Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Ruszają zapisy na mistrzostwa Polski NW

22.04.2018 | Dodał: Dyktator

Zapisy potrwają do 29 kwietnia, godziny 15:00 więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 169207 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rivet

  • BANITA
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 531
  • Piwa: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #690 dnia: Maj 24, 2017, 16:31:25 »
Liczę na ten rok oby coś z tego wyszło. Czepianie się animacji to skrajna głupota.

Głupota ? Głupotą jest czepiania się, że twórcy gry nie potrafią zrobić fajnie wyglądających animacji ? Ile ta gra powstaje ? Czy ty sobie żartujesz w tym momencie ? Ja rozumiem, że badziewlord ma być platformą do modowania, ale wypadałoby coś dać od siebie więcej. Ta gra nie prezentuje prawie żadnego postępu względem poprzednika. Jedynie co tam w miarę ciekawie wygląda to poruszanie się konia. Nie jestem w stanie zrozumieć jak trzeba być ograniczonym żeby uważać, że następna odsłona w serii nie musi być czymś nowym tylko wystarczy, że jest marnym odgrzanym kotletem. Dla mnie animacje mają ogromną wagę ponieważ jestem graczem który duży nacisk kładzie na feeling z gry i multiplayer.


« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2017, 16:32:30 wysłana przez Rivet »
Po bitwie nie ma wrogów, są tylko ludzie.

Online Bojar

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1045
  • Piwa: 284
  • Płeć: Mężczyzna
  • #BojarMusiPrzeprosić
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #691 dnia: Maj 24, 2017, 16:43:11 »
Dla mnie animacje mają ogromną wagę ponieważ jestem graczem który duży nacisk kładzie na feeling z gry i multiplayer.

Żeby ten feeling był animacje powinny być jak najprostsze... Najbardziej instynktowne (oczywiście bez przesady). Ten przykład z For Honor jest tutaj genialny, bo animacje są ładne, ale feelingu nie ma.

Po za tym sorry, ale przy obecnych banalnych animacjach w warbandzie, ogarnięcie blokowania w stopniu poniżej przeciętnego zajmuje graczowi średnio kilkaset godzin.

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #692 dnia: Maj 24, 2017, 16:52:03 »
Głupota ? Głupotą jest czepiania się, że twórcy gry nie potrafią zrobić fajnie wyglądających animacji ? Ile ta gra powstaje ? Czy ty sobie żartujesz w tym momencie ? Ja rozumiem, że badziewlord ma być platformą do modowania, ale wypadałoby coś dać od siebie więcej. Ta gra nie prezentuje prawie żadnego postępu względem poprzednika. Jedynie co tam w miarę ciekawie wygląda to poruszanie się konia. Nie jestem w stanie zrozumieć jak trzeba być ograniczonym żeby uważać, że następna odsłona w serii nie musi być czymś nowym tylko wystarczy, że jest marnym odgrzanym kotletem. Dla mnie animacje mają ogromną wagę ponieważ jestem graczem który duży nacisk kładzie na feeling z gry i multiplayer.


W takim razie to nie jest gra dla ciebie. Odgrzewany kotlet w tym przypadku to mega złe słowo. Choć jako metafora trafne. Ale w pozytywnym słowa znaczeniu. Tak naprawdę nie potrzeba wiele więcej by gra była miodna, poza masą nowego contentu, ulepszonej szaty graficznej itd.

Animacje? Multiplayer? xD To idź pograj w for honor czy inne bezpłciowe gry z słitaśnym systemem animacji. MB z takowymi animacjami walki, nie byłby już MB.


PS od premiery pierwszego mound and blade nigdy nie zagrałem w multi. I nigdy nawet nie będę zamierzać.

Offline Rivet

  • BANITA
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 531
  • Piwa: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #693 dnia: Maj 24, 2017, 16:53:02 »
Żeby ten feeling był animacje powinny być jak najprostsze... Najbardziej instynktowne (oczywiście bez przesady).

najprostsze... dobra panie nie warto


Cytuj
Animacje? Multiplayer? xD To idź pograj w for honor czy inne bezpłciowe gry z słitaśnym systemem animacji. MB z takowymi animacjami walki, nie byłby już MB.

animacje mylisz z systemem walki

 
Cytuj
PS od premiery pierwszego mound and blade nigdy nie zagrałem w multi. I nigdy nawet nie będę zamierzać.

XD


...w sumie niech idą na łatwiznę. Mniej komplikacji to szybciej wydadzą grę, nadzieja w moderach.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2017, 16:55:43 wysłana przez Rivet »
Po bitwie nie ma wrogów, są tylko ludzie.

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #694 dnia: Maj 24, 2017, 16:54:55 »
Jak już pisałem, cała magia w walce w gothicu i mb to właśnie to co ludzie nazywają ,,kiczem czy drewnem" co kto woli. ,,Nas" jest na szczęście więcej. I na szczęście nic się w tej kwestii nie zmieni. To jedna z niewielu gier jak nie jedyna, która nie stara się na siłe robić wszystkiego typowo pod AAA. Zapominając. Że ma się w nią po prostu fajnie grać, ma być immersja. Sporo contentu, rzeczy które można zrobić. I to jest cała magia tej gry. Nie animacje. Animacje zrobią modderzy jak ich tak to będzie boleć. Mnie nie.

Online Bojar

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1045
  • Piwa: 284
  • Płeć: Mężczyzna
  • #BojarMusiPrzeprosić
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #695 dnia: Maj 24, 2017, 17:00:37 »
Chodzi o to, że jeśli nie będą modyfikować za bardzo mechaniki z "feintami" to z każdej bardziej "zaawansowanej" animacji będzie można zrobić jakiś koszmar dla oczu. Tak naprawdę na ten moment właśnie dlatego nie ma co oceniać animacji, bo ten kto grał nie pokazał feintów. Tak samo chamberów. Chyba, że coś ominąłem. I właśnie dlatego z oceną animacji powinniśmy zaczekać.

Offline Prußak

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3213
  • Piwa: 239
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten, który mówi sam sobie dobranoc, dobranoc
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #696 dnia: Maj 24, 2017, 17:26:19 »
Bez obrazy kolego, ale gadasz takie frazesy, że aż ciężko się do tego porządnie odnieść. Nigdy nie widziałem cię na żadnym serwerze multiplayer, a przynajmniej dla mnie, walka jest najważniejsza na mp by działała na zdrowych zasadach, chcesz zablokować dany cios to to zrobisz jeśli tylko nauczyłeś się podstaw gry, chcesz grać lepiej, graj z lepszymi, ucz się od nich na własnych błędach. I to jest Warband i jego mechanika, singleplayer rządzi się innymi sprawami, tam walka ma być po prostu przyjemna, chyba nikt normalny w społeczności Native czy innych modów multiplayer, nie spina się w sp na boty. Tam walka jest jedną z wielu rzeczy, a w multi gra opiera się tylko na tym. To jak uwagi od wuefisty (po godzinach pracujący z dziećmi grającymi w piłkę nożną) w kierunku Jose Mourinho nt pracy zespołowej. Sport ten sam, ale dla jednego to dodatkowa praca po godzinach przy wielu innych zajęciach, a dla drugiego to praca i wszystko opiera się wokół tego. Różnica jest ogromna.

Cytuj
Czepianie się animacji to skrajna głupota.

Na dobrą sprawę, jak ktoś widzi pierwszy raz Warbanda ze swoimi animacjami na filmiku,  to nie wygląda to idealnie, razi kij w dupie postaci i jej drewniane ruchy, ale z drugiej strony, jak ktoś przegra w grze więcej godzin, nauczy się mechaniki to zaczyna inaczej postrzegać coś co na początku wyglądało niezaciekawie i ładnie wyglądające gry pokroju For Honor czy Chivalry okazują się pustą wydmuszką z ładną grafiką. I zgodziłbym się z Tobą, tylko w tym momencie ja czy inni, którzy grali lub grają sporo w Warbanda itd, mają porównanie do Warbanda, jak to wyglądało tam, jak się grało. Dla mnie w tym momencie te animacje wyglądają gorzej niż w Warbandzie, ogólnie nie ma tragedii, bo zamysł twórców jest ten sam, po prostu wykonanie ruchów pozostawia sporo do życzenia. M&B też nie wyglądało tak jak teraz kiedyś i na przestrzeni miesięcy, nowych wersji gry zmieniało swoje animacje, cały czas dłubiąc w drewnie, ale szukając czegoś, co będzie wyglądało drewnianie, ale z drugiej strony by nie wydłubało nam drzazgą oka.

Cytuj
Animacje zrobią modderzy jak ich tak to będzie boleć. Mnie nie.
Twórcy mają się postarać by gra sprawiała przyjemność, jak dla mnie te animacje przypominają bardziej M&B z czasów starożytnych. Poczekajmy jeszcze na inne filmiki, przede wszystkim po ostatnim BoB, gdzie czynny udział wzięło Taleworlds, liczę na nawiązanie do tego na targach (co w sumie jest pewne), ale Taleworlds powinno pójść krok dalej, jeśli system walki na mp byłby dobry, to zaproszenie kilku graczy na testy Bannerlorda, po prostu sama walka, jakiś pokazowy mecz na zasadach wziętych z WB byłby majstersztykiem, ale znamy naszych kochanych Turków, czasami lubią wkładać śrubokręt do gniazdka, by potem stwierdzić, że prąd jest niebezpieczny.
Hah jesteśmy chyba jedynym klanem  który  grał z nimi spara  w którym nie było  Wulgaryzmu i kutni Ale za to mecz nie był  fair-play prośby  o  zablokowanie kamery obserwatora nic nie dawały  chociaż  na serwerze był admin...

Offline Zwiadowca

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Piwa: 1
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #697 dnia: Maj 24, 2017, 17:28:33 »
Feintów? Chamberów? Moglibyście w nawiasach tłumaczyć te slangowe słowa? haha :D Feinty to zwody a chambers to co?

Online Kradus

  • Dei gratia dux Zendarae
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2298
  • Piwa: 275
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #698 dnia: Maj 24, 2017, 17:30:53 »
Po za tym sorry, ale przy obecnych banalnych animacjach w warbandzie, ogarnięcie blokowania w stopniu poniżej przeciętnego zajmuje graczowi średnio kilkaset godzin.

Ot całe clue być czy nie być multi. Przecież już od kilku lat na forum jest na ten temat dyskusja i nic nowego się nie wymyśli - jeśli system walki będzie zmierzał w stronę takiego Wieśka, mutli będzie niegrywalne. Natomiast jeśli pozostaną przy tym z WB, jednocześnie nie tworząc dla każdego z czterech ataków więcej niż jednej animacji (no może dwóch; osiem jeszcze jest się człowiek w miarę szybko nauczyć), to będzie idealnie.

I nie ma tu co mówić o potrzebie rewolucji, tylko właśnie ewolucji. Jak skończyli "następcy M&B" pokroju Chivalry czy For Honor, chyba wszyscy wiemy.

P.S. @Up Chmbery to odbijanie ataków własnymi atakami (wypuszczonymi chwilę po tych przeciwnika) i natychmiastowy atak. W skrócie: sparowanie + atak w jednym.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2017, 17:32:41 wysłana przez Kradus »

Offline Prußak

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3213
  • Piwa: 239
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten, który mówi sam sobie dobranoc, dobranoc
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #699 dnia: Maj 24, 2017, 17:31:54 »
Feintów? Chamberów? Moglibyście w nawiasach tłumaczyć te slangowe słowa? haha :D Feinty to zwody a chambers to co?
Hah jesteśmy chyba jedynym klanem  który  grał z nimi spara  w którym nie było  Wulgaryzmu i kutni Ale za to mecz nie był  fair-play prośby  o  zablokowanie kamery obserwatora nic nie dawały  chociaż  na serwerze był admin...

Offline Zwiadowca

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Piwa: 1
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #700 dnia: Maj 24, 2017, 17:39:53 »
Łał, nie wiedziałem o tym. Czyli jak ktoś nas atakuje i wyczujemy timing to możemy odbić jego atak naszym atakiem bez używania bloku, tak? Działa w singlu?

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #701 dnia: Maj 24, 2017, 17:42:43 »
Moje wypowiedzi dotyczą tylko i wyłącznie singla bo MP dla mnie nie istnieje ;)

Frazesy czy nie, takie mam zdanie na ten temat. Tak jak jest może być. Jak poprawią też będzie git.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2017, 17:45:40 wysłana przez TwarógSzatana »

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 4160
  • Piwa: 743
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #702 dnia: Maj 24, 2017, 18:22:26 »
Łał, nie wiedziałem o tym. Czyli jak ktoś nas atakuje i wyczujemy timing to możemy odbić jego atak naszym atakiem bez używania bloku, tak? Działa w singlu?

W sumie nigdy nie próbowałem na singlu, bo na boty nie trzeba specjalnych ataków, ale powinno działać. Jako ciekawostkę dodam, że chambery można też robić pięściami.
(click to show/hide)

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 396
  • Piwa: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #703 dnia: Maj 24, 2017, 18:28:56 »
Tak się zastanawiam... Czy wywody tego gościa, to nie są przypadkiem głównie jego domysły i przemyślenia, czyli w zasadzie nic pewnego? Wydaje mi się skrajnie nielogiczne podawać jakiekolwiek nowe informacje tuż przed targami. Jeśli to domysły, to za bardzo nie widzę sensu jakoś się tym jarać. Ten pierwszy filmik, co wrzucił Kradus wygląda jak udostępniona wersja demonstracyjna gry z zeszłorocznych targów E3.

Offline Zahari

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 657
  • Piwa: 77
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #704 dnia: Maj 24, 2017, 18:46:35 »
Bo to jest właśnie to.