Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Multimedia  (Przeczytany 37027 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Prußak

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3209
  • Piwa: 236
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten, który mówi sam sobie dobranoc, dobranoc
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 11, 2014, 18:48:01 »
(click to show/hide)
(click to show/hide)
Hah jesteśmy chyba jedynym klanem  który  grał z nimi spara  w którym nie było  Wulgaryzmu i kutni Ale za to mecz nie był  fair-play prośby  o  zablokowanie kamery obserwatora nic nie dawały  chociaż  na serwerze był admin...

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 11, 2014, 21:03:48 »
Mi by było wstyd się czymś takim publicznie chwalić. Dodali parę odświeżonych modeli z warbanda z których zrobili armie klonów, a to wszystko na starym modelu murów. Jedyne co warte uwagi to dodanie animacji wchodzenia po drabinie. Ze strony graficzej też nie ma rewelacji, poziom warbanda(który w momencie premiery był brzydki, a teraz już szkoda o tym gadać) + dodany shader SSAO(którego kod do warbanda można znaleźć w internecie...). No i oczywiście przepiękny skybox na poziomie pierwszego half life'a.
(click to show/hide)

Offline Filcefix

  • Gracz Roku DLG
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1121
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 11, 2014, 21:06:18 »
 Ciiii, dorobili okienka na murach.
Z których zresztą i tak pewno nie będzie można strzelać :(

Offline Dalhi

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 313
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pancakes Fans Master
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 12, 2014, 11:18:02 »
Niestety wygląda na to, że po raz kolejny dostaniemy tą samą grę w nieco odświeżonej szacie graficznej. Szkoda, bo jak na 3 lata prac nad grą można było się spodziewać nieco więcej, nie mam nic przeciwko zachowaniu stylu w jakim jest stworzony Warband. Zobaczymy jak się będzie prezentowała fizyka gry, bo jej zasadniczy brak to chyba największa bolączka serii M&B.
Wypada poczekać na krótki filmik z rozgrywki, wtedy będzie można powiedzieć nieco więcej, na tą chwilę pozostaje niedosyt.

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 18
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 12, 2014, 12:58:26 »
(click to show/hide)
Widzę, że TW w dobrym humorze, skoro wrzucają takie screeny! IMO to wygląda jak WB z jakimś HD item packiem...

Aż mi humor poprawili na cały dzień! ^^

Pozdrawiam!

Offline Arthasan

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1449
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 12, 2014, 15:33:52 »
A jak dla mnie, to jedyne co potraficie, to narzekanie. Wg mnie te tekstury i modele to tylko taki 'placeholder', który zmienią w toku produkcji. Obecnie raczej skupiłbym się na zmianach w samej mechanice, czyli więcej niż jeden sprzęt oblężniczy oraz ta animacja wchodzenia po drabince. Ciekaw jestem jak będzie to wyglądać, jeśli chodzi o możliwość atakowania i blokowania przy wspinaniu się. Kolejna sprawa - skoro mamy wieżę i drabinkę, to czy możliwe będzie ustalenie przed bitwą gdzie mają one stać na mapie zamku oraz jakie jednostki gdzie pójdą? :)
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Co do tej pierwszej są jednak pewne wątpliwości.

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 18
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 12, 2014, 17:16:56 »
Kolejna sprawa - skoro mamy wieżę i drabinkę, to czy możliwe będzie ustalenie przed bitwą gdzie mają one stać na mapie zamku oraz jakie jednostki gdzie pójdą? :)
Częściową odpowiedź masz podaną w treści bloga:
Cytat: http://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/5
The goal is to add complexity to the relatively basic system in Warband. At the same time, it is important to avoid breaking something that already works. The benefits of the Warband sieges are that the attackers is pretty much always at a disadvantage, varying from castle to castle, but can overcome it with a superior force. By adding flexibility to the attackers with multiple points of entry, there will be potential for the player to use more tactics and not just brute force, for a more successful engagement.

Już lepiej obiecany filmik by pokazali, niż tandetne screenshoty ze starymi modelami...

Gra robiona od zera... ta, my ass...
Pozdrawiam!

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5326
  • Piwa: 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 13, 2014, 10:43:43 »
I tak kupicie :D

Offline PriNce17

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 339
  • Piwa: 71
  • "Każdy szermierz dupa, kiedy wrogów kupa."
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 13, 2014, 16:58:35 »
I tak kupicie :D

Jeśli twórcy dojdą do takiego stwierdzenia to odbije się to negatywnie na zyskach z gry. To co napisał Ive to po części racja, bo WB ma dość niezłe community, które pewnie od razu kupi grę w dniu premiery, albo w przeciągu najbliższych 3 miesięcy. Tym samym jednak zamknęliby się na nowych graczy, o co nie posądzam TaleWords, bo widać że coś tam pracują, coś tam dodają. Oczywiście nie idzie to w parze z oczekiwaniami części fanów serii, ponieważ ludzie zawsze będą gdakać co im nie pasuje (szczególnie Polacy, jednak oni zachowują to przeważnie w "granicy ojczyzny"). Twórcy mogliby się pokusić o oferowanie grafik w bardzo dobrej jakości i  wiele wnoszących do tematu informacji, jednak to moim zdaniem zależy od profesjonalizmu danego studia, np: taki nasz CDP RED bardzo skąpi informacji, grafik i video z Wieśka 3, ale kiedy już to robi to w przynajmniej bardzo dobrej jakości. Trochę wskazuje to też na stosunek do graczy, oczywiście wszędzie zdarzają się błędy (np, we wspomnianym wcześniej Wieśku w jednym z trailerów trawa przechodzi wieśniakowi przez nogi), tyle że tutaj gra wygląda przynajmniej na grywalną w aspekcie oblężeń, co też twórcy mogli przemilczeć albo pokazać to co mają zrobione na dzień dzisiejszy. Wybrali drugą opcję, zdążyli ukazać trochę wczesnych bugów, które miejmy zostaną poprawione w grywalnej wersji dla normalnego śmiertelnika.

Niestety wygląda na to, że po raz kolejny dostaniemy tą samą grę w nieco odświeżonej szacie graficznej. Szkoda, bo jak na 3 lata prac nad grą można było się spodziewać nieco więcej, nie mam nic przeciwko zachowaniu stylu w jakim jest stworzony Warband. Zobaczymy jak się będzie prezentowała fizyka gry, bo jej zasadniczy brak to chyba największa bolączka serii M&B.
Wypada poczekać na krótki filmik z rozgrywki, wtedy będzie można powiedzieć nieco więcej, na tą chwilę pozostaje niedosyt.

Co do  tego stwierdzenia, ja bym nie gdybał o tym co to będzie za gra, czy równa WB, czy jakiś syf. Jest za wcześnie, żeby o tym mówić (kij, że niby robią to grubo ponad 2,5 roku), ponieważ póki co dostajemy trochę screenów, które faktycznie są lepszej jakości, no ale to było prawie pewne. Chociaż pokuszę się o stwierdzenie faktu, że z tą grafiką gra załapałaby się może na początku 2013 roku, teraz mamy już 2014, jak to powszechnie się mówi rok przełomów jeśli chodzi o wirtualną rozgrywkę, coraz bardziej zacięta walka GeForce-Radeon, wiele ciekawy i niekiedy darmowych technologi, które wystarczy wpakować do gry, nie mówiąc już o nowościach typu Oculus Rift czy Virtual Omni, wsparcie dla Kinecta pod Windowsa... Cóż jest wiele możliwości, wystarczy chcieć, albo potrafić. Nie zapominajmy, że twórcy zaczynali bardzo skromnie i wciąż się rozwijają, więc trzeba będzie się znowu przystosować do ewentualnych niedoskonałości Bannerlorda. Zgadzam się z tym, że póki nie dostaniemy prawdziwego gameplay'a nie jesteśmy stwierdzić nic innego niż, póki co średnio-zaawansowany silnik graficzny, choć pozostaje nadzieja na te miłe słówka twórców o zmianie na lepsze wielu aspektów gry.

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 18
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 13, 2014, 18:31:51 »
Dla mnie, to mogą robić grę i 50 lat (o ile ich będzie stać)... Zaś pokazywanie byle czego, tłumacząc WIP-em, jest mało zachęcające.
Nie liczę na jakieś kinematograficzne zwiastuny (chyba nie tylko ja jeden), lecz na konkretną dawkę informacji. Pierwsze blogi były bez zarzutu - widać było na zdjęciach powiew świeżości (interfejs edytora, ekran ekwipunku, nawet głupie modele włosów), zaś ostatni wpis deweloperski to jakby krok wstecz... Umieszczono raptem screeny rodem z WB + mało konkretne (by nie napisać żadne) informacje... Za takie "dev-blogi" ja podziękuję...
I tak kupicie :D
Kupię... tak samo jak OiM, WB i DP...
Lolz...

Pozdrawiam!

Offline AdamsTW

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 15, 2014, 15:24:52 »
No po ponad 2 latach spodziewałem się czegoś lepszego a nie worbanda na modach.

Offline Matim

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 729
  • Piwa: 23
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matim loves you
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 15, 2014, 16:55:33 »
Osobiście to nie spodziewałem się czegoś innego, i pewnie jak duża część, pokładam największe nadzieje w polepszeniu moddingu. Co do screenów to rewolucyjna zmiana "dodania 3 drabin"  wzbudziła we mnie wyłącznie śmiech.

Offline Chidori

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 628
  • Piwa: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 15, 2014, 17:03:59 »
Nie wiem, nie przeszkadza mi to. Aktualna wersja WB mi się podoba, dodadzą Coopa na parę osób na mapie kampanii to i stówę zapłacę.

Liczę jedynie na poprawę najbardziej denerwujących mnie aspektów :

-Poprawioną dyplomacje państw
-Problemy wewnętrzne państw
-Aby wyprawy wojenne były traktowane jako jedna armia, a nie wiele mniejszych które uciekają od od innych większych.
-Zrobienie COOPA bo to mnie najbardziej boli.
-Udostępnienie modowania w jak najłatwiejszej formie

+ Marzenie

Żyjące miasta jak w Gothicu i indywidualne postacie w tych że miastach (jak np Diego itp) z którymi możemy rozmawiać, zaprzyjaźniać się i tym podobne. 

Offline AdamsTW

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 16, 2014, 19:18:54 »
No własnie tez to jest problem brak życia npc nie ma żadnej reakcji jak praktycznie możesz sobie wymachiwać mieczem ile ci sie podoba  w takich grach to jest nie dopuszczalne i miasta normalnie widma nikogo nie ma już po wsiach więcej się kreci ludzi niż w miastach:) w miastach tylko handlarze itp

Offline Michał-Kruk

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Piwa: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Multimedia
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 25, 2014, 10:49:28 »
No własnie tez to jest problem brak życia npc nie ma żadnej reakcji jak praktycznie możesz sobie wymachiwać mieczem ile ci sie podoba  w takich grach to jest nie dopuszczalne i miasta normalnie widma nikogo nie ma już po wsiach więcej się kreci ludzi niż w miastach:) w miastach tylko handlarze itp

W miastach ludzie zajęci, gają w LoL'a. :P
"Ilość jest jakością samą w sobie" - Józef Stalin
"Śmierć jednostki to tragedia, śmierć milionów to czysta statystyka" - Józef Stalin