Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 159194 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BLyy

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Piwa: 0
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #495 dnia: Sierpień 23, 2016, 12:30:41 »
Ale jednak co racja to racja, Turecki zespół jest malutki ( choć i tak myślałem że mniejszy ), nie mają szans na stworzenie gry AAA pod względem graficznym, na szczęście najpewniej stworzyli taką grę pod względem mechanik gameplaya.
Dlatego właśnie jak sam potwierdzasz, tak mały zespół nie miał możliwości stworzyć czegoś ładniejszego, więc większe oczekiwania co do grafiki nie mają prawa mieć miejsca, a kto tak robi, zachowuje się jak neidojrzały człowiek, który nie zna realiów. Jeśli ktoś mówi, że oczekiwał czegoś lepszego, to chyba o nim źle świadczy skoro to jest małe studio. Większe oczekiwania są zasadne tylko wtedy, gdy studio naprawdę jest duże i bogate. W innym wypadku to zwykła dziecinada. I popiera mnie cały świat, bo większość fanów serii M&B podziela moje zdanie i jarają się tym co będzie i mają do tego prawo.

Nie da się ukryć, że jestem polakiem
A ja jestem Polakiem, bo swojej narodowości nie napiszę z małej litery, bo jest po prostu wstyd.

Cytuj
i Badziewlorda pewnie kupię.
To współczuje, że chcesz kupić grę, którą uważasz za gniot. Jak mi się jakaś gra nie podoba to jej zwyczajnie nie kupuję. To właśnie pachnie hołotą o której tak mówisz.

Cytuj
Nie mam pojęcia co mówili twórcy, czego naobiecywali lub nie, ale od czasu wyjścia Warbanda minęło sporo czasu i wydaje mi się, że sam rework (nawet jak na tak małe studio) jest po prostu niewystarczający i nie zapominajmy,
Jeśli nie wiesz co mówili i co obiecywali, to twoje oczekiwania są guzik warte i przede wszystkim bezzasadne, bo grę nie tworzy się po to, by zaspokajać twoje oczekiwania. Ważne, że wystarczą większości.

Cytuj
będą się cenić jak za GTA albo inne Butterfieldy...
Prosta zasada, nie podoba się to nie kupuj. Nikt cię nie zmusza do kupowania.

Cytuj
Brakuje mi tam podkopów
Jestem ciekaw w jakiej grze coś takiego jest zastosowane co widok bohatera jest zza pleców. To jest zbyt skomplikowane nawet jak na wielkie studia, bo większość gier ma niezniszczalne podłoże. Takie podkopy to najwyżej znajdziesz w strategiach typu Twierdza, gdzie jest widok izometryczny, toteż nie masz widoku z oczu ludzi, którzy kopią.

« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2016, 12:41:23 wysłana przez BLyy »

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 4051
  • Piwa: 715
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #496 dnia: Sierpień 23, 2016, 12:57:50 »
Najlepsze wysłane porównanie graficzne przez innego kolege na którym Warband wygląda lepiej.
Uważam wręcz przeciwnie.

i nie zapominajmy, że będą się cenić jak za GTA albo inne Butterfieldy...
A to ty już znasz cenę? No nieźle, wyprzedziłeś nawet samych developerów.
Wątpię, by ta gra kosztowała 50-60 euro. Raczej coś koło 30.

Cytuj
Nie uwzględniając oprawy graficznej, chociażby w pełni niszczących się murów (i nie tylko), a nie katapult których celem jest zestrzeliwanie ludzi na blankach, mogli poprawić te kwadratowe animacje, dodać (w końcu) możliwość rozczłonkowania postaci. Brakuje mi tam podkopów, ataków z kilku kierunków na miasto, LEPSZEGO SI PRZEDE WSZYSTKIM, kierowania swoich ciosów z dodatkowych stron (walki na multi w warbandzie mogą trwać godzinami). Jak nie grafikę już w bitwie to mogli chociaż polepszyć widok na kampanię, bo póki co no... nie porywa krótko mówiąc. Ta gra na prawdę ma potencjał, ale najwyraźniej moderzy będą musieli z niej wycisnąć wszystko co się da.
Katapulty coś tam niszczą z budowli. Możliwości rozczłonkowywania postaci i ładna grafika (jak na 2012) była w Chivalry. Czemu w takim razie nie przerzuciłeś się na tamtą grę? Często ludzie piszą o tym odcinaniu kończyn i rozczłonkowywaniu postaci, że aż można odnieść wrażenie, że to klucz do sukcesu takiej gry. A jakoś Chivalry nie wypaliło za bardzo, mimo promowania tej gry przez Steam (chociażby karty letniej wyprzedaży któregoś tam roku). Moim zdaniem to zbędne przeszkadzajka w trakcie walki. Ataki z kilku stron będą, jak nie na singlu, to na multi (chociaż sądzę, że w ostatecznej wersji powinni takie rozwiązania, które były już na multi WB zaimplementować). SI też nie wiem, na jakiej podstawie oceniasz. Już wiesz, jakie będzie po dwóch gameplayach z oblężeń na wersji (early) alpha? No i te nowe kierunki ataków - ja bym nie miał nic przeciwko, ale większość graczy nie ogarnia już dostatecznie tych czterech (nie wspomnę o ludziach z NW, którzy do dwóch są przyzwyczajeni) i nauka tego zajmuje strasznie dużo czasu. Dla rasowych nejtiwowców byłoby to może nawet ok, ale dla większości graczy ta gra mogłaby się robić już trochę za trudna. A widok na mapę kampanii został już ulepszony. Jest nawet mapka ikoniczna z oddalenia. Sam nie wiem, co jeszcze mogli by tam wcisnąć.

(click to show/hide)

Offline Michał Warszawiak

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 228
  • Piwa: -8
  • Płeć: Mężczyzna
  • 4pp_XW_KprGr_WarszawiaK
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #497 dnia: Sierpień 23, 2016, 13:24:15 »
Dyktator, wg. mnie rozczłonkowywane postaci nie jest wcale głupie. W modzie Vikingr była możliwość odrąbania głowy i domyślam się, że każdemu się to podobało ;)

Offline BLyy

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Piwa: 0
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #498 dnia: Sierpień 23, 2016, 13:44:59 »
Dyktator, wg. mnie rozczłonkowywane postaci nie jest wcale głupie. W modzie Vikingr była możliwość odrąbania głowy i domyślam się, że każdemu się to podobało ;)
A na ile realistyczne jest odrąbywanie głowy W CZASIE bitwy?
Po bitwie wiem, że nieraz bawiono się w odrąbywanie głowy, ale po bitwie nikt im nie przeszkadzał i mogli robić zamach bronią jak chcieli.

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #499 dnia: Sierpień 23, 2016, 14:01:45 »
Najlepsze wysłane porównanie graficzne przez innego kolege na którym Warband wygląda lepiej.

Jeśli miałeś mnie na myśli, i nie pomyliłeś obrazków i nazw gier to chyba trollujesz albo masz poważną wadę wzroku. Jeszcze raz.


Warband
(click to show/hide)

Bannerlord
(click to show/hide)

Dla wszystkich marudzących. Ta gra NIE wychodzi jutro. Nie ma nawet premiery, wszystko się może zmienić.


Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1041
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #500 dnia: Sierpień 23, 2016, 15:01:18 »
Firentis, pytasz się czego oczekiwałem? Nie uwzględniając oprawy graficznej, chociażby w pełni niszczących się murów (i nie tylko), a nie katapult których celem jest zestrzeliwanie ludzi na blankach, mogli poprawić te kwadratowe animacje, dodać (w końcu) możliwość rozczłonkowania postaci. Brakuje mi tam podkopów, ataków z kilku kierunków na miasto, LEPSZEGO SI PRZEDE WSZYSTKIM, kierowania swoich ciosów z dodatkowych stron (walki na multi w warbandzie mogą trwać godzinami). Jak nie grafikę już w bitwie to mogli chociaż polepszyć widok na kampanię, bo póki co no... nie porywa krótko mówiąc. Ta gra na prawdę ma potencjał, ale najwyraźniej moderzy będą musieli z niej wycisnąć wszystko co się da.

Dziękuję, że w końcu uzasadniłeś swoje zdanie.

To po kolei - w pełni niszczące się mury to zbyt wiele na ten silnik. Jesli będzie kilkaset(?) ludzi w bitwie, każdy wykonuje jakieś ruchy, plus ragdolle, plus leci jucha, to takie walące się mury chodziłyby chyba tylko na PC z NASA. Pod warunkiem oczywiście, że jakoś by to wyglądało.

Animacje są bardzo często solidnie poprawiane/w ogóle zmieniane na koniec. Często jeszcze w wersjach alpha/beta nie ma finalnych animacji. Z drugiej strony wcale tak kwadratowo nie wyglądają w porównaniu z innymi grami.

Podkopy to tak samo jak z tymi murami.

Nwm, czemu oceniasz SI. Bądź co bądź za wiele tutaj nie pokazali na ten temat. O ile konni nie będą się lecieli jak głupi, żeby się blokować na końcu mapy, a lansjerzy będą uderzali z rozbiegu, a nie dźgali się w miejscu, zadając 0 dmg, to będzie git.

Ataki z kilku stron to już wałkowany pomysł, ale jednak dość kontrowersyjny. Pewnie będzie wiele zwolenników, ale raczej więcej przeciwników. Jak pisał Dyktator, większość ludzi gra na singlu na autoblocku (więc tutaj nie będzie problemu), ale na multi nie mogą sobie poradzić z czterema ciosami. Pomyśl, co by było, gdyby było ich osiem. Rozczłonkowywanie ciał też raczej w M&B nie wypali. Sporo ludzi będzie przeciw, IMO to zepsuje trochę tę walkę, którą mamy teraz.

Mapa kampanii jest spoko IMO. Wygląda ładnie, klimatycznie. Co miałoby tam jeszcze być?

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7282
  • Piwa: 642
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #501 dnia: Sierpień 23, 2016, 15:35:09 »
A to nie jest tak, że przy dodaniu rozczłonkowywania musieliby podnieść age rating PEGI dla gry? Że to się już do tych wyjątkowo brutalnych form przemocy - co pod 18+ podpada - się zalicza?

Offline TheHunterMikiPL

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 88
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #502 dnia: Sierpień 23, 2016, 15:48:07 »
https://www.youtube.com/watch?v=pv2qb66PbUg
Kolejny gejplej.
A to nie jest tak, że przy dodaniu rozczłonkowywania musieliby podnieść age rating PEGI dla gry?

Chyba tak.Ale przeciez w trakcie oblężenia chyba główny bohater uciął głowę jednemu...
I poza tym i tak wszyscy mają ograniczenia wiekowe w dupie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2016, 16:11:58 wysłana przez Lew »
Ganczo to paruwczan jest moim bliźnim.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7282
  • Piwa: 642
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #503 dnia: Sierpień 23, 2016, 16:16:13 »
Nie wysyłaj dwóch postów pod rząd, tylko edytuj stary. Z tymi ograniczeniami, nie do końca masz rację. Pamiętam, że dawno temu, gdy GTA 4 miało swoją premierę (dobra, przesadziłem z tym dawno, jak bym co najmniej o San Andreas albo i 3 pisał, w każdym razie parę lat temu) to mi w Media Markt nie sprzedali, bo "byłem niepełnoletni a to gra dla dorosłych jak na okładce zresztą pisze".
Aha, nawiasem mówiąc nie przeklinaj.

Online vtz

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 716
  • Piwa: 64
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #504 dnia: Sierpień 23, 2016, 16:18:18 »
Jeśli wierzyć TV Gry, sprzedawca nie ma prawa odmówić ci sprzedaży jakiejkolwiek gry powołując się na twój wiek oraz PEGI.

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #505 dnia: Sierpień 23, 2016, 16:46:34 »
Teoretycznie tak, w praktyce sprzedawca nie ma za wiele do gadania. Jak już to szef. Ale offtop się robi.

https://www.youtube.com/watch?v=pv2qb66PbUg
Kolejny gejplej.
Chyba tak.Ale przeciez w trakcie oblężenia chyba główny bohater uciął głowę jednemu...
I poza tym i tak wszyscy mają ograniczenia wiekowe w dupie.

Link już był, zobacz date wstawienia 17 sierpnia.
Wszyscy poza wydawcą. Pozatym pewnie powstanie jakiś gore mod.

Offline Zahari

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 562
  • Piwa: 70
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #506 dnia: Sierpień 23, 2016, 16:54:54 »
Przy 8 blokach nawet doświadczony gracz może się pomylić.   Kierunki bloków mogłyby na siebie nachodzić co by utrudniało odczytanie naszych ruchów komputerowi i doprowadziłoby do sytuacji, w której byliśmy pewni, że zablokowaliśmy np. lewy górny, a wczytał się poprostu górny. Zamiast tego można dodać np. po 3 animacje na każdy z 4 ataków i po 3 animacje na każdy z 4 bloków.

Offline TheHunterMikiPL

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 88
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #507 dnia: Sierpień 23, 2016, 17:02:00 »
Nie wysyłaj dwóch postów pod rząd, tylko edytuj stary.
Sorki.
Z tymi ograniczeniami, nie do końca masz rację. Pamiętam, że dawno temu, gdy GTA 4 miało swoją premierę to mi w Media Markt nie sprzedali, bo "byłem niepełnoletni a to gra dla dorosłych jak na okładce zresztą pisze".
Nie często tak się zdarza. Można iść z rodzicem i wtedy sprzedadzą w każdym sklepie na 100%
A np. na steamie tym bardziej można.
Aha, nawiasem mówiąc nie przeklinaj.
Gdzie ja niby przeklinam?
Ganczo to paruwczan jest moim bliźnim.

Offline Michał Warszawiak

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 228
  • Piwa: -8
  • Płeć: Mężczyzna
  • 4pp_XW_KprGr_WarszawiaK
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #508 dnia: Sierpień 23, 2016, 18:33:22 »
Blyy, nie w ogóle -___-

Offline Dragan

  • BANITA
  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 73
  • Piwa: -14
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #509 dnia: Sierpień 23, 2016, 19:23:54 »
Weź tu wam dogódź, zadbasz o to żeby osoby z gorszymi pecetami też mogły grę odpalić to reszta zacznie narzekać na słabą grafikę, dopracuj grafikę to ci pierwsi będą krzyczeć ze im nie odpala.
Możesz też pozostać neutralnym, wtedy tłum rzuci się na siebie nawzajem (to co obserwujemy wyżej).
No po prostu dramat ten można dodać do listy problemów pierwszego świata. Albo jakiejś listy kabaretowej.