Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Battania - omówienie frakcji (Dev Blog 19/10/17)

19.10.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś, jak co tydzień, pojawił się kolejny blog dewelopera. Twórcy opowiadają nam o jednej z dostępnych w grze frakcji - Battanii, (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 132683 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 483
  • Piwa: 64
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aha
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #855 dnia: Sierpień 25, 2017, 18:15:22 »
Jak to feinty i chambery są glitchem? Akurat te dwie rzeczy są poprawne w realnej walce, tylko zależy czym to się robi i przeciw czemu.
Z tym że na feinty powinna być stamina, lub coś ograniczające, czy mające negatywny wpływ na przesadzanie z tym, a nie że jakiś upośledzony człowieczek łazi i gibie się na wszystkie strony machając jak by miał parkinsona.
 A chamber to po prostu zbicie wrogiego ciosu, własnym atakiem, więc jest na miejscu, tylko jakość tego wygląda nie raz jak wygląda.
Acz chamber pięściami to patola.
 Nad ocierkami, i faktyczną ochroną ciała niech lepiej popracują. A nie że koleś w szmacie, potrafi nie raz przeżyć czy mieć więcej ocierek, niż koleś w puszce.


Zgadzam się z tobą w 100%. Nie powinni umożliwiać fenintowania bez wcześniejszej implementacji systemu staminy.
Właśnie przez to patologiczne wymachiwanie bronią i kręcenie się na wszystkie strony większość graczy Warband odpuszcza sobie multiplayer.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Online ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5238
  • Piwa: 455
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #856 dnia: Sierpień 25, 2017, 19:09:37 »
A według mnie nie powinni zmieniać działającego systemu. Feinty i chambery oraz brak staminy mogą się nie podobać. Jednak nie ma nic lepszego i bardziej grywalnego przynajmniej na teraz. Wyobraźcie sobie jednak gdyby to wprowadzili i miało by się np. szanse na wyprowadzenie 10 tak szybkich zmyłek/ciosów jak teraz. Tylko totalni amatorzy nie walczyli by długimi minutami między sobą. Jedyne co powinni zmienić to mocno ograniczyć szybkość i zadawane obrażenia przez konnych i łuczników aby każda z tych klas spełniała swoją rolę a nie, że konny spadnie z konia a łucznik walczyć będzie z piechurem i walczą bez większych przeszkód.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2017, 19:14:34 wysłana przez ^IvE »

Offline Johny_Nawalony

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 248
  • Piwa: 21
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #857 dnia: Sierpień 26, 2017, 00:58:10 »
Walka bez feintów i chamberów ciągnełaby się minutami


Offline Kamillo18

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2115
  • Piwa: 228
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #858 dnia: Sierpień 26, 2017, 01:16:05 »
No i powinni poprawić jeszcze jeden szczegół - uniknąć idiotycznych sytuacji z chamberowaniem pięściami jak już ktoś zauważył oraz poprawić możliwości blokowania tzn. by nie było takich patologii, które z boku wyglądają idiotycznie, że typ z dwuręcznym toporem bije się i jest z łatwością blokowany przez innego kolesia, z wykałaczką (javelin). :)

P.S. Jeśli już kogoś fantazja poniesie, to niech unika ciosów walcząc na pięści. Za wzór powinien im posłużyć ten filmik, co zapodaję w spoilerze.
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2017, 01:17:48 wysłana przez Kamillo18 »

Offline kasztan

  • Big Dick Is Back In Town
  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 127
  • Piwa: 16
  • Płeć: Mężczyzna
  • REF_kasztan
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #859 dnia: Sierpień 26, 2017, 02:59:52 »
No i powinni poprawić jeszcze jeden szczegół - uniknąć idiotycznych sytuacji z chamberowaniem pięściam

Ech... Piękne czasy. Chamberowanie nachylonej pięściami :D

Offline Sharpshooter

  • Minister Propagandy 3pp
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 254
  • Piwa: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #860 dnia: Sierpień 26, 2017, 14:11:09 »
Ech... Piękne czasy. Chamberowanie nachylonej pięściami :D
Dalej tak można robić :P, więc jakie piękne czasy, one są tu i teraz :)

Offline Netoman

  • Bajkopisarz
  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1617
  • Piwa: 122
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #861 dnia: Sierpień 26, 2017, 15:55:00 »
Dalej tak można robić :P, więc jakie piękne czasy, one są tu i teraz :)


Kiedyś nie trzeba było do tego tarczy
Są ludzie którzy grają w moduły gdzie używa się tylko dwóch bloków

Online ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5238
  • Piwa: 455
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #862 dnia: Sierpień 26, 2017, 23:01:02 »
Chciałbym uprzejmie zauważyć, że problemem nie są na to co zobaczyliśmy do tej pory feinty. Problemem są konie i ich odrzucanie piechoty na parę metrów po przejechaniu. Czyli moje obawy z poprzedniego filmiku okazały się prawdziwe. Wyobraźcie sobie coś takiego na multi albo w walce o flagi (zgroza) A Wy się feintami przejmujecie. Z takimi koniami gra jest niegrywalna na multi. I są to o tyle duże obawy, że jeśli zaimplementowali to do swojego nowego silnika fizycznego. To może to być bardzo ciężkie do odkręcenia na tym etapie prac. Chociaż ja się nie znam i może to łatwo naprawić. Oby moje obawy były nieuzasadnione.

Offline Azorek

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 456
  • Piwa: 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1337
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #863 dnia: Sierpień 26, 2017, 23:49:41 »
Wydaje mi się, że twórcy gry naprawią to po jakimkolwiek oficjalnym meczu, gdzie poleci fala zgłoszeń aby konie dostały nerfa. Możliwe jest, że jeszcze przed wyjściem gry zorientują się, że trzeba to zrobić.

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1318
  • Piwa: 46
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #864 dnia: Sierpień 27, 2017, 09:05:02 »
Albo ludzie mogliby się dostosować i używać więcej włóczni i walczyć w grupach by te konie powstrzymywać przed tratowaniem. Ale ja się na meczach nie znam, więc pewnie głupoty gadam. Bo kto by myślał, żeby gra o bitwach wymagała myślenia bitewnego?

Offline Prußak

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3198
  • Piwa: 233
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten, który mówi sam sobie dobranoc, dobranoc
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #865 dnia: Sierpień 27, 2017, 11:08:55 »
Albo ludzie mogliby się dostosować i używać więcej włóczni i walczyć w grupach by te konie powstrzymywać przed tratowaniem. Ale ja się na meczach nie znam, więc pewnie głupoty gadam. Bo kto by myślał, żeby gra o bitwach wymagała myślenia bitewnego?
Nie znasz się.
Hah jesteśmy chyba jedynym klanem  który  grał z nimi spara  w którym nie było  Wulgaryzmu i kutni Ale za to mecz nie był  fair-play prośby  o  zablokowanie kamery obserwatora nic nie dawały  chociaż  na serwerze był admin...

Offline Laalaa

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 181
  • Piwa: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • "Lwy nie dbają o opinie owiec"
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #866 dnia: Sierpień 27, 2017, 14:02:30 »
Albo ludzie mogliby się dostosować i używać więcej włóczni i walczyć w grupach by te konie powstrzymywać przed tratowaniem.
Też tak sądzę. W grze musi się coś zmienić żeby była ciekawsza i nie stała się monotonna. Tak samo z feintami, może gracze "odkryją" coś nowego na ich miejsce. Jak dla mnie wszystkie te zmiany są jak najbardziej na plus.
(click to show/hide)
Wiesz, że jesteś przegrywem kiedy twoja matka ma więcej lajków na FB pod zdjęciem grzybów niż ty pod profilowym.

Offline jurdas

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 668
  • Piwa: 23
  • Płeć: Mężczyzna
  • PE_giermek_Jurdas
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #867 dnia: Sierpień 28, 2017, 05:03:28 »
co do walki odnośnie chamberów - ich usunięcie na pewno wydłużyłoby walki 1 vs 1, ale zdecydowanie zwiększyło ilość współpracy w drużynie, bo by zabić przeciwnika zdecydowanie musisz bardziej zwracać uwagę co się dzieje wokół ciebie(w sensie supportować ludzi obok). Nie jest to jakieś tragiczne, ale imo i tak lepiej by chambery zostały :d
[wycięte z banlisty]blackhawk (13.08.2012) - prowokacje- zakaz pisania do odwołania. //sir Luca

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 341
  • Piwa: 120
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Dev Blog 31/08/17
« Odpowiedź #868 dnia: Sierpień 31, 2017, 12:46:02 »
Archiwalny Najświeższy News z 31 sierpnia 2017 roku.
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2017, 13:35:10 wysłana przez Eltarek »

Offline Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 341
  • Piwa: 120
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #869 dnia: Wrzesień 01, 2017, 17:46:43 »
Nie wiem, czy ktoś zwrócił na to uwagę, ale Taleworlds do tej pory nie ukazało w żadnym materiale frakcji Strugia i Asaria. Ciekaw jestem, czy to właśnie brak mocy przerobowych w zakresie modeli i map nie jest jedną z głównych przyczyn nie podawania daty premiera.

Na licznych gameplayach z tegorocznych targów można również zauważyć nowy system blokowania tarczą, jeśli dobrze to wszystko przeanalizowałem, to można będzie blokować w trzech kierunkach. Zapewne ten system ma za zadanie zastąpić tą beznadziejną mechanikę przyklejania się strzał do tarczy, pomimo jej nie trafienia.