Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tworzenie nowych zamków  (Przeczytany 2093 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Edmund

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany również jako GC.PL.COM
Tworzenie nowych zamków
« dnia: Luty 22, 2013, 15:30:46 »
Tworzenie zamków jest bardzo podobne do tworzenia miast a jeśli niezbyt znacie się na module system to ten poradnik wam pomoże.
Zaczynamy!
Wchodzimy w module_parties i szukamy:
Cytuj
("castle_40","Uhhun_Castle",icon_castle_d|pf_castle, no_menu, pt_none, fac_neutral,0,ai_bhvr_hold,0,(50.8, -75),[],260),
castle_40 to id zamku, Uhhun_Castle to jego nazwa, 50.8, -75 to jego wspórzędne (można je uzyskać w map editorze) a 260 to rotacja miasta(opcjonalnie 90)
Teraz kopiujemy skrypt i zmieniamy wymienione na dowolnie wybrane przez siebie.
Przechodzimy do module_scenes i szukamy
Cytuj
("castle_40_exterior",sf_generate,"none", "none", (0,0),(100,100),-100,"0x000000012007985300055550000064d500005 c060000759e",
    [],[],"outer_terrain_plain"),
  ("castle_40_interior",sf_indoors, "interior_castle_g_square_keep", "bo_interior_castle_g_square_keep", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
    ["exit"],["castle_40_seneschal"]),
  ("castle_40_prison",sf_indoors,"interior_prison_n", "bo_interior_prison_n", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
    [],[]),
Kopiujemy i zmieniamy  id zamku na id nowego zamku.
Trzeba też skopiować pliki z mount&blade>modules>nazwa modu>sceneObj i pozmieniać im id ( chodzi o te pliki: scn_castle_id zamku_exterior, scn_castle_id zamku_interior, scn_castle_id zamku_prison
Otwieramy module_troops i szukamy
Cytuj
["castle_40_seneschal", "Castle 20 Seneschal", "Castle 20 Seneschal", tf_hero|tf_is_merchant, 0,reserved,  fac_neutral,[itm_padded_leather,    itm_woolen_hose],   def_attrib|level(2),wp(20),knows_common, 0x00000000000440c601e1cd45cfb38550],
Kopiujemy pod spodem i zmieniamy id zamku (ale tylko to pogrubione).
Dobra prawie skończyliśmy trzeba tylko przydzielić go do danej frakcji.
Otwieramy module_scripts i szukamy:
Cytuj
(call_script, "script_give_center_to_faction_aux", "p_castle_40", "fac_kingdom_3"),
Wklejamy skrypt poniżej i zmieniamy id zamku oraz id frakcji( id frakcji znajdziemy w module_factions
Jeśli są jakieś nieścisłości proszę  pisać w komentarzach!
« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2013, 15:47:00 wysłana przez Edmund »

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1534
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Tworzenie nowych zamków
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 22, 2013, 15:37:01 »
Tutorial z pewnością się komuś przyda.

Uwagi:
Cytuj
pomorze
pomoże

Cytuj
260 to rotacja miasta(opcjonalnie 90)
Rotacja z tego co wiem to może być każda liczba od 0 do 360.

Cytuj
Kopiujemy i zmieniamy  id miasta na dowolnie wybrany (u mnie to 41)
Dawno modowałem M&B, ale mam wątpliwości do pogrubionych fragmentów.


Mam nadzieję że pomogłem. Chwała!

Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline Edmund

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany również jako GC.PL.COM
Odp: Tworzenie nowych zamków
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 22, 2013, 15:47:29 »
dzięki Rybopiotr!