Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 159180 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #675 dnia: Maj 22, 2017, 18:31:03 »
Niech dadzą wreszcie jakieś info bo nie wytrzymam. A Warband jest już antykiem,

Online Kradus

  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2192
  • Piwa: 259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #676 dnia: Maj 22, 2017, 18:38:44 »
Najbliżej chyba do E3 - wcześniej raczej się nic nie dowiemy.

To E3 już mamy pewne :)
(click to show/hide)

Online Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1328
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #677 dnia: Maj 22, 2017, 21:16:45 »
Nie zgodzę się co do twojej opinii - według mnie gameplay ma grać, a nie wyglądać. Powtarzałem to już rok temu i dwa, i swojego zdania nie zmieniam w tej kwestii, w ostatnich miesiącach doszedł mi kolejny argument, który można użyć w dyskusji, czyli For Honor. Co z tego, że walka ładnie wygląda, jak brak jej czucia i jest po prostu zbyt cukierkowa. Walka niech po prostu będzie taka by sprawiała przyjemność i tak jak w WB czujesz, że chcesz zrobić górny blok to go robisz i błędy zależą tylko od ciebie.

A skąd wniosek, że w mojej opinii wygląd jest ważniejszy od gameplayu? Tutaj problemem jest to, że animacje nadal wyglądają dość drewnianie. Nie zdziwiłbym się, gdyby ta animacja pchnięcia lancą była niezmieniona od Warbanda. A gry takie jak Mordhau pokazują, że da się to zrobić dobrze i żeby to wyglądało prawie jak prawdziwa walka, a nie grupa drewnianych marionetek na sznurkach machających patykami. Czy naprawdę proszę o tak wiele, by postać trzymająca tarczę nie odsłaniała się zupełnie podczas ataku? Czy to przerasta możliwości TW?
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2017, 21:17:51 wysłana przez Askorti »

Offline Zwiadowca

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Piwa: 1
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #678 dnia: Maj 23, 2017, 14:39:32 »
Co masz na myśli mówiąc o clippingu? Nie rozumiem tego określenia.

Online Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1328
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #679 dnia: Maj 23, 2017, 15:10:56 »
Co masz na myśli mówiąc o clippingu? Nie rozumiem tego określenia.
Chodzi o to, że modele na siebie nachodzą i przenikają przez siebie. Jak popatrzysz na tego konnego łucznika to zobaczysz, że kołczan bardzo wyraźnie przenika przez jego wdzianko. Ja w tym widzę zwykłe lenistwo i brak dokładności.

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #680 dnia: Maj 23, 2017, 15:20:21 »
E tam pierdoła, bardziej denerwowałoby mnie znowu te przeciskanie się na chama na drabinkach podczas oblężenia. Clipping masz nawet w wiedźminie 3.

Offline Zwiadowca

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 130
  • Piwa: 1
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #681 dnia: Maj 23, 2017, 19:15:42 »
No w takiej grze jak mount and blade clipping nie ma znaczenia imo. Będzie masa wdzianek i nie każde spasuje do każdego z elementów wyposażenia. Bywa... I tak to jest mało ważne. Bardziej te ograniczone działanie w tłumie może wkurzać. Mogli to jakoś lepiej rozwiązać w dwójce ale jak widać problem jak był tak będzie. Szkoda.

Offline Brissinger

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 5
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #682 dnia: Maj 23, 2017, 21:30:06 »
Być może ciekawe newsy; do przetłumaczenia. CHYBA coś o możliwości testowania m&b na e3.
Artykuł po turecku: http://oyungezer.com.tr/haber/49216-mount-and-blade-ii-bannerlord-u-e3-te-oynayabilecegiz

Online Kradus

  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2192
  • Piwa: 259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #683 dnia: Maj 24, 2017, 14:06:30 »
Trochę nowego info + filmik z bitwy.



W skrócie:
-mała szansa na co-op multiplayer (wg podanych informacji ma być to raczej "możliwe do stworzenia przez moderów na silniku Bannerlorda", ale samo TW raczej nie chce tego zaimplementować)
-kolejny raz info o tym, że BL nie będzie wydane w tym roku (nie chcą wydawać niedoróbek; więcej informacji na targach E3, które odbędą się w Los Angeles w dniach 10-13 czerwca - podobno również jest "bardzo duża szansa" na możliwość zagrania w BL na stoisku TW)

P.S. Na co zwróciłem szczególną uwagę, to dosyć dziwnie wyglądające kolizje dwóch koni - kiedy ktoś w Ciebie wjeżdża (przodem w bok w Twojego konia), Twój koń zostaje przesunięty niczym by był na wrotkach.. Trochę to słabo wygląda, ale pewnie będzie jeszcze dorobione :P

Ciekaw jestem, jakby to wyglądało gdyby zaimplementowali podobny system co w GTA przy jeździe na motorze - tj. wypadanie przy nagłym zatrzymaniu przy szybkiej jeździe :)

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #684 dnia: Maj 24, 2017, 14:20:29 »
Ale mają śmieszne mordy, szkoda że nie w tym roku. Czyli jeszcze wiele się zmieni do tego czasu. Już wygląda naprawde spoko ale to mały wycinek, jedynie te twarze. Tworzenie własnego oręża... Dajcie mi  to choćby w formie konfiguratora w htmlu bym się mógł pobawić.

Online Kradus

  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2192
  • Piwa: 259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #685 dnia: Maj 24, 2017, 14:33:28 »
Plus, jeszcze krótkie info - bo chyba nie mówiliśmy o tym wcześniej na TFW. Będzie możliwość dołączania do bandytów (co nie jest nowym info) - ale, również w formie questu. W podanym niżej filmiku dotyczy to pomocy wiosce przeciwko bandytom. Oni z kolei mogą nam zaoferować "kontrofertę" i pomocy im przeciwko tej wiosce. Plus, możliwości otrzymania poszczególnych questów będą również zależne od posiadanych w oddziale bohaterów.

Również jest wspomniane o zaimplementowaniu głównej ścieżki fabularnej (być może zależnej również od wybranej przy tworzeniu bohatera jego "przeszłości"), której oczywiście nie musimy wykonywać - jednak cieszy taka możliwość, gdyż zbyt otwarty bez żadnego schematu świat jak w Warbandzie, może kiedyś znudzić.

Wymieniony wcześniej filmik (o questach i fabule od minuty 6:01):

Offline Zahari

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 562
  • Piwa: 70
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #686 dnia: Maj 24, 2017, 14:45:27 »
To, że nie w tym roku nie jest potwierdzone, spokojnie. Trzeba zaczekać do E3.

Offline Rivet

  • BANITA
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 531
  • Piwa: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #687 dnia: Maj 24, 2017, 14:53:01 »
co za animacje, szczególnie machanie mieczem
(click to show/hide)
Po bitwie nie ma wrogów, są tylko ludzie.

Offline Bojar

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1020
  • Piwa: 276
  • Płeć: Mężczyzna
  • #BojarMusiPrzeprosić
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #688 dnia: Maj 24, 2017, 15:08:32 »
A ja jestem zadowolony, bo wydaje mi się, że modelu strzelania nie zmienili za bardzo. Tyle mi wystarczy... No może jeszcze te durne bump-staby są wku****jące, ale to inna kwestia, bo konnych widać, że zmienią z czego jestem zadowolony.

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #689 dnia: Maj 24, 2017, 16:10:31 »
Liczę na ten rok oby coś z tego wyszło. Czepianie się animacji to skrajna głupota. To nie gra o samej walce. Poza tym to gigantyczny plus. Jaram się jak czarownica na stosie. Jeszcze jakieś enb do tego dodadzą itd to już całkowicie urwie tyłek.