Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Ruszają zapisy na mistrzostwa Polski NW

22.04.2018 | Dodał: Dyktator

Zapisy potrwają do 29 kwietnia, godziny 15:00 więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 169785 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5440
  • Piwa: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #450 dnia: Sierpień 19, 2016, 17:24:12 »
Dokładnie to co napisał Filcu.

Do tego warto wspomnieć, iż budowanie swojej twierdzy i walkę oferuje teraz co drugi quasi mmorpg. To co było solą gry w MB i cRPG to system walki i rozwój postaci/kupowanie nowych broni/zbroi. Nic z tego nie pokazali a więc na razie, nie ma co nawet wyrokować czy to będzie jakaś konkurencja. W ostateczności po prostu fani cRPGowego grania odejdą na te Of Kings a fani walk multi, singla i modów zostaną na Bannerlordzie. Nic się nie wyklucza. No i trzeba pamiętać, że gracze cRPG to był tylko jeden rodzaj graczy z bogatej palety trybów/modów/DLC, którą oferuje WB i które są ogrywane. A więc i ewentualnie bez nich Bannerlord się obędzie.



Offline Warder

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2282
  • Piwa: 233
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #451 dnia: Sierpień 20, 2016, 00:13:54 »
Dokładnie to co napisał Filcu.

Do tego warto wspomnieć, iż budowanie swojej twierdzy i walkę oferuje teraz co drugi quasi mmorpg.
Jakieś przykłady?

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #452 dnia: Sierpień 20, 2016, 08:17:46 »
To słabo jak nie ma premiery bo liczę na koniec tego roku. Of Kings And Men wygląda zbyt ambitnie na małe studio, żeby się nie skończyło jak z Kingdom Come: Deliverance  że to przekombinują poza ich możliwości i gra będzie w wiecznym alpha. I wymaganiami z kosmosu.

No ale w Bannerlordzie masz singiel, a dużo jest ludzi których interesuje tylko singiel, mając wylane na multi.

Wylane to mało powiedziane, ja nienawidzę multi. Ludzie w 99% przypadkach rujnują klimat gry. Nie po to odpalam gierkę po ciężkim dniu pracy by się użerać z jakimiś debilami.

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5440
  • Piwa: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #453 dnia: Sierpień 20, 2016, 08:19:00 »
Gry w targecie? Już podaje - The Forest, Rusty i inne tego typu. Różni się tylko osadzenie w czasie i w jaki sposób się te bazę buduję. Z bardziej zbliżonych to Gloria Victis czy Life is Feudal są po prostu bardziej hardcorowe. Niczym się ten Of Kings nie wyróżnia. Sukces MB to zjadliwy prosty system walk, unikalna na cały rynek gamingowy kampania, mody (!) i cały fanbase wokół tego utworzony. I o ile cRPG zdobył jakąś tam popularność na bazię ludzi znudzonych MB i pragnących spróbować czegoś innego. To nadal to śmieszne liczby będą w porównaniu do konkurencji w target w który mierzą. Nie czarujmy się cRPG był popularny ale w szczytowym momencie było to może 1/3 ludzi grających w Multi w MB. A pamiętajmy, że nadal zdecydowanie więcej gra w singla i ludzi gra w singla i MB singlem stoi. Czy się to komuś podoba czy nie, stąd między innymi niewypał Chivalry (który nadal uważam za dobrą grę) Of Kings będzie walczyć z takimi tytułami jakie napisałem na początku co daję mu małe szanse . Oczywiście, Of Kings of Men może zdobyć pewną popularność jeśli system walki będzie zjadliwy niczym w MB. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nawet gdy wycisną ile się z tego da to nie osiągnie to 1/3 grających w tę grę w porównaniu do MB2 na steam. A to i tak baaardzo optymistyczny scenariusz. Według mnie twórcy cRPG bis nie wiedzą na co się porywają. Zobaczymy jednak w przyszłości co z tego wyniknie, bo na razie tak jak wspomniałem nie pokazali najważniejszego.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2016, 08:33:41 wysłana przez ^IvE »



Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1046
  • Piwa: 128
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #454 dnia: Sierpień 20, 2016, 10:50:18 »
IvE, ale The Forest i OKM to raczej będą zupełn ie inne gry. Forest to typowy survival, chodzisz po mapie sam, nie masz mapy kampanii i użerasz się z jakimiś dzikusami, nie wojskiem. Nie chodzimy po miastach, a po lesie. Bądź co bądź tylko budowanie łączy te gy, a i pewnie ten aspekt będzie rozwiązany w znacznie inny sposób.

Choć akurat zgodzę się z tym, że Of Kings wcale nie zachwyca, porównania do GV i LiF są tutaj trafne. OKM wcale nie zachwyca, a już na pewno nie zjada Bannerlorda, po tym, co pokazali. M&B to głownie singiel, zgadzam się.

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #455 dnia: Sierpień 20, 2016, 16:56:30 »
No ale w Bannerlordzie masz singiel, a dużo jest ludzi których interesuje tylko singiel, mając wylane na multi.
I cała masa, która woli multi, czyli generalnie interakcję i rywalizację z innymi ludźmi.

Gry w targecie? Już podaje - The Forest, Rusty i inne tego typu. Różni się tylko osadzenie w czasie i w jaki sposób się te bazę buduję. Z bardziej zbliżonych to Gloria Victis czy Life is Feudal są po prostu bardziej hardcorowe. Niczym się ten Of Kings nie wyróżnia. Sukces MB to zjadliwy prosty system walk, unikalna na cały rynek gamingowy kampania, mody (!) i cały fanbase wokół tego utworzony. I o ile cRPG zdobył jakąś tam popularność na bazię ludzi znudzonych MB i pragnących spróbować czegoś innego. To nadal to śmieszne liczby będą w porównaniu do konkurencji w target w który mierzą. Nie czarujmy się cRPG był popularny ale w szczytowym momencie było to może 1/3 ludzi grających w Multi w MB. A pamiętajmy, że nadal zdecydowanie więcej gra w singla i ludzi gra w singla i MB singlem stoi. Czy się to komuś podoba czy nie, stąd między innymi niewypał Chivalry (który nadal uważam za dobrą grę) Of Kings będzie walczyć z takimi tytułami jakie napisałem na początku co daję mu małe szanse . Oczywiście, Of Kings of Men może zdobyć pewną popularność jeśli system walki będzie zjadliwy niczym w MB. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nawet gdy wycisną ile się z tego da to nie osiągnie to 1/3 grających w tę grę w porównaniu do MB2 na steam. A to i tak baaardzo optymistyczny scenariusz. Według mnie twórcy cRPG bis nie wiedzą na co się porywają. Zobaczymy jednak w przyszłości co z tego wyniknie, bo na razie tak jak wspomniałem nie pokazali najważniejszego.
cRPG imho jest ewenementem i ogromnym sukcesem jak na mod, który skupił bardzo duzą społeczność graczy, którym niedorobiony Warband nie pasuje i chce coś między MMO z klanami/gildiami, a typowo zręcznościowym meczowym multi. Samo to ile fanatyków cRPGa jest, powinno dać do myślenia. Oczywiście konkurencja jest ogromna, ale ekipa cRPGa ma już spore zdobyte doświadczenie z modem i to się może udać.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 4171
  • Piwa: 743
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #456 dnia: Sierpień 20, 2016, 17:21:54 »
I cała masa, która woli multi, czyli generalnie interakcję i rywalizację z innymi ludźmi.

Nie ma co porównywać, M&B zawsze było z priorytetem pod SP. Dla porównania trochę liczb. Liczba graczy, którzy grają w Warband w momencie, w którym piszę posta:
W multiplayer: 1061 (wszystkie moduły, Steam i non-Steam)
Ogólnie w WB (SP i MP): 9057 (TYLKO Steam).

Wniosek - w multi gra (przynajmniej dzisiaj) mniej niż 10% graczy Warbanda (o ile mniej, to zależy od tego, ile osób gra na non-Steam, a raczej sporo gra). Dlatego M&B jednak konkurencji raczej mieć jeszcze nie będzie, bo wszelkie gry z tej samej niszy z reguły nie posiadają trybu single oraz takich możliwości modowania. A więc są mono-tematyczne i pozbawione trybu, w który gra ponad 90% graczy tej serii.
(click to show/hide)

Offline misiek6

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #457 dnia: Sierpień 20, 2016, 19:19:05 »
Stream z II dnia Gamescom:
Link bezpośredni: https://www.youtube.com/watch?v=vYF1M77SyM0

 
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2016, 19:34:11 wysłana przez Dyktator »

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 4171
  • Piwa: 743
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #458 dnia: Sierpień 20, 2016, 19:37:43 »
@up - pozwoliłem sobie trochę upiększyć treść posta, ponieważ nie wrzucaliśmy tego jeszcze, a więc chciałbym odsyłać tutaj ludzi przez ogłoszenia. Dzięki za podlinkowanie.
(click to show/hide)

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 466
  • Piwa: 163
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #459 dnia: Sierpień 20, 2016, 21:30:33 »
Na tych filmach widać że TW nie leniuchowało przez te wszystkie lata i faktycznie stworzyło coś co sprosta wysokim, ze względu na sukces poprzednich gier tej serii, oczekiwaniom fanów.

Pomyślcie co się będzie działo jak ludzie zaczną to modować...
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline SpajderChrum

  • Morderca Macior z Moczar
  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Piwa: 32
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #460 dnia: Sierpień 20, 2016, 21:48:56 »
Na tych filmach widać że TW nie leniuchowało przez te wszystkie lata i faktycznie stworzyło coś co sprosta wysokim, ze względu na sukces poprzednich gier tej serii, oczekiwaniom fanów.

Pomyślcie co się będzie działo jak ludzie zaczną to modować...

Nie leniuchowało? Ja tam widzę starego Warbanda z paroma nowymi mechanikami oraz upiększoną grafiką, która na dzisiejsze standardy wypada średniawo. Jak na tyle lat roboty to trochę wstyd, że coś takiego nam chcą wcisnąć... Oby mody to uratowały.

Offline Warder

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2282
  • Piwa: 233
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #461 dnia: Sierpień 20, 2016, 22:34:32 »
https://youtu.be/CV1Y7Dpayds?t=2m57s


Generalnie OKAM wygląda, całkiem nieźle. Fajnie, że jest jakaś konkurencja, bo bez niej ciężko o dobry produkt. Także, tak. Jeśli byłoby to połączenie PW MODa/C-rpga w jedną, dobrą kampanię multiplayer + jakieś nawalanki na serwerach, to mogłoby się to udać.

Offline Bojar

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1050
  • Piwa: 285
  • Płeć: Mężczyzna
  • #BojarMusiPrzeprosić
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #462 dnia: Sierpień 20, 2016, 22:46:19 »
Na początku nic ciekawego nie wyjdzie oprócz standardowych "modów optymalizacyjnych" dla tych, którzy będą mieli problemy z fpsami lub zmieniające wygląd (nadanie ciemniejszego mroczniejszego klimatu itd.). Nawet jeśli TW postawiło na moderów i będzie wspierało ich wysiłki to i tak tworzenie tekstur trwa wieki, później balans i bugi, same skrypty "trochę" też zajmują czasu. Na mody przyjdzie czas i zaczną wychodzić jakieś pół roku (przy bardzo dużym zaangażowaniu moderów), a na dobre mody może i parę lat :(.

Nie leniuchowało? Ja tam widzę starego Warbanda z paroma nowymi mechanikami oraz upiększoną grafiką, która na dzisiejsze standardy wypada średniawo. Jak na tyle lat roboty to trochę wstyd, że coś takiego nam chcą wcisnąć... Oby mody to uratowały.

Powiedz mi jaką konkurencję ma BL na rynku??? Bo ja na razie nie widzę niczego co może równać. Nie mówiąc o tym, że w wb mechaniki nie ma po co zmieniać... Co byś chciał?? Więcej efektów??? Wyjdzie to tak samo jak CoD przy Battlefieldzie (czyli crap w kosmosie przy dobrej strzelance).

Może szybszej trudniejszej mechaniki? Po co jak i tak większość graczy tego nie ogarnia... 90% graczy gra w singla i siedzi na autoblocku a ci co grają to chyba tylko dwa serwery w Native prezentują poziom (w każdym razie prezentowały jak grałem jeszcze przed wakacjami... Native_Groupfighting i IG_BG) na reszcie możesz grać bez monitora, bo i tak każda taktyka przeciętnego deathmatchowego gracza sprowadza się do Prawy atak, Cofnąć się, Lewy Atak, Cofnąć się... A następnie powtarzać do skutku... Jak ktoś zrobi jeden blok to już jest coś...

Duża część graczy ma spędzone parę tysięcy godzin spędzonych na Nativie a nadal gra jak warzywo (temu chlubnemu gronu przewodniczę razem z Ivem i Illewem).

Więcej ciosów? Jakieś po skosie? Jak wcześniej gracze nie ogarniają już tej mechaniki podstawowej... Nie mówiąc o "chamberach", "stunach", "kickach", i wielu, wielu innych. Nie wiadomo jak będzie z tymi mechanikami w BL, ale z tego co widziałem w wcześniejszych gameplayach to konni zostali całkowicie przerobieni, więc prawdopodobnie znikną "bump-staby" itd.


Offline IPL_Lord_Legionista

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 325
  • Piwa: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..Z nazwą tego klanu ciągle w sercu żyję..(IPL) .
    • IPL
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #463 dnia: Sierpień 20, 2016, 23:55:59 »
cos takiego sie pojawilo
Bannerlord Gamescom 2016 Interview with Armagan Yavuz [English subs]
Z biało-czerwoną flagą zawsze gotowy do walki My pod sztandarem prawdy, nasz kolor skóry jest biały To my, ci radykalni, ci najgorsi z najgorszych,IPL-owcy

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1046
  • Piwa: 128
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #464 dnia: Sierpień 21, 2016, 10:11:58 »
Nie leniuchowało? Ja tam widzę starego Warbanda z paroma nowymi mechanikami oraz upiększoną grafiką, która na dzisiejsze standardy wypada średniawo. Jak na tyle lat roboty to trochę wstyd, że coś takiego nam chcą wcisnąć... Oby mody to uratowały.

Lel, a czego ty chciałeś? Przecież to jest nadal M&B. I takie powinno pozostać. To jest właśnie idea tej gry.