Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Ankieta

Czy w modzie powinien być "More Metal Sound Mod"?

Tak
27 (77.1%)
Nie
8 (22.9%)

Głosów w sumie: 34

Głosowanie skończone: Wrzesień 27, 2012, 21:18:22

Autor Wątek: [WB][SP/MP]Bellum Magnum  (Przeczytany 21720 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Xavart

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
[WB][SP/MP]Bellum Magnum
« dnia: Sierpień 17, 2012, 22:05:32 »
Wstęp

Bellum Magnum (z łaciny - Wielka Wojna), to mod przenoszący do XV wieku, a dokładnie lat 1409 (wybuch Powstania żmudzkiego i Wielkiej Wojny) - 1411 (pokój toruński). Gracz będzie mógł dołączyć do dziesięciu frakcji, każda z nich będzie w czymś się specjalizowała. Będzie również dostępny tryb wieloosobowy, który oferuje wiele jednostek i funkcji.

Frakcje

(click to show/hide)

Team

Xavart - Module System, w małym stopniu Grafika 2D
Korkoran - Grafika 3D
Luqass - Grafika 3D
Tobiken - Mapy
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2012, 18:47:39 wysłana przez Xavart »

Offline LuqassPL

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Piwa: 0
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 17, 2012, 22:12:49 »
Czyli mod nie upadł i ma się dobrze :D masz jakąś datę na wyjście bety? :P a i czy będzie mp :)

Offline Xavart

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 17, 2012, 22:21:05 »
Beta możliwe, że będzie gdzieś na środku września, zależy jeszcze czy ktoś się zgłosi do ekipy (co przyśpieszy prace). Mod multiplayer, a single możliwe, że zostanie stworzony po ukończeniu w pełni mp. Tylko, że w sp będzie problem z kampanią, ponieważ nie będzie dało się jej chyba w pełni odzwierciedlić.

Offline Sefirot

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1924
  • Piwa: 45
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 17, 2012, 23:44:44 »
.
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2015, 15:37:55 wysłana przez Sefirot »
Te słynne kury z Mazur też przestaną się nieść. I co? Nie ma mleka, kury się nie niosą... Bronisław hr. Komorowski

Offline klaudiuszhks

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Piwa: 0
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 23, 2012, 21:05:18 »
Jeśli już idziemy tak do przodu to w singlu całkiem niezłym pomysłem było by zaczerpnięcie z M&b Ogniem i Mieczem tego że po wykonaniu zadania dla powiedzmy króla następuje wydarzenie tam to był potop a w realiach tego moda np. bunt Żmudzi przeciwko zakonowi.

Offline Xavart

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 25, 2012, 12:52:09 »
Pomysł dobry, i może go wykorzystamy, lecz w Bellum Magnum, singleplayer nie będzie opierał się tylko na tym wykonaniu zadania czy zdobyciu reputacji, a potem to powstanie żmudzkie czy cuś. Otóż będą też misje poboczne, które będą mogły wpłynąć na wątek główny lub nie. Oczywiście jak wspominałem, gra rozpocznie się w roku 1399, a dokładnie 17 lipca, a "oficjalnie" zakończy się 1 lutego 1411 roku. Mówiąc oficjalnie, mam na myśli, że 1 lutego 1411 roku, pojawi się komunikat lub coś o pokoju toruńskim, i jeżeli gracz grając np. Zakonem ugasił bunt żmudzki* to "przeszedł grę", ale ma możliwość jej kontynuacji. Może pomyślicie, że to szaleństwo bo przecież w Warbandzie czas jest troszkę nie realistyczny (np. nie możliwe, żeby przemierzyć długi odcinek drogi w kilka dni), więc ta jego 'struktura' będzie troszkę zmieniona, mianowicie:
- Podróże, będą trwały wolniej, no ale po naciśnięciu spacji gra będzie przyśpieszona
- Będzie możliwość odpoczynku, w miastach i wioskach, które posiadają gospodę. Będzie można wybrać czas takiego odpoczynku, w granicach dwóch tygodni (po zakonczeniu tego odpoczynku, wyświetlą się te komunikaty z 2 tygodni)
- I co do odpoczynku, będzie też ten tradycyjny z Warbanda.

* - każda frakcja będzie miała jakiś cel (jak w Total War'ach). Oczywiście nie będzie on jeden, tylko kilka.

Ale to dopiero singleplayer, na razie trzeba się skupić na multi :P

Offline ThePlayBackPL

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 59
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Komentarze sztuką manipulacji, niektóre dominacji.
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 25, 2012, 15:24:25 »
W jakich terminach, chcecie ukończyć tego moda? (Przepraszam, jeżeli coś nie doczytałem)

Offline Xavart

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 25, 2012, 15:49:23 »
Closed-beta, a właściwie closed-alpha będzie jesienią, następnie closed-beta zimą/2013, open-beta wiosną, a następnie już powinna się ukazać pełna wersja moda, potem wraz z patchami singleplayer :P

Offline 6spiderman

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: -3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 25, 2012, 17:18:46 »
Closed-beta, a właściwie closed-alpha będzie jesienią, następnie closed-beta zimą/2013, open-beta wiosną, a następnie już powinna się ukazać pełna wersja moda, potem wraz z patchami singleplayer :P

No to... powodzenia...

Offline Amadeus

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • BÓG HONOR OJCZYZNA
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 26, 2012, 18:27:40 »
Pomoc historyczna xD
Jakby ktoś coś sugerował w kwestii historii itp.
To chętnie wysłucham :D

Offline beanshee

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1457
  • Piwa: 164
  • Płeć: Kobieta
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 26, 2012, 23:14:11 »
Jeżeli macie jakieś wątpliwości historyczno- archeologiczne, chętnie posłużę wiedzą, doświadczeniem i biblioteczką.
Łowy zaczęte! Bij, kto w Boga wierzy!
I grzmij: "Bóg, Anglia, król i święty Jerzy!"

Offline Filcefix

  • Gracz Roku DLG
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1120
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 27, 2012, 01:14:01 »
 Heh, mam nadzieję że broń chłopska dzida jest tylko dla śmiechu nazwana i tak okropna nazwa jak dzida normalnie nie będzie miała miejsca :) Heh, u nas na grodzie prowadzący zawsze mniej więcej oto rzecze: Dzida? Dzidą to owszem, można walczyć, ale w afryce :D

Offline korkoranek

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 176
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Korkoran
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 27, 2012, 01:30:49 »
Dzida to nazwa czysto robocza - jak tworzyłem model to tylko to byłem w stanie wymyślić ;p.

Offline beanshee

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1457
  • Piwa: 164
  • Płeć: Kobieta
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 27, 2012, 10:52:47 »
No chyba że wymażecie grot- wtedy będzie to jak najbardziej dzida.
Łowy zaczęte! Bij, kto w Boga wierzy!
I grzmij: "Bóg, Anglia, król i święty Jerzy!"

Offline klaudiuszhks

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Piwa: 0
Odp: [WB][M]Bellum Magnum
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 27, 2012, 20:30:02 »
Takie pytanie a czy planujecie zrobienie młotów bojowych dla jazdy ?