Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 157753 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Michał-Kruk

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 344
  • Piwa: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #105 dnia: Listopad 11, 2013, 15:58:00 »
Ja mówie o Native na najtrudniejszych ustawieniach.
Szybkość walki: Najszybsza.
Obrażenia: Normlane.
itp...

Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2075
  • Piwa: 318
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #106 dnia: Listopad 11, 2013, 17:16:20 »
Tu raczej chodzi o boty, z systemem no-target jaki ma M&B strasznie łatwo bije się boty które nie mają "tego czegoś" a w Gothicu przeciwnik był wyzwaniem,
Ustaw niski poziom trudności i narzekaj że przeciwnik nie jest wyzwaniem...

edit: aa dopiero widze ten post nowy. Rozumiem ze grasz cały czas konno? Naprawdę szukasz dziury w całym a inny system zrujnowałby tą gre

Offline Arthasan

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1449
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #107 dnia: Listopad 11, 2013, 20:20:15 »
To spróbuj jakichś modów, Kruk.
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Co do tej pierwszej są jednak pewne wątpliwości.

Offline Michał-Kruk

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 344
  • Piwa: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #108 dnia: Listopad 11, 2013, 22:30:47 »
Wiem, że mody ulepszaja boty. Sam gram w NO i nie narzekam na łatwość botów...
Ale jak moi przedmówcy dyskutowali o trudności AI porównywali raczej Native Gothic/ Native M&B a nie na modach.

Trebor, mi się ten system bardzo podoba tylko potwierdzam zdanie jednego z przedmówców który powiedział że boty są za łatwe.

Offline Chidori

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 628
  • Piwa: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #109 dnia: Listopad 11, 2013, 23:11:11 »
Zawalcz z jednym botem na najtrudniejszych ustawieniach i odważ się znów powiedzieć że nie jest słaby. Inaczej możesz odinstalować tą grę.
Co z tego ze 30 botów na piechotę cię za spamuje, to potrafią i na najłatwiejszym.

Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2075
  • Piwa: 318
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #110 dnia: Listopad 11, 2013, 23:31:30 »
Wiem, że mody ulepszaja boty. Sam gram w NO i nie narzekam na łatwość botów...
Ale jak moi przedmówcy dyskutowali o trudności AI porównywali raczej Native Gothic/ Native M&B a nie na modach.

Trebor, mi się ten system bardzo podoba tylko potwierdzam zdanie jednego z przedmówców który powiedział że boty są za łatwe.
No dobra ale czy miał on rację żeby zwiększyć poziom trudności dodając do gry gorszy system walki? No chyba nie tędy droga.

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5383
  • Piwa: 511
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #111 dnia: Listopad 12, 2013, 21:53:33 »
Zrobić działające włócznie, spowolnić łuki + dodać jakieś zmęczenie, raz na zawsze rozwiązać kwestię chamberów niech działają rozsądnie albo niech je usuną. Zmniejszyć trochę "skrętność" koni aby nie mogły tak bezkarnie robić bączki koło piechoty gdzie chcą i jak chcą. To wszystko, amen.



Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2075
  • Piwa: 318
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #112 dnia: Listopad 13, 2013, 00:14:50 »
Zrobić działające włócznie, spowolnić łuki + dodać jakieś zmęczenie, raz na zawsze rozwiązać kwestię chamberów niech działają rozsądnie albo niech je usuną. Zmniejszyć trochę "skrętność" koni aby nie mogły tak bezkarnie robić bączki koło piechoty gdzie chcą i jak chcą. To wszystko, amen.
Lol a idź pan w krzaki z tym zmęczeniem. Każdy system zmęczenia niepotrzebnie komplikował walkę w każdej grze. Śmieciowy pomysł

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #113 dnia: Listopad 13, 2013, 16:38:22 »
No właśnie zmęczenie zdecydowanie by się przydało, bo ile można spamować(i z drugiej strony parować te ciosy). Oczywiście nie takie, że trzy ciosy i już więcej nie możesz, ale zrobione tak, że promuje wymianę, a nie nadmierny spam czy grę pasywną.
W ogóle każde nowe elementy urealniające grę pogłębiają rozgrywkę i to jest dobre. Takie oczywistości jak uderzenie tarczą, pięścią(i trzymając broń), kop z rozbiegu, jakiś unik. A gdyby była fizyka i każde ciało miałoby masę i dałoby się popychać itp.(to by w końcu pozwoliło na jakieś normalne formacje), to w ogóle kosmos byłby. Nie mówiąc o bardziej naturalnych animacjach ruchu ludzi i koni(szczególnie, bo to jest parodia).
No i dobrze o chamberach IvE pisze, bo to zmarnowany potencjał

Offline Arthasan

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1449
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #114 dnia: Listopad 13, 2013, 19:15:29 »
Co w chamberach wam nie pasuje? :)
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. Co do tej pierwszej są jednak pewne wątpliwości.

Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2075
  • Piwa: 318
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #115 dnia: Listopad 13, 2013, 21:50:07 »
Co w chamberach wam nie pasuje? :)
Bo ich nie ogarniają XD

Offline Oktawian

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2473
  • Piwa: 86
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #116 dnia: Listopad 22, 2013, 14:28:01 »
http://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/2

Wpis na  "Developer Blog" i jeden screen nowy.

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #117 dnia: Listopad 22, 2013, 15:45:12 »
Nie mogę teraz przeczytac, ale screen ciekawy, choć w sumie niewiele na nim można wypatrzeć

Offline cobran

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Warrusie! oddaj mi moje legiony!
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #118 dnia: Listopad 22, 2013, 16:37:02 »
teraz widać w jakim stopniu grafika i modele uległy poprawie w porównaniu do pierwszej części, aż strach pomyśleć co będzie gdy za grę zabiorą się moderzy :)

Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2075
  • Piwa: 318
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #119 dnia: Listopad 22, 2013, 17:01:42 »
Zaczyna mi się podobać ich polityka. Wypuszczają dość mało info ale kiedy coś dadzą nawet bzdet cieszy. Dość mam gier o których wiadomo wszystko poza samym zakończeniem jeszcze przed premierą. W końcu będzie ta radość odkrywania z czasów jak neta nie miałem ^^ a skrin wygląda fajnie chociaż pewnie i tak szpecjaliści będą narzekać dalej jak to nic się nie zmieni w grze itp.