Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Itemeditor  (Przeczytany 1038 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Messer

  • BANITA
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Itemeditor
« dnia: Październik 27, 2008, 09:31:58 »
Zakaładam ten topic ponieważ zauważyłem ze w pliku "item_kinds1.txt" jest pełno niewykorzystanej broni, pancerzy oraz przedmiotów handlu, ściągnołem sobie itemeditor'a, próbowałem wprowadzic w obieg kilka przedmiotów(podobno trzeba odhaczyć mercandise, ale ja tego niezauważyłem) , gdy uruchomiłem gre, poczekałem kilka dni , zajrzałem do sklepu w pobliskim mieśćie i pojawiło sie kilka błędów naraz typu "can_find_mesh_poleaxe_b", próbowałem edytawać plik z itemami na kilka różnych sposobów ale zawse to samo, na szczęście zrobiłem kopie zapasową oryginalnego pliku więc nie popsułem sobie gry.

Tak więc prosze o pomoc obeznanych w tym temacie, ewentualnie podesłanie jakiegos poradnika lub jeżeli ktoś może zedytowanie dla mnie pliku item_kinds1.txt ;-).

Offline Sir Wojtaz

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Piwa: 0
Odp: Itemeditor
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 31, 2008, 14:18:02 »
Zdecydowanie za malo jest itemow w grze.Przydalyby sie jakies lepsze zbroje,miecze itp.

Offline Messer

  • BANITA
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Itemeditor
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 31, 2008, 14:21:22 »
Dokładnie, dlategoż załozyłem ten temat, niemoge sobie poradzić z tym Itemeditorem, próbowałem już na wszystkie sposoby i nic , całyczas to samo czyli po wejściu np. do płatnerza wywala mi błąd ;/, a moze do tego jest potrzemny modulesystem lib jakiś skrypt ??

Offline Mati

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Piwa: 0
Odp: Itemeditor
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 03, 2008, 18:44:46 »
Ja miałem to samo mam wersję 0.960. A próbowałem w 0.894 i niektóre z tych nieużywanych przedmiotów faktycznie się pojawiło bez żadnych komunikatów, o błędach.

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Itemeditor
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 04, 2008, 23:12:40 »
Weź lepiej module system a nie jakimis itemeditorami :D