: 0
  • Valamis PL dla obcokrajowców
Odp: Animacja walki
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 01, 2013, 15:40:32 »
To module_actions z tego co pamiętam. Kiedyś to trochę liznąłem. Musisz pobrać kod źródłowy Warbanda ze strony głównej i pythonic editor w wersji 24 jakośtam ( nie pamiętam dokładnej nazwy). Jeśli chcesz tylko poćwiczyć przed edytowaniem kodu to potestuj w actions.txt na początku na dwuręcznym mieczu. Ctrl + F "twohanded". Musisz wybrać odpowiednie animacje i klatki animacji które znajdziesz otwierając je w OpenBRF. Szczegółów na razie nie podam, bo długo pisać, a nie mam tyle czasu i też dawno tego nie robiłem.
Zresztą będziesz miał tam różnie parametry przy każdej animacji i nie znam znaczenia większości z nich, ale nie powinny ci być potrzebne jeśli chcesz tylko podmienić animacje.

- Premierze, inwigilują obywateli! - Przecież widzę!

Offline ShifT2

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Animacja walki
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 01, 2013, 19:34:47 »
Wielkie dzięki Agrest. Już myślałem, że nikt mi nie pomoże.

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: Animacja walki
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 09, 2013, 20:19:02 »
Żeby nie otwierać kolejnego tematu i nie robić śmietnika:


Ogniem I Mieczem! :)

Znalazłem taki mod do tej gry: GESIA mod pack (http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,197823.0.html) i w tym modzie on podmienił mi animacje walki bronią drzewcową, dwuręczną i jednoręczną. Chciałbym jakoś te animacje naprawić tzn. przywrócić stare z Native'a. Zauważyłem, że takie same animacje są w Native Ogniem i Mieczem oraz w Native Warband (co nie powinno dziwić, bo w końcu OiM to samodzielny dodatek na silniku WB).

Więc - jak to zrobić, możliwie najprościej?

Proszę o szybką odpowiedź. Najbardziej mnie wkurza animacja dźgania (pchnięcia) bo takie dźganie nie jest dobre w przypadku gdy chcę użyć lancy wygląda to po prostu śmiesznie moim zdaniem ._.


EDIT: Dobra, już to rozwiązałem. Wystarczyło skopiować actions.txt z Native'a i wkleić do GESIA MOD pack podmieniając.
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2013, 23:14:14 wysłana przez Tyr »
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!