Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: M&B 1.011 Star Wars Conquest 0.9.4  (Przeczytany 1300 razy)

Opis tematu: Dźwięk miecza świetlnego i animacje

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline juraszka93

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Piwa: 0
M&B 1.011 Star Wars Conquest 0.9.4
« dnia: Czerwiec 28, 2013, 10:06:24 »
Witam, słowem wstępu:
Atak mieczem (jak i każdą bronią w M&B) jest podzielony na dwie fazy:
1. Zamach - nasza postać szykuje się do ataku (naciskamy klawisz myszy)
2. Atak właściwy - nasza postać wyprowadza atak (puszczamy klawisz myszy)

Mój problem jest następujący: W modzie SW Conquest, dźwięk miecza świetlnego słyszymy tylko w momencie gdy bierzemy zamach.
Jak sprawić, aby dźwięki saber_swing1 lub saber_swing2 lub ... lub saber_swing6 (wybierane chyba losowo) były odtwarzane przy zamachu ORAZ przy ataku właściwym?

Przy strzelaniu z łuku w czystym M&B jest dźwięk napinania cięciwy ("zamach") oraz wystrzału z łuku (atak właściwy) - więc domyślam się, że jest to możliwe.


Następne pytanie - czy jest możliwość przeniesienia animacji z Warbanda do M&B 1.011 bądź moda?