Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord  (Przeczytany 43919 razy)

Opis tematu: w przyszłości w wersji angielskiej postaramy sie to przesłać na forum TW

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #180 dnia: Marzec 18, 2016, 14:38:43 »
Ohhhhhhhhhhhhhh

Ten post był pisany w typowo bezmózgim stylu bo dotyczył głównie CS-a który go nie wymaga. Nie chce mi sie czytać waszych wypocin bo robię coś ważnego. ;)


PS ten ,,nisz" to mogłem w czcionce ,,200" dać byście zrozumieli o co chodzi <facepalm>

PS2 *spoko konsola* Znajdźcie sobie pracę bo macie zbyt dużo czasu na czepianie się o głupoty i dalej wspierajcie jakieś płatne skiny itd. To tyle z mojej strony wróćcie do tematu.

Offline Prußak

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3209
  • Piwa: 236
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten, który mówi sam sobie dobranoc, dobranoc
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #181 dnia: Marzec 18, 2016, 14:52:46 »
Dobry tok myślenia - CS nie wymaga według Ciebie używania mózgu, w takim razie gdy ktoś pisze na temat CS, nie powinien używać mózgu. A co do wypocin - radziłbym czytać własne posty przed ich publikacją - wartość merytoryczna jak i składnia zdania są na poziomie, no właśnie nie są na żadnym poziomie XD

Cytuj
PS ten ,,nisz" to mogłem w czcionce ,,200" dać byście zrozumieli o co chodzi <facepalm>
O co chodzi? Dalej nie rozumiem.

Tutaj próbka twoich możliwości.

Cytuj
To ja chce jeszcze wskaźnik kupy w HUDzie jak będzie wysoki to postać rzuci miecz i pójdzie w krzaki. Nie znasz dnia ani godziny.

Cytuj
Pozdrawiam z windowsa 7 z wyłączonymi aktualizacjami.

PS:Piractwo jest legalne, można pobierać nie wolno udostępniać. Jest to na wasz użytek.

,,Ale twaróg piractwo to kradzież" nie nie jest. Zabij się.
Hah jesteśmy chyba jedynym klanem  który  grał z nimi spara  w którym nie było  Wulgaryzmu i kutni Ale za to mecz nie był  fair-play prośby  o  zablokowanie kamery obserwatora nic nie dawały  chociaż  na serwerze był admin...

Offline Peterov

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1857
  • Piwa: 104
  • Płeć: Mężczyzna
  • Die for the Emperor or die trying
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #182 dnia: Marzec 18, 2016, 15:01:07 »
Skończcie proszę ten offtop...

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #183 dnia: Marzec 18, 2016, 15:20:11 »
Ja go skończyłem nie wiem ile lat mają w/w użytkownicy ale ja się kłócić o moje własne zdanie nie będę i ich mnie nie interesuje. Niech lepiej gracze cs pograją w factorio i w pełni automatyzują produkcje np silnika. Raczej IQ im do tego nie starczy ale nie o tym temat.

W grze mają pojawić się machiny oblężnicze, ciekawe kiedy opublikują nowy film jak wygląda niszczenie murów czy wyważanie bram taranem. Ja obstawiam lato podczas jakiejś większej growej imprezy.

Offline Peterov

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1857
  • Piwa: 104
  • Płeć: Mężczyzna
  • Die for the Emperor or die trying
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #184 dnia: Marzec 18, 2016, 15:27:55 »
W warbandzie też masz maszyny oblężnicze ino nie wszystkie.... da się obsługiwać, aczkolwiek pobawiłbym się katapultą, trebuszem lub balistą.

Offline TwarógSzatana

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #185 dnia: Marzec 18, 2016, 15:30:38 »
W warbandzie też masz maszyny oblężnicze ino nie wszystkie.... da się obsługiwać, aczkolwiek pobawiłbym się katapultą, trebuszem lub balistą.
Właśnie to miałem na myśłi jak i system destrukcji murów którym się tak chwalili. Na coś al'a havoka raczej nie ma co liczyć choć kto wie.

Offline Peterov

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1857
  • Piwa: 104
  • Płeć: Mężczyzna
  • Die for the Emperor or die trying
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #186 dnia: Marzec 18, 2016, 15:56:58 »
Chciałbym ujrzeć mechanikę oblężeń z Medieval Engineers.

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #187 dnia: Marzec 18, 2016, 19:58:47 »
Właśnie to miałem na myśłi jak i system destrukcji murów którym się tak chwalili. Na coś al'a havoka raczej nie ma co liczyć choć kto wie.
Fun fact, Warband ma wbudowanego havoka. Jak widać twórcy bardzo dobrze umieją go wykorzystać...

Offline Lazybones

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Piwa: 0
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #188 dnia: Maj 14, 2016, 17:33:02 »
Fajnie by było, gdyby zrobiono np. 10-15 różnych animacji biegnięcia/chodzenia. Wtedy wojacy nie wyglądali by jak klony tylko każdy by się w jakiś sposób wyróżniał. Wyobraźcie sobie grupkę biegnących 60 chłopa. Jakby każdy miał tą samą animację jak w warbandzie to wyglądałoby trochę głupio. A tak to animacje losowe i każdy biegnie w troszeczke inny sposób. Wiadomo nie chodzi tu o jakieś farmazony tylko o delikatnie zmieniony styl biegu. Fajnie by było gdyby można było wybrać styl poruszania sie dla naszej postaci.

Offline pawel0108

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #189 dnia: Maj 14, 2016, 21:35:18 »
Fajnie jakby dodali rozwałkę otoczenia jak z Medieval Engineers. Czy to możliwe?
Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo,
zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska. Kto chce, ten może, kto chce, ten zwycięża, byle chcenie nie było kaprysem lub bez mocy. - Józef Piłsudski

Offline Uważny obserwator

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #190 dnia: Sierpień 29, 2016, 18:43:31 »
Jest to moja pierwsza wiadomość na forum,więc witam wszystkich!
Temat jest ciekawy i pomysły macie fajne.Napiszę co sam chciałbym zobaczyć w grze,lub modach do niej.

-Możliwość wejścia do sal lorda,dopiero po zdobyciu odpowiedniej ilości punktów reputacji coś jak w serii Gothic.
(a nie jak do tej pory,że każdy,szary najemnik z ulicy, może sobie wchodzić gdzie mu się podoba.
-Więcej interakcji w miastach/zamkach po ich zdobyciu (przyozdabianie pomieszczeń trofeami z polowań,obrazami,rzeźbami,stojaki na zbroje,biblioteczki na książki itp.Przy organizowaniu uczt,te przedmioty mogły by zwiększać naszą reputacje.
-Budowa strażnic obserwacyjnych jak w total warach (zwiększony zasięg widzenia wrogich oddziałów, obsadzanie żołnierzami )
-Będąc królem,uzyskiwało by się dostęp w zamku do bardziej rozbudowanej i przejrzystej mapy,na której wydaje się rozkazy (ten pomysł już był ale jest bardzo fajny )
-Rozmowy z npc-ami w karczmach (dało by się do kogoś dosiąść i napić piwa,usłyszeć jakieś  śmieszne historyjki,lub dowiedzieć o przydatnych informacjach i zadaniach )
-Przy kreowaniu postaci i wyborze kim się jest i skąd pochodzi,jakieś większe odniesienia do tego w grze(np wybieramy że przybyliśmy w poszukiwaniu zemsty i możemy w związku z tym,wykonać jakieś opcjonalne zadania,aby  znaleźć i zemścić się na tej osobie,lub wybieramy że jesteśmy szlachcicem,dzięki temu ludzie się inaczej do nas odnoszą itp.

Offline pawel0108

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #191 dnia: Październik 22, 2016, 12:27:20 »
Chciałbym żeby wprowadzili możliwość stworzenia/należenia do swojej organizacji: przestępczej, kupieckiej lub cechowej. Przestępcza mogłaby napadać na karawany, terroryzować wioski itd. Kupiecka wiadomo zajmowałaby się kupowaniem i sprzedawaniem itd. A cechowa rozwijałaby przemysł. Chciałbym żeby dodali religie do gry i możliwość przeprowadzenia świętej wojny/krucjaty. Gdyby już się dołączyło do którejś religii to miałoby się jakieś bonusy, przywileje. W religii można by było zostać albo wiernym albo patriarchom, wierny miałby po prostu przywileje, mógłby chodzić do świątyni a patriarcha miałby specjalne misje, mógłby awansować itd. Myślę że to dobra propozycja.
Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo,
zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska. Kto chce, ten może, kto chce, ten zwycięża, byle chcenie nie było kaprysem lub bez mocy. - Józef Piłsudski

Offline Olchew

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Sugestie na temat rozgrywki singleplayer w M&B 2 Bannerlord
« Odpowiedź #192 dnia: Czerwiec 17, 2017, 13:00:31 »
W sumie TaleWorlds już chyba dawno skończyło pracę nad rozgrywką w Bannerlordzie. Zapewne teraz już jedynie szlifują to nad czym pracowali przez te sześć lat w celu jak najlepszego końcowego efektu. Nie wiem czy jest sens pisanie czego oczekuje na tym etapie produkcji, ale chyba podobnie było z pierwszymi wpisami tutaj - nikt tutaj się nie spodziewał, że ich posty wplynął na ostateczną formę rozgrywki singleplayer. Zwłaszcza, że ten wątek ma chyba na celu po prostu skonfrontowanie wielu wizji Bannerlorda w jakiego chcielibyśmy zagrać. To tak słowem wstępu :)

1. Przede wszystkim chciałbym, aby zmieniło się to co fani rycerzy lubią najbardziej - bitwy. Obecnie te ludziki podchodzą w stronę naszych wojsk w bezsensownej formacji. Wystarczy zabić "dowodzącego", by wrogowie zaczeli biec na pałę i posmakować strzał, bełtów i oszczepów ustawionych na wzgórzu moich wojaków :D. Liczę na to, że ten system będzie mieć ręce i nogi. Kawaleria powinna flankować, piechota powinna starać sie wiązać nas w walce, a strzelcy pruć do nas z dystansu. Ponadto chciałbym, by konktetne typy wojsk starały konfrontować się z przyporządkowanym mu typem, oraz by się unikały. Piki - kawaleria, broń miotana - lekka piechota, kawaleria - broń miotana, piechota z toporami - ciężka piechota itd. Nie oczekuję taktyki TotalWara, bo skończy się na tym, że zamiast, kłuć, przepoławiać, miażdżyć i rozjeżdżać przeciwnika będziemy musieli manewrować jednostkami na kulawej mapce strategicznej (którą chciałbym zobaczyć w bardziej zaawansowanej postaci, niż ta pod backspace'em). Mile widziana byłaby jeszcze zależność skuteczności określonych jednostek na danym terenie (po filmach z E3 zwłaszcza całkowite zniwelowanie skuteczniści konnicy w lasach) i rzecz jasna zmiana sposobu poruszania się po mapie w związku z preferencjami tej jednostki. Sama walka wydaje się zmierzać w idealnym kierunku. Ulepszenie i uatrakcyjnienie sprawdzonego systemu - dla mnie nie ma lepszego kierunku jej rozwoju. O walce to chyba tyle.
2. Ekonomia. Ten system w Warbandzie był w miarę ok. Moim jedynym "ale" był fakt, że ceny kształtowały się jedynie pod wpływem zakupów gracza. Szczególnie widoczne było to podczas gry postacią "kupcem". Tutaj widzi mi się system, w którym na ceny i ilość wybranych towarów wpływają pory roku i wojny oraz karawany kupieckie. Dodatkowo super by było gdyby towary z określonych miejsc były lepiej cenione niż z pozostałych, takie jakby regionalne specjalności. Tyle by mi wystaczyło.  :)
3. Zrobienie dwóch oddzielnych drzewek rozwoju dla każdej frakcji.  drzewko zwykłego żołnierza i drzewko szlachcica (jak było to w Prophecy od Pendor). Widzi mi się tutaj droższe awansowanie jednostek, by poczuć chociaż w 30% koszty awansu jednostek. Co do szlachty i rycerstwa to chciałbym, by dołączali do nas osoby z różnych poziomów majątkowych - lepiej i gorzej wyposażeni, którzy sami by zdobywali umiejętności - takie losowe, postacie niezależne, o których też napiszę. Na ich ilość wpływałaby renoma.
4. Więcej fabularyzowanych questów, jednak bez żadnej głównej linii fabularnej. Zwiększałyby one naszą wiedzę o Calradii.
5. Namiastka systemu z gry Shadow of Mordor. Losowe postacie, które mogą niezależnie od nas wspinać się po drabinie feudalnej i zmieniać stosunki z różnymi frakcjami i grupami społecznymi. Oddzieliłbym tutaj od nich postaci fabularne jak Borha, Marnid itd.
6. Więcej różnorodnych miast i wsi z podziałem na lepiej i gorzej ufortyfikowane
7. Wątki religijne - nieodłączny element śreniowiecza. Jak dla mnie mogłyby to być prawdziwe religie z okresu wędrówek ludów.
8. Możliwość zakładania wsi i awansowania ich do rangi miast poprzez ich rozbudowę, co wpływałoby na jej/jego specjalność.
9. Rozbudowane opcje dyplomatyczne.
10. Rozbudowane opcje zarządania swoimi faktoriami.

Pomysłów oczywiście mam więcej, ale są to takie najważniejsze, które w mojej opinii miałyby największy wpływ na rozgrywkę.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2017, 13:26:47 wysłana przez Olchawa »