Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Edycja skilla bohatera  (Przeczytany 1504 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marcin325

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Piwa: -3
Edycja skilla bohatera
« dnia: Sierpień 21, 2013, 11:29:38 »
Czesc.
Jak edytuje sie skilla naszej postaci? np. surgery (chirurgia) zeby 1pkt tej umiejetnosci dawal nie 4% a np. 6% szansy na nie zaliczenie deda przez naszych zolnierzy.

Bardzo prosze o szybka odpowiedz.

Offline Hasuviel

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 21, 2013, 12:06:40 »
W module_skills. Zauważyłem przypadkiem kiedy oglądałem pliki. Masz tam podane %, które wystarczy zmienić, a potem odpalasz build_module i masz.

Offline marcin325

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Piwa: -3
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 21, 2013, 12:17:36 »
Jako ze jestem zielony w tym mozesz mi wytlumaczyc jaki potrzeba program i jak to zrobic?
Bede naprawde bardzo wdzieczny bo juz dlugo tego szukalem a nikt mi nie potrafil tego powiedziec.

Offline Hasuviel

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 21, 2013, 12:28:40 »
Ja również, bo zabawę z MS zacząłem wczoraj. Masz tutaj poradnik z forum:

http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=7699.0

Ja korzystałem z tego.

Offline marcin325

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Piwa: -3
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 21, 2013, 12:41:26 »
Niestety to nie dziala.

w module_skills zmienilem to na tak:
("surgery","Surgery",sf_base_att_int|sf_effects_party,10,"Each point to this skill gives a 90%% chance that a mortally struck party member will be wounded rather than killed. (Party skill)"),


w module_info mam taka sciezke do mojej gry: export_dir = "E:/Mount&Blade Warband/Modules/Native/"

Klikam na build_module i exportuje sie to wszystko ladnie, np. jak zmienie ze max poziom chirurgii jest 5 to dziala, ale to ze np 1 pkt daje 90% czy 60% nie dziala bo jak biore bitwe to widze.
Da sie to jakos inaczej zrobic?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 21, 2013, 13:23:48 wysłana przez marcin325 »

Offline Hasuviel

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 21, 2013, 16:46:27 »
Powinien być na internetach jakiś edytor. Poszukaj.

Offline marcin325

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Piwa: -3
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 21, 2013, 17:22:00 »
no nie ma wlasnie a tak sie nie da to juz nwm jak mozna inaczej.
pomoze jakis modder?

Offline Thaess

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Piwa: 2
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 21, 2013, 17:23:57 »
Nie da się tego zmienić. Jest to zahardkodowane w silniku.

Offline Hasuviel

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 21, 2013, 18:28:27 »
No ale chyba od czegoś jest to w skills...

Offline marcin325

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Piwa: -3
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 21, 2013, 18:29:45 »
acha no szkoda

Offline marcin325

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Piwa: -3
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 24, 2013, 20:58:04 »
A wie ktos moze czy da sie zrobic tak np. ze jak biore eksport postaci, daje sb chirurgie na 10 i potem import to mam ja na 10 pkt a inta mam np tylko 4.
Jednak gdy proboje (juz po zmianie w skills granicy do 15 chirurgii) dac tak samo jak wyzej napisalem ale nie 10 tylko 15 to po imporcie postaci nadal mam 10.
Moge tylko zrobic ze dam sb inta 45 i wtedy recznie dodam do 15 chirurgii, mozna to jakos ominac?

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7282
  • Piwa: 642
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 01, 2013, 20:43:26 »
to chyba dlatego, że - o ile dobrze mi wiadomo - część skilli nie działa/powoduje bugi powyżej 10

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
Odp: Edycja skilla bohatera
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 07, 2013, 04:53:48 »
Do prawidłowego edytowania umiejętności powyżej 10 lub ich bonusów nie wystarczy edycja pliku module_skills, trzeba też edytować pliki module_scripts i module_simple_triggers.