Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 158566 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 384
  • Piwa: 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #405 dnia: Czerwiec 17, 2016, 12:29:45 »
Nie wiem, czy ktoś zwrócił na to uwagę, ale wreszcie strzały, bełty jak i oszczepy nie będą zostawać w murach, a od nich się odbijać. Niby taka mała zmiana, a bardzo cieszy :).

Offline Filcefix

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1158
  • Piwa: 135
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #406 dnia: Czerwiec 17, 2016, 13:49:49 »
 Niby fajne, ale zastanawia mnie jedno.
Czy nie pomyślą i pójdą na łatwiznę, to na wszystko będzie tak działać.
Czy jeśli mamy np mur z drewnianą hurdycją, to od kamienia będzie się odbijać, a od drewna nie.

Offline Ganczo

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1452
  • Piwa: 151
  • Płeć: Mężczyzna
  • LAST OF HIS NAME
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #407 dnia: Czerwiec 22, 2016, 16:39:25 »
Niby fajne, ale zastanawia mnie jedno.
Czy nie pomyślą i pójdą na łatwiznę, to na wszystko będzie tak działać.
Czy jeśli mamy np mur z drewnianą hurdycją, to od kamienia będzie się odbijać, a od drewna nie.

Teraz raczej myślą o wydaniu czegoś, co da im hajsik. Nie zrobią tego na odpierdziel jak WB i podstawki :P
Wachistrz Emeryt 10ph
Wielki wojownik pani Pauliny
(click to show/hide)

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #408 dnia: Czerwiec 26, 2016, 09:17:29 »
Mnie ciekawi ile będzie broni w grze, mieczy toporów itd skoro dali nam możliwość stworzenia własnej, to oby nie spoczeli na tym jak bethesda w przypadku fallouta 4.

Offline kundzio51

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #409 dnia: Czerwiec 29, 2016, 15:16:20 »
A macie problemy ja się tam martwię czy moje pudło da rade uruchomić wogole grę

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 448
  • Piwa: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #410 dnia: Czerwiec 29, 2016, 15:39:57 »
Ja wstępnie zaczynam szacować ile razy przełożą premierę. Na ten moment obstawiam że dwa.
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 384
  • Piwa: 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #411 dnia: Lipiec 01, 2016, 19:39:12 »
Właśnie wyszedł nowy Dev blog. Podrzucam link: https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/16 :)

Offline pawel0108

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #412 dnia: Lipiec 02, 2016, 21:29:05 »
To oglądamy.
Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo,
zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska. Kto chce, ten może, kto chce, ten zwycięża, byle chcenie nie było kaprysem lub bez mocy. - Józef Piłsudski

Offline piotrek1996

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 126
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Czas bohaterów miną Wiglafie
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #413 dnia: Lipiec 08, 2016, 14:17:15 »
Mi się podoba ta rozwinięta dyplomacja już widzę rozmowy o podpisaniu pokoju z królem który gnije w moim więzieniu wraz z jego wasalami :]]
Mam nadziej że będzie też można zostać Cesarzem albo chociaż jego prawą ręką i stosować politykę Dziel i Rządź wobec tych wszystkich barbarzyńców.

Offline Hieronim114

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • bd w pułku
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #414 dnia: Lipiec 08, 2016, 16:21:25 »
Ej ale pamiętajmy kiedy akcja się rozgrywa.

200 lat przed podstawką.

Czyli jak wielka będzie mapa? Calradia będzie jednym państwem i wszystkie opowieści bohaterów będą w grze.

Czyli za górami państwa pewnie większe niż mapa w podstawce.

I do tego fabuła, mam nadzieję, że się postarają.
"Kite plane hit steel must"

Dzieci z Georgem Bushem przed zamachem z 11 września 2001 roku

Offline seb0l11

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #415 dnia: Lipiec 12, 2016, 16:01:28 »
Ja jestem bardzo ciekaw, jak rozwiążą kwestię sterowania na PS4/XBO, gdzyż mam zamiar grać w wersję konsolową.

Offline Hieronim114

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • bd w pułku
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #416 dnia: Lipiec 12, 2016, 18:49:12 »
Phiiii....

Ta gra słynie nie tylko ze skryptów ale też "total conversion" że gra jest w innym aspekcie jak to było w np prophesy of pendor, the last days itp.

Wiec nie ma sensu na konsole wydawać bo bez modów gra nie bawi.

Po za tym bannerlord jest pewnym rodzajem symulatora wiec na konsole nie ma sensu.

Pozdrawiam
"Kite plane hit steel must"

Dzieci z Georgem Bushem przed zamachem z 11 września 2001 roku

Offline Netoman

  • Bajkopisarz
  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1670
  • Piwa: 136
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #417 dnia: Lipiec 12, 2016, 19:30:48 »
W Warbandzie granie na multi na najwyższym poziomie jest niemożliwe, blokowanie jest łatwe, ale strzelanie lub footwork połączony z feintami to tragedia, gracze konsoli nie mieli by szans z PC masterrace
Są ludzie którzy grają w moduły gdzie używa się tylko dwóch bloków

Offline seb0l11

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #418 dnia: Lipiec 20, 2016, 20:55:47 »
Multi z PC nie będzie(przynajmniej takiego info nie ma nigdzie) A co do modów cóż, ja potrafiłem grać 100h+ w czystego Warbanda to i tu dam radę.

Offline Zabuleq

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #419 dnia: Sierpień 03, 2016, 21:52:24 »
Idąc tematem multi, dałbym sobie małego uciąć że Będzie można tworzyć własne emblematy na wszelkiego rodzaju flagi, zbroje, czy też tarcze. Więc niech się klany przygotują ;D