Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dodawanie jednostek do frakcji oraz ich drzew rozwoju  (Przeczytany 2493 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Edmund

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany również jako GC.PL.COM
Dodawanie jednostek do frakcji oraz ich drzew rozwoju
« dnia: Marzec 09, 2013, 17:23:25 »
W moim kolejnym poradniku pokarze wam jak zrobić nowe jednostki, przydzielić je do frakcji oraz stworzyć ich drzewa rozwoju.

Punkt 1.
Tworzenie nowych jednostek.

Wchodzimy w module_troops i szukamy:
(click to show/hide)
Pod tym kopiujemy:
(click to show/hide)
Zmieniamy nazwa_żołnierza na nazwę nowej jednostki.
itm_knife to przedmiot który ma dana jednostka można dodać kilka lub zmienić
Wszystko z przedrostkiem "knows_" to umiejętności naszej nowej jednostki możemy zmienić lub dodać kilka.
Także możemy zmienić level danej jednostki.
Możemy zmienić także kod twarzy "nord_face_old_2"
I tak dodaliśmy żołnierza. Jeżeli chcesz już skończyć do zapisz i skompiluj building_module.


Punkt 2.
Dodajemy jednostkę do danej frakcji.

Wchodzimy do module_party_templates i szukamy:
(click to show/hide)
I szukamy id frakcji w której chcemy podmienić jednostki.
Zmieniamy z np. trp_rhodok_sergeant,3,6 na trp_nazwa_żołnierza itp.
Możemy również zmienić ilość żołnierzy jednostki z np. 3,6 na 7,9 itp.
Teraz zapisujemy i skompilujemy building_module.
 
Punkt 3.
Tworzymy drzewo rozwojowe nowych jednostek.

Wchodzimy do module_troops i szukamy:
(click to show/hide)
Po czym dodajemy pod spodem własne upgrade np.
upgrade(troops,"nazwa_żołnierza1","nazwa_żołnierza2") itp.
Zapisujemy i skompilujemy building_module.

Mam nadzieje że pomogłem.

Uwaga1- zachowuj odstępy
Uwaga2- nie pisz polskich znaków
Uwaga3- "skompilujemy" oznacza odpalenie podwójnym kliknięciem building_module

 
Wszelkie uwagi w komentarzach.
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2013, 17:52:14 wysłana przez Edmund »