Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 159198 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Murzyn Waleczny

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 77
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Taki swój swojski Murzyn.
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #330 dnia: Marzec 16, 2016, 18:33:32 »
Nie wiedziałem, gdzie wstawić ten post, więc wlepiam tutaj.

Udostępniam Wam interesujący film, nagrany tak, aby pokazywać różnice pomiędzy M&B a M&B2.

https://www.youtube.com/watch?v=pNGp485RsrE
  Szlachta murzyńska

Offline Filcefix

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1158
  • Piwa: 135
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #331 dnia: Marzec 16, 2016, 19:43:42 »
 No no, dużo się zmieniło przez te 200 lat. W międzyczasie zniknęła wyspa i zasypało wielkie jezioro. Pewno jacyś kosmici, albo inne ufoporno ;)

Online Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 385
  • Piwa: 141
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #332 dnia: Marzec 16, 2016, 19:51:31 »
No no, dużo się zmieniło przez te 200 lat. W międzyczasie zniknęła wyspa i zasypało wielkie jezioro. Pewno jacyś kosmici, albo inne ufoporno ;)
To nie kosmici! Po prostu przez te 200 lat dziura ozonowa się mocno zmniejszyła i nadeszło oziębienie klimatu, co w konsekwencji doprowadziło do małej epoki lodowcowej na ziemiach Veagierów.

Offline Murzyn Waleczny

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 77
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Taki swój swojski Murzyn.
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #333 dnia: Marzec 16, 2016, 19:56:38 »
...a przez globalne ocieplenie zniknął lądolód na północy :D
  Szlachta murzyńska

Offline Sinlasil

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 121
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #334 dnia: Marzec 16, 2016, 21:09:45 »
I ogólnie przez te 200 lat cała Calradia się zmniejszyła

Online Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 448
  • Piwa: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #335 dnia: Marzec 17, 2016, 10:02:26 »
Zapewne zniszczyli okolice bombą atomową wymyśloną w Damaszku w IX wieku ;)
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Online vtz

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 716
  • Piwa: 64
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #336 dnia: Marzec 17, 2016, 12:19:11 »
I ogólnie przez te 200 lat cała Calradia się zmniejszyła

Na wysłanym przez Murzyna filmiku widać, że Calradia stanowi jedynie część świata gry z Bannerlorda

Offline BLyy

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Piwa: 0
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #337 dnia: Marzec 25, 2016, 00:17:01 »
Nowy filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=bbrnPtybNd4

Wygląda świetnie, naprawdę super. Pięknie graficznie wygląda. Mam tylko nadzieję, że nie zaniedbają różnorodnych zadań i innych rzeczy, bo tego na razie niezbyt pokazali. Poza walką z w mieście, która była już wcześniej, tutaj w innym tylko wydaniu, inny bohater i towarzysze.
Na samym końcu ludzie zadają im pytania po angielsku. Jak ktoś zna dobrze angielski na tyle to miło było jakby o coś interesujące pytali, by przedstawić tutaj odpowiedź twórców. Pozdrawiam

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2006
  • Piwa: 88
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #338 dnia: Marzec 25, 2016, 01:26:21 »
Zrobiłem skrocone tłumaczenie pytań i odpowiedzi z powyższego filmu. Zdecydowanie nie jest to tłumaczenie słowo w słowo ale starałem się zachować sens wypowiedzi. W paru miejscach dodałem swoje przemyślenia w kwadratowych nawiasach.

P-pytający, T-twórcy
P: Czy będzie wsparcie dla modów i czy narzędzia moderskie będą dostępne od premiery?
T: Mody będą dostępne i są dla nas ważne. Możliwości nowego silnika w kwestii modów będą o wiele lepsze. Włącznie systemem umożliwiającym łączenie modów.

P: Jaka jest maksymalna ilość jednostek w bitwie?
T: Na dzień dzisiejszy nie możemy powiedzieć. O wiele więcej niż w warbandzie. Nowy silnik pozwala na więcej, ale chcemy też to zbalansować żeby bitwy były nie tylko duże ale i interesujące [dalej dużo marketingowego pierdu pierdu-MB]

P: Podczas prezentacji wróg zajął wzgórze i czekał na atak gracza. Co wpływa na strategiczne zachowanie komputerowej armii?
T: W nowej części lordowie mają nie tylko zestaw umiejętności ale też osobiste cechy charakteru. Przeciwnik z którym walczyliśmy jest raczej defensywny dlatego woli walczyć bardziej pasywnie. Poza tym to gracz był stroną atakującą i gdyby nie zaatakował to przegralibyśmy bitwę.
P: W takim razie czy gracz może w jakiś sposób dowiedzieć się z jakim typem przeciwnika walczy?
T:Nie możemy pokazać teraz pokazać tego ekranu[pewno go nie ma xD-MB] ale jest to dostępne w wewnątrzgrowej encyklopedii i będzie mógł to wyciągnąć z dialogów.

P: W warbandzie raczej pieniądze nie były problemem ale trzeba było się nabiegać między miastami żeby znaleźć bardzo dobre bronie i zbroje. Czy system craftingu będzie umożliwiał wytworzenie najlepszego ekwipunku?
T: Nie będzie dało się wytwarzać zbroi, tylko przedmioty do walki wręcz. Zbroje będą dalej pojawiały się losowo[miejmy nadzieję że rozwiną system przedmiotów frakcyjnych który wprowadzili w WB ale używali go wręcz tylko dla koni...-MB]. Nie będzie najlepszego pancerza, każdy będzie miał swoje wady i zalety. Więc ciągle będzie trzeba eksplorować żeby zdobyć najlepsze zbroje. Ale w przypadku broni będzie można je zbierać i później złożyć w wybraną najlepszą broń.

P: Czy system craftingu będzie działał w multiplayerze?
T: Nie możemy na to aktualnie odpowiedzieć.[Nerwowe spojrzenia i dziwne miny mówią mi że pytający trafił w czuły punkt-MB]

P: Jak będą prezentowały się wybory polityczne?
T: Rozwinęliśmy te opcje. Przykładowo jednym z nowych dodatków jest wprowadzenie klanów wewnątrz frakcji. Więc twoje relacje z jedną osobą wpłynie też na stosunki z innymi członkami tej rodziny.

P: Czy system feudalny zostanie taki sam? To jest czy dalej będzie jednostopniowy składający się tylko z króla i wasali?
T: Tak
P: Więc nie będzie baronów i erlów itd?
T: Wpływ postaci będzie zależał od rozmiaru ich ziemi ale dalej zostaną zwykłymi lordami.[Smutny dzień dla fanów crusader kings-MB]

P: Kiedy premiera?
T: Mamy w planie żeby gracze mogli dostać grę w jakiejkolwiek formie, możliwe że w becie, jeszcze w tym roku. Nie dajemy żadnej gwarancji ale celujemy w tą datę.

P: Czy po przejęciu miasta lub wioski będziemy z niego rekrutować jednostki oryginalnej frakcji jak w WB czy z czasem zostaną zastąpione przez rekrutów z nowej frakcji?
T: Kultura zależy od lokalizacji miasta.[Czyli bez zmian-MB]
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2016, 11:07:31 wysłana przez Mat Berserker »

Offline Murzyn Waleczny

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 77
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Taki swój swojski Murzyn.
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #339 dnia: Marzec 29, 2016, 14:42:44 »
Racja, dla mnie trochę szkoda, że nie rozwinęli tego feudalizmu, liczyłem jeszcze na wybuchające bunty separatystyczne w naszym kraju czy wojny chłopskie z powodów ekonomicznych, np. podatków (oby wprowadzili panel zarządzania państwem pod tym kątem). Może i racja, iż twórcy powinni jedynie odgrzać pierwszą część M&B, a resztę zrobią moderzy. Ale zastanówmy się jednak, czy faktycznie powinno być tak, że moderzy mają robić grę za twórców, którzy okazali się tak mili udostępniając im narzędzia? Niech może zaryzykują, wprowadzając coś nowego nie niwelując starych i dobrych elementów?
  Szlachta murzyńska

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1328
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Mount&Blade Bannerlord Podsumowanie informacji
« Odpowiedź #340 dnia: Marzec 30, 2016, 08:13:11 »
Problem w tym, że wprowadzenie buntów chłopskich i separatyzmu wymagałoby znacznie lepszego AI na mapie kampanii, by nagle wszystkie frakcje się nie rozczłonkowały kompletnie i nie zostały zalane przez chłopskie hordy. Takie rzeczy raz, że ciężko się kontroluje, to też ciężko jest dobrze przetestować, bo kto wie jaka kombinacja czynników jak wpłynie na sytuacje świata.

Przypomina mi to trochę Attylę TW, gdzie przy dłuższej kampanii połowa europy jest wypalona do cna, bo AI ma skłonność do częstego palenia zamiast zajmowania/plądrowania zdobytych ziem, przy czym Hunowie nie potrafią robić nic oprócz palenia. A do odbudowywania takich spalonych ziem AI się na ogół nie kwapi.

Offline Murzyn Waleczny

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 77
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Taki swój swojski Murzyn.
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #341 dnia: Kwiecień 28, 2016, 18:46:13 »
Nowy wpis i screenshoty!
https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/15
Twórcy wyjaśniają wiele nowych interesujących mechanik, które się pojawią w drugiej części.


(click to show/hide)

Czyli moje przewidywania się potwierdziły – zamki będą w wioskach i jest możliwość ich wybudowania.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2016, 18:59:20 wysłana przez Murzyn Waleczny »
  Szlachta murzyńska

Online Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 448
  • Piwa: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #342 dnia: Kwiecień 28, 2016, 19:29:22 »
Blog 13 (28.04.2016)

Przejrzałem wyrywkowo, w sumie nie ma nic nowego, podsumowali demo z pcgamera i wrzucili 3 screeny. Jako że jednak jest to ich pierwsza aktualizacja bloga od 21 grudnia, czemu by się tym tutaj nie podzielić?
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany

Offline Kradus

  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2192
  • Piwa: 259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #343 dnia: Kwiecień 28, 2016, 20:34:01 »
Polecam obejrzeć od 8:30... Czy w każdej grze, deweloperzy i ich testerzy/rzecznicy muszą grać jak lamy :v?

Online Eltarek

  • Moderator
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 448
  • Piwa: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #344 dnia: Kwiecień 28, 2016, 23:02:21 »
Jedni dobrze grają w gry komputerowe i "kokszą" w wirtualnym życiu, drudzy mają w dupie swój poziom bo trzepią hajs na tych pierwszych i w "realu" mają się dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
"To nie jest karuzela śmiechu, lecz pociąg jadący w jedną stronę" - Jarl o dziale Klany