Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dodawanie jednostek do frakcji oraz ich drzew rozwoju  (Przeczytany 2409 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Edmund

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany również jako GC.PL.COM
Dodawanie jednostek do frakcji oraz ich drzew rozwoju
« dnia: Marzec 09, 2013, 17:23:25 »
W moim kolejnym poradniku pokarze wam jak zrobić nowe jednostki, przydzielić je do frakcji oraz stworzyć ich drzewa rozwoju.

Punkt 1.
Tworzenie nowych jednostek.

Wchodzimy w module_troops i szukamy:
(click to show/hide)
Pod tym kopiujemy:
(click to show/hide)
Zmieniamy nazwa_żołnierza na nazwę nowej jednostki.
itm_knife to przedmiot który ma dana jednostka można dodać kilka lub zmienić
Wszystko z przedrostkiem "knows_" to umiejętności naszej nowej jednostki możemy zmienić lub dodać kilka.
Także możemy zmienić level danej jednostki.
Możemy zmienić także kod twarzy "nord_face_old_2"
I tak dodaliśmy żołnierza. Jeżeli chcesz już skończyć do zapisz i skompiluj building_module.


Punkt 2.
Dodajemy jednostkę do danej frakcji.

Wchodzimy do module_party_templates i szukamy:
(click to show/hide)
I szukamy id frakcji w której chcemy podmienić jednostki.
Zmieniamy z np. trp_rhodok_sergeant,3,6 na trp_nazwa_żołnierza itp.
Możemy również zmienić ilość żołnierzy jednostki z np. 3,6 na 7,9 itp.
Teraz zapisujemy i skompilujemy building_module.
 
Punkt 3.
Tworzymy drzewo rozwojowe nowych jednostek.

Wchodzimy do module_troops i szukamy:
(click to show/hide)
Po czym dodajemy pod spodem własne upgrade np.
upgrade(troops,"nazwa_żołnierza1","nazwa_żołnierza2") itp.
Zapisujemy i skompilujemy building_module.

Mam nadzieje że pomogłem.

Uwaga1- zachowuj odstępy
Uwaga2- nie pisz polskich znaków
Uwaga3- "skompilujemy" oznacza odpalenie podwójnym kliknięciem building_module

 
Wszelkie uwagi w komentarzach.
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2013, 17:52:14 wysłana przez Edmund »