Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 158851 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 385
  • Piwa: 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #360 dnia: Maj 14, 2016, 22:21:23 »
Informacja ze strony TW:

Cytuj
This year, TaleWorlds is heading to E3! We're excited about the platform this will give us to show off Bannerlord even more and get your feedback on what we've been doing.

At E3, our focus will be on one feature we think has come on leaps and bounds, compared to previous Mount & Blade games and it's absolutely something we get asked about a lot... but we are keeping it a surprise till June.
There will be a big chunk of information released during the event itself, as we make announcements, so expect multiple videos, as well as written details. In addition, recently announced was that we'll be on the PC Gaming Show on Monday 13th June, the day before E3 starts.
Hopefully you're looking forward to the event, as much as we are. The team is working hard, as usual, and we want show you something really special.
źródło: https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/News/150

Offline Murzyn Waleczny

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 77
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Taki swój swojski Murzyn.
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #361 dnia: Maj 28, 2016, 21:25:12 »
No, no, TW zaczyna się rozkręcać. Mam nadzieję, że te dwa targi przyniosą nam wiele informacji, szczególnie o nowych mechanikach.
Co do poprzedniej dyskusji, to ja wciąż nie wierzę, że uda im się ukończyć dwójkę do końca 2016 roku. Z resztą twórcy nawet nie kryją, że niby "się starają", że "celują w 2016" rok. Jestem pewien, że będzie jeszcze wiele obsuw, bo jak na dzisiejszy poziom ich prac to gra wydaje się niedopracowana, choć nie na pierwszy rzut oka. Jednak za mało widzieliśmy, by cokolwiek o tym mówić.
  Szlachta murzyńska

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1328
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #362 dnia: Maj 29, 2016, 13:19:30 »
Jakby się naprawdę spięli to mogliby celować w sezon bożonarodzeniowy. Poza tym, pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach można niemal bezkarnie wydawać niedopracowane gry i później naprawiać w patchach.

Offline Kamillo18

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2249
  • Piwa: 256
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #363 dnia: Maj 29, 2016, 13:42:35 »
Poza tym, pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach można niemal bezkarnie wydawać niedopracowane gry i później naprawiać w patchach.
Można, ale są osoby, których to irytuje jak mnie i odrzuca do takich firm. Dlatego też ostatnią grą, jaką zagrałem z tych nowszych był Far Cry 3 w dniu premiery, a później GTA 5. Wiedząc jak to działa, że za każdym razem wydaje się szrot i naprawia go łatkami, nie widzę sensu grać w takie produkcje. No wyjątkiem jest tutaj EA Sports, które wydaje patche do FIFY 16, powodując, że gra działa jeszcze gorzej niż wcześniej :)

Szkoda, że teraz szcza się klienta i wydaje szajs, a nie, jak kilka lat temu, gry były bardzo dopracowane, zaś dane studio pracowało nad daną produkcją kilkanaście miesięcy tudzież nawet kilka lat.

(click to show/hide)

Offline Murzyn Waleczny

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 77
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Taki swój swojski Murzyn.
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #364 dnia: Maj 29, 2016, 13:44:40 »
Jakby się naprawdę spięli to mogliby celować w sezon bożonarodzeniowy. Poza tym, pamiętajmy, że w dzisiejszych czasach można niemal bezkarnie wydawać niedopracowane gry i później naprawiać w patchach.

Ale nie ma co sobie nadszarpywać reputacji. Pamiętamy przecież aferę z SimCity, gdzie wydali tak "surowe mięso", że nie dało się w to grać, a na EA spadła taka fala hejtu. Mimo, iż wszystko naprawili, to niesmak pozostał.
  Szlachta murzyńska

Offline Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 448
  • Piwa: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #365 dnia: Maj 29, 2016, 14:42:33 »
Mimo, iż wszystko naprawili

Nie do końca wszystko, AI w tej grze to dalej jakiś żart.
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Oktawian

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2473
  • Piwa: 86
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #366 dnia: Maj 29, 2016, 15:05:38 »
 
Można, ale są osoby, których to irytuje jak mnie i odrzuca do takich firm. Dlatego też ostatnią grą, jaką zagrałem z tych nowszych był Far Cry 3 w dniu premiery, a później GTA 5. Wiedząc jak to działa, że za każdym razem wydaje się szrot i naprawia go łatkami, nie widzę sensu grać w takie produkcje. No wyjątkiem jest tutaj EA Sports, które wydaje patche do FIFY 16, powodując, że gra działa jeszcze gorzej niż wcześniej :)

Szkoda, że teraz szcza się klienta i wydaje szajs, a nie, jak kilka lat temu, gry były bardzo dopracowane, zaś dane studio pracowało nad daną produkcją kilkanaście miesięcy tudzież nawet kilka lat.

(click to show/hide)

Co nie zmienia faktu, że w przypadku Warbanda, część z nas przez kilka lat była beta-testerami. Nikomu to nie przeszkadzało, a wręcz przeciwnie. Charakter studia i gry, sprawiał, że wydanie "podstawki" Mount&Blade było naturalnym posunięciem. Nawet jeśli mieliśmy do czynienia z niekoniecznie dopracowaną grą z mniejszą zawartością. Wszyscy cieszyli się, że oto taka gra z genialną mechaniką ciągle się rozwija, powstają mody i z każdym patchem dodawane jest coś nowego. Dzięki temu studio mogło sfinansować dalsze prace, które doprowadziły do Warbnada. Pytanie tylko czy Bannerlord będzie na tyle dobry jak na swoje czasy, żeby można było mu wybaczyć ewentualny "wczesny dostęp".

Offline Kamillo18

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2249
  • Piwa: 256
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #367 dnia: Maj 29, 2016, 16:32:56 »
Warband był jakby nie patrzeć nowością, jeśli chodzi o taką mechanikę gry. Oczekiwania co do Bannerlorda jak wiadomo, są większe i nikt nie chciałby nabyć crapa i czekać na patche. A pisząc poprzedni post mam tu na myśli gry z wyrobioną marką, od światowej sławy producentów i wydawców :) Nie ukrywajmy - Taleworlds do takowych się nie zalicza ;)

Offline NATjonal

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 99
  • Piwa: 7
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #368 dnia: Maj 29, 2016, 22:11:29 »
to jedziemy do Częstochowy
Idziemy na NordInvasion?

Offline Zathon

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #369 dnia: Czerwiec 05, 2016, 13:51:56 »
Mam lekkie obawy co do nowej części. Jest kilka rzeczy które mi się strasznie podobają (wygląd miast, animacje, tworzenie postaci, unowocześniona grafika ) ale np. mapa pomimo tego, iż jest powiększona wydaje się bardziej... Pusta? Porównajcie to sobie z mapą z wb. Miasta do których przynależą po kilka wiosek, mnóstwo zamków. Wszystko było bardziej zagęszczone i dawało nam iluzję, że jest tego dużo. Teraz mimo, że mapa jest większa, więcej frakcji oraz trochę więcej map to nie widzę np. zamków. Mogę byś ślepy ale widzę same miasta jak i wioski, których jest niezbyt wiele. Dostajemy kolejną iluzję, tylko tym razem jest na odwrót. Większa mapa, lecz mniej zawartości. Nie wiem, może to być tylko moje prywatne odczucie.

Sam pomysł łączenia modów wydaje się ciekawy ale jestem ciekawy jak takowy PoP będą chcieli przenieść do gry. Chyba, że nativ będzie traktowany jako osobny moduł wtedy brak obaw co do tego pomysłu.

Offline Murzyn Waleczny

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 77
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Taki swój swojski Murzyn.
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #370 dnia: Czerwiec 05, 2016, 20:38:23 »
Mam lekkie obawy co do nowej części. Jest kilka rzeczy które mi się strasznie podobają (wygląd miast, animacje, tworzenie postaci, unowocześniona grafika ) ale np. mapa pomimo tego, iż jest powiększona wydaje się bardziej... Pusta? Porównajcie to sobie z mapą z wb. Miasta do których przynależą po kilka wiosek, mnóstwo zamków. Wszystko było bardziej zagęszczone i dawało nam iluzję, że jest tego dużo. Teraz mimo, że mapa jest większa, więcej frakcji oraz trochę więcej map to nie widzę np. zamków. Mogę byś ślepy ale widzę same miasta jak i wioski, których jest niezbyt wiele. Dostajemy kolejną iluzję, tylko tym razem jest na odwrót. Większa mapa, lecz mniej zawartości. Nie wiem, może to być tylko moje prywatne odczucie.

Sam pomysł łączenia modów wydaje się ciekawy ale jestem ciekawy jak takowy PoP będą chcieli przenieść do gry. Chyba, że nativ będzie traktowany jako osobny moduł wtedy brak obaw co do tego pomysłu.


Zamki zostały zamienione na system fortyfikowanych wsi, tzn. można budować zamki w wioskach w których ich nie ma, ale jest to kosztowne.


Co do Twoich odczuć się zgadzam, martwi mnie poza tym to, że gra jest... za ładna. Po prostu przedobrzyli, w Mount & Blade Calradia była z założenia brzydka, pusta i zaniedbana, a ludność biedna i zmęczona ciągłymi wojnami. Tutaj mamy wszystko ładnie, być może nawet zaryzykuję stwierdzeniem, że cukierkowo.
  Szlachta murzyńska

Offline Zahari

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 562
  • Piwa: 70
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #371 dnia: Czerwiec 05, 2016, 22:14:50 »
Nie zapominajmy, że cofamy się w historii. Wojny, którymi ludność będzie zmęczona, i przez które zbiednieje dopiero nadchodzą. A w cesarstwie w Bannerlordzie panuje szczyt dobrobytu, po którym nastąpi gwałtowny spadek do poziomu juz nam znanego.

Offline pawel0108

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #372 dnia: Czerwiec 05, 2016, 22:43:50 »
Nie przedobrzyli oj nie. Jeszcze wtedy panuje w Calradii względny dobrobyt. Jak chcesz cukierkowość to zagraj w Wieśka 3: Krew i Wino. Polecam.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2016, 15:53:00 wysłana przez pawel0108 »
Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo,
zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska. Kto chce, ten może, kto chce, ten zwycięża, byle chcenie nie było kaprysem lub bez mocy. - Józef Piłsudski

Offline Zathon

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #373 dnia: Czerwiec 06, 2016, 01:28:18 »
Hmm... Bardzo trafne spostrzeżenie. Nie pomyślałem o tym. Gdzieś słyszałem, że cała ta atmosfera w Calradii ma się zmieniać pod względem wydarzeń jakie będą się dziać w grze. Teraz to nabiera sensu. To będzie całkiem ciekawe oglądać schyłek bogatej Calradii w biedne, ponure miejsce.

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1328
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #374 dnia: Czerwiec 06, 2016, 18:29:51 »
ale np. mapa pomimo tego, iż jest powiększona wydaje się bardziej... Pusta? Porównajcie to sobie z mapą z wb. Miasta do których przynależą po kilka wiosek, mnóstwo zamków. Wszystko było bardziej zagęszczone i dawało nam iluzję, że jest tego dużo. Teraz mimo, że mapa jest większa, więcej frakcji oraz trochę więcej map to nie widzę np. zamków. Mogę byś ślepy ale widzę same miasta jak i wioski, których jest niezbyt wiele. Dostajemy kolejną iluzję, tylko tym razem jest na odwrót. Większa mapa, lecz mniej zawartości. Nie wiem, może to być tylko moje prywatne odczucie.

Osobiście wolę właśnie takie podejście. Calradia to ma być terytorium wielkiego imperium, ale w WB wszystko było tak blisko siebie, że człowiek aż się zastanawiał skąd takie wielkie zagęszczenie miast i zamków. Jak to jest, że z jednego końca Swadii można dojechać na drugi jej koniec w około tydzień? Popraw mnie ktoś, ale tyle to by w średniowieczu zajęła podróż pomiędzy najbliższymi większymi miastami, a nie od granicy do granicy średniej wielkości państwa.