Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 158442 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rapodegustator

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1334
  • Piwa: -38
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #945 dnia: Listopad 06, 2017, 18:34:15 »
Tak, chodziło mi o to że stworzenie animacji nigdy nie wychodzi za pierwszym razem - pierwszy raz jest zawsze gorszy od każdego następnego, ale nie w tym rzecz - i zrobienie czegoś dobrego to setki jak nie tysiące podejść.

Źródłem jest były sprzątacz który pracował w Warhorse Studios s.r.o.
Zeby osiagnac rzeczy trudne potrzeba czasu. Zeby osiagnac rzeczy niemozliwe potrzeba go troche wiecej.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 4048
  • Piwa: 715
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #946 dnia: Listopad 06, 2017, 18:42:06 »
Zwykły fake news. Nie słuchajcie atencjusza.

(click to show/hide)

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 448
  • Piwa: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #947 dnia: Listopad 09, 2017, 22:46:58 »
Chce ktoś kolejne ciasteczko? Tym razem trochę podnosimy poziom trudności, bo czcionka mniejsza ;p



Nie wiem czy ta wiadomość wcześniej się gdzieś przewinęła, czy też może nie, zauważyłem ostatnimi czasy, iż w wioskach jest garnizon. Wiedzieliśmy oczywiście, że "Po odbiciu wioski z rąk bandytów, mamy możliwość obsadzenia jej własnymi ludźmi i dalszego nękania mieszkańców.", aczkolwiek nie widziałem nigdzie informacji, że właściciel wioski również dysponuje na miejscu jednostkami. W końcu lordowie z 5-osobową lub nawet jednoosobową armią przestaną próbować plądrować wiochy, to było tak strasznie irytujące..
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1328
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #948 dnia: Listopad 10, 2017, 13:32:03 »
W sumie to ma sens, biorąc pod uwagę fakt, że zamki nie będą już osobnymi lokacjami, tylko będą budowane w wioskach. Tak więc mały garnizon powinien być zawsze możliwy, a budowa fortyfikacji powinna np. podnieść limit.

Offline Johny_Nawalony

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 280
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • GGR-Nr. 3 na zawsze w moim sercu
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #949 dnia: Listopad 10, 2017, 14:23:09 »
Chce ktoś kolejne ciasteczko? Tym razem trochę podnosimy poziom trudności, bo czcionka mniejsza ;p


Free Company Base

(click to show/hide)

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 384
  • Piwa: 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Mount&Blade Bannerlord: podsumowanie informacji
« Odpowiedź #950 dnia: Listopad 10, 2017, 20:13:58 »
Archiwalny najświeższy news z 09/11/17

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2017, 16:35:09 wysłana przez Eltarek »

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 448
  • Piwa: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #951 dnia: Listopad 14, 2017, 17:14:55 »
Pierwszego grudnia w godzinach wieczornych odbędzie się konferencja z Armaganem Yavuzem (założyciel i obecny prezes TaleWorlds), organizowana przez tureckie medium Ankara Game Talks.

Chociaż impreza będzie skupiała się w dużej mierze na rozwoju gier AAA w Turcji, możliwe, a nawet prawdopodobne, że usłyszymy co nieco o Bannerlordzie. Tym bardziej, że goście, którzy wykupią sobie bilety, będą mogli przez ponad godzinę zadawać Yavuzowi pytania.



Premiera nie odbędzie się w 2017 roku. Wynika to bezpośrednio z wypowiedzi Calluma, nawiązującej do znanego nam wszystkim cytatu - "While we missed our 2016 target, we are confident we’ll be able to get the game out in some form this year." (Ali Erkin)

Cytuj
I am sure that Ali was positive that this would be the case given the information he had available at the time, but a lot has changed since April. We are of course working as hard as we can to get the game out as soon as possible, but the fact remains that we will only let players have the game when we feel it is ready for them to play. Until then we will hold it back or change our estimates based off how development is progressing.


Odświeżyliśmy nieco podsumowanie informacji, gdzie serdecznie zapraszamy chętnych do zapoznania się z uporządkowanym streszczeniem wszystkich oficjalnych informacji na temat Bannerlorda!
« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2017, 18:19:27 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 448
  • Piwa: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
news
« Odpowiedź #952 dnia: Listopad 16, 2017, 17:05:42 »
Archiwalny najświeższy news z 16/11/17

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 04, 2017, 16:17:33 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 384
  • Piwa: 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Mount&Blade Bannerlord: podsumowanie informacji
« Odpowiedź #953 dnia: Listopad 23, 2017, 15:08:46 »
Archiwalny najświeższy news z 23/11/2017

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2017, 17:47:12 wysłana przez Hubtus »

Offline Milczmen

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 700
  • Piwa: 94
  • Płeć: Mężczyzna
  • True North!
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #954 dnia: Grudzień 05, 2017, 16:33:07 »
Czytam i przeglądam te newsy i wiadomości, i mam wrażenie, że ta gra wychodzi zdecydowanie za późno. Nie wiem, czy w 2018, a może i jeszcze później, Bannerlord będzie wyglądał zachęcająco. Patrząc na screeny i filmiki przysięgam, że widzę to jak na ten 2k18 tylko Warband 2.0. Jak myślicie, czy taka gra, na jaką planowy jest M&B:B będzie miała szanse na sukces?

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 384
  • Piwa: 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #955 dnia: Grudzień 05, 2017, 19:58:29 »
Moim zdaniem tak. Ta gra nie ma za bardzo konkurencji na rynku, a Warband'em jednak sobie markę wyrobili. Tym bardziej, że nie sprzedawali tej produkcji tylko na PC. Graficznego szału raczej nie będzie, ale moim zdaniem sama gra i tak będzie wyglądać ładnie. Jeśli nie skopią jakoś rażąco mechaniki, a gra nie będzie mocno zbugowana, to moim zdaniem Bannerlord osiągnie sukces.

Offline Kamillo18

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2248
  • Piwa: 256
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #956 dnia: Grudzień 06, 2017, 00:01:53 »
Moim zdaniem tak. Ta gra nie ma za bardzo konkurencji na rynku, a Warband'em jednak sobie markę wyrobili. Tym bardziej, że nie sprzedawali tej produkcji tylko na PC. Graficznego szału raczej nie będzie, ale moim zdaniem sama gra i tak będzie wyglądać ładnie. Jeśli nie skopią jakoś rażąco mechaniki, a gra nie będzie mocno zbugowana, to moim zdaniem Bannerlord osiągnie sukces.
Zwłaszcza, że Mount and Blade są niezłym zapychaczem czasu, nawet lepszym niż FIFA (która pochłania mi najwięcej czasu ze wszystkich gier). Nie idzie Ci / nie lubisz multi ? Odpalasz singla i ciupiesz to godzinami. Ja w Warbanda grałem już mniej jeśli chodzi o kampanie pojedynczego gracza, ale w podstawowej wersji miałem według xfire jakieś 600 godzin. :P Jesienią i zimą, jak nie miałem co robić po szkole  to spędzałem nad tym sporo godzin. :D I podobnie będzie pewnie z BL u mnie - multi odpuszczę, bo wystarczy mi, że przez Fut Champions w FIFIE pojawiło mi się znacznie więcej siwych włosów, ale podbijąc Calradię jako Kamil Baratheon nie odmówię sobie. :)
Z innej kategorii gier - lubię bardzo Battlefieldy, z naciskiem na jedyneczkę, która dzieję się w jednym z moich ulubonych okresów - I Wojny Światowej. Jednak najczęściej jak już gram, to z 2-3 partyjki, co zajmuje mi do maksymalnie 1.5h dziennie. A warto dodać, że gram już coraz rzadziej, przez obowiązki i pykanie w *.
(click to show/hide)

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 448
  • Piwa: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #957 dnia: Grudzień 07, 2017, 23:29:50 »
Hejka, minęło nieco czasu od mojego ostatniego posta w tym wątku. Mam kilka ciekawych rzeczy, o których chyba warto Was poinformować!

1. Konferencja o rozwoju gier AAA w Turcji z Armaganem Yavuzem, o której wspominałem wcześniej (odbyła się 1. grudnia) nie przyniosła nam praktycznie żadnych istotnych informacji o Bannerlordzie. Taki scenariusz był chyba najbardziej pesymistycznym ze wszystkich założeń, niestety - potwierdziło się ono w stu procentach.

2. Zupełna nowość w świecie Mount&Blade, bardzo ciekawa a zarazem zupełnie niezrozumiale przemilczana - od niedawna wiemy z oficjalnego źródła, że do broni modderzy mogą dodawać efekty cząsteczkowe! Chcesz mieć płonący miecz? Nie ma problemu!

3. Pośrednik między deweloperem a fanami serii (aka Community Manager) Callum po raz pierwszy nieco treściwiej wypowiedział się o sytuacji związanej z premierą gry! Padło w niej pewne warte odnotowania wyrażenie!

Cytat: Oryginał
When we feel the game is ready for people to play we will release it. We understand that people are eager to play the game right now, but it simply isn't ready yet. We can see that a lot of people want to know if it will be this year, so we will tell you now, the game will not come out in any form in 2017.

We are of course sorry for the mistakes we made in the past by telling players that we hoped to get the game in their hands in some form by X date, but at that time this was our aim and it was something that we thought we could achieve. Since then, we have made some big improvements to both the engine and the game which has pushed back the release date.

We are working as hard as we can to finish the game and get it out there for people to enjoy, and internally we do have some idea of when that will be (and it is a lot closer than some of the estimates here on the forum!). We know that this is a hot topic for you all and we certainly don't want to frustrate or upset any of you by repeating our past mistakes by announcing a date, only to have to delay the release again.

We are extremely grateful that you are all active members of the community here on the forums (for our game which isn't even out yet) and we respect your right to have and share your own opinions on this, which we read and take onboard. This is one of the reasons why we made this thread, not to become a "trash bin" as a couple of users have suggested, but instead to provide you all with a place to focus the discussion instead of having it spread out over a number of different threads (increasing the chance of your opinion being overlooked).
Cytat: Improwizowane spolszczenie
Wypuścimy grę gdy stwierdzimy, że jest ona gotowa aby trafić w ręce graczy. Rozumiemy że ludzie chcieliby w nią grać już teraz, ale zwyczajnie nie jest ona jeszcze gotowa. Wiele osób chce wiedzieć czy premiera nastąpi w tym roku - mówimy Wam tu i teraz, Bannerlord nie wyjdzie w 2017 roku w żadnej formie.

Przepraszamy za pomyłkę w przeszłości, polegającą na poinformowaniu Was, że wierzymy w możliwość wypuszczenia gry w konkretnym terminie, ale podczas gdy te słowa były wypowiadane szczerze myśleliśmy, że jest to dla nas możliwe do osiągnięcia. Od tamtego czasu udało udało nam się osiągnąć bardzo dużo przy pracach nad silnikiem oraz stojącą na nim grą, co przesunęło ostateczną datę premiery.

Pracujemy tak ciężko jak tylko jesteśmy w stanie aby ukończyć grę i pozwolić ludziom się nią cieszyć. Wewnątrz firmy mamy pewne przypuszczenia związane z tą datą (jest ona o wiele bliżej, niż wiele osób na forum sugeruje!). Wiemy że dla wielu z Was jest to gorący temat i z pewnością nie zamierzamy wprawiać Was w złość lub frustrację poprzez powtarzanie poprzedniego błędu i ogłaszanie iż wyrobimy się w konkretnym terminie tylko po to, żeby później ten termin przesuwać.

Jesteśmy niezwykle wdzięczni wszystkim aktywnym użytkownikom naszych for (gry, która nie została jeszcze nawet wydana) i szanujemy Wasze prawo do wygłaszania własnych opinii na ten temat. Wiele z nich czytamy, jak i z wieloma się zgadzamy. Jest to jedna z przyczyn dla których powstał wątek dot. dyskusji na temat daty premiery, nie ma on być "śmietnikiem" jak sugerowało wielu użytkowników, ten wątek jest tu po to, żeby zapewnić Wam jedno, stałe miejsce do dyskusji, która dotychczas rozsiana była po wielu innych wątkach (co zwiększało szansę na przeoczenie wielu z nich).

4. Razem z Hubtusem wykonaliśmy ostatnio dwa dość obszerne jak na nasz pobyt tutaj projekty, których efekty możecie podziwiać już od kilku dni w całej zakładce poświęconej Bannerlordowi (blogi dewelopera oraz media doczekały się osobnych, rozbudowanych tematów!). Niedługo delikatnie zmienimy graficznie podsumowanie - szału nie będzie, ale z pewnością stanie się ono przyjemniejsze przy przeglądaniu. Śledzącym nowinki o Bannerlordzie polecamy regularne odwiedzanie tego pięknego tematu, gdyż jest on bardzo często aktualizowany i poszerzany o nowe informacje, o czym nie zawsze informujemy Was w osobnych postach!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2017, 23:35:00 wysłana przez Eltarek »
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Elowrzud

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #958 dnia: Grudzień 10, 2017, 02:10:34 »
Bardzo wartościowa informacja
W tym temacie na steam o którym jest wspominka większość spekuluje na drugą połowę 2018.
Czyli drugi kwartał 2018 wydaje się być całkiem prawdopodobny. W pierwszym nie wypuszczą gry bo ludzie wypompowani z kasy po świętach będą

Offline Michał-Kruk

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 344
  • Piwa: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #959 dnia: Grudzień 14, 2017, 16:50:40 »
Cytuj
Nordowie byli ulubioną frakcją w Warbandzie, ale wiemy też, że wielu graczy lubiło Wikingów – krwawe orły, pokładowe stosy pogrzebowe, berserkerska chęć dołączenia do uczty w Valhalli. Sturgia ma pewne cechy Nordów, ale nie można powiedzieć, by była kolejnym krajem Wikingów: kraina Nordów jest poza zasięgiem mapy (przynajmniej na chwilę obecną), a Sturgianie nie byliby w stanie stworzyć proto-feudalnego królestwa, reprezentowanego przez frakcje z Bannerlord.

Muszę przyznać że to ciekawe, czyżby myśleli o powiększeniu mapy w jakimś dodatku w przyszłości? Ewentualnie nawet jeszcze przed premierą co jest akurat mało prawdopodobne.