Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dodawanie broni do moda  (Przeczytany 5936 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Dodawanie broni do moda
« dnia: Czerwiec 22, 2008, 19:49:04 »
Witam, jestem nowy tu, jak i w świecie 3D i wszystkich skryptów :), więc prosiłbym was o łopatologiczne wytłumaczenie co mam dalej zrobić... Robię to w podstawowym modzie "native" Oto co zrobiłem:
1. Mam już model i tekstury wszystko na swoim miejscu Model do Resources a Tekstury do modelu w Textures, format DDS
2. Mam na kompie Pythona i ModuleSystem ale co z tym zrobić to ja zielonego pojęcia nie mam :|
Chce dodać że nic nie zmieniałem w samym native wiec mam tylko czystego M&B...
Prosze was bardzo żeby mi ktoś wytłumaczył co mam zrobić dalej robić czyli wszystko co należy napisać w skryptach
nazwa mojego miecza: Excalibur. Czytałem już niejeden tutorial i oglądałem wszystkie wideo tutoriale ale tam nie ma nic o wprowadzaniu broni do gry, jeszcze jedna prośba, przy okazji mógłby mi ktoś napisać gdzie co mam wpisywać a pliki gdzie wklejać?

Dziękuje Lucassith

Offline tul

  • The Deluge dev
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 390
  • Piwa: 1
Odp: Dodawanie broni do moda
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2008, 22:32:36 »

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Odp: Dodawanie broni do moda
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 22, 2008, 23:04:17 »
No dobra moje szczęście znam dość dobrze angielski :) tylko szkoda że nie wiem gdzie skopiować te pliki z .py eh...

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Dodawanie broni do moda
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 23, 2008, 08:28:53 »
Jeśli dodałeś coś w pythonie nie kopiujesz nigdzie plików, po prostu klikasz dwa razy na plik build_module, który jest w folderze z MS.

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Odp: Dodawanie broni do moda
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 23, 2008, 09:03:08 »
Ok, zrobiłem tak jak na tamtej stronie i tak jak mi mówił Kolba... Teraz jest taki problem:

http://img171.imageshack.us/img171/9736/mountandbladeil1.jpg

Pojawia się on przy włączaniu Mount & Blade

/EDIT\

Dobra może napisze co zrobiłem i co gdzie jak mam:

1. Model w formacie .brf w C:\Program Files\Mount&Blade\Modules\Native\Resource
2. Teksture w formacie .dds w C:\Program Files\Mount&Blade\Modules\Native\Textures
3. Dopisane scan_module_textures = 1 w module.ini
4. Dopisane load_module_resource w module.ini
5. Mam na kompie http://www.taleworlds.com/mb_module_system.html i Pythona z http://www.python.org/download/
6. Dopisałem
Cytuj
["Excalibur",         "Excalibur", [("Excalibur",0)], itp_type_one_handed_wpn|itp_merchandise| itp_primary, itc_longsword, 250 , weight(1.0)|difficulty(0)|spd_rtng(110) | weapon_length(102)|swing_damage(28 , cut) | thrust_damage(20 , pierce),imodbits_sword ],
do module_items.py
7. Wcisnąłem build_module.bat
8. To wszystko co zrobiłem... nic nie kopiowałem a modulesystem mam na pulpicie... może to robi błędy nie wiem...

M&B w wersji 0.960
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2008, 12:36:42 wysłana przez Lucassith »

Offline Kowal

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Piwa: 0
Odp: Dodawanie broni do moda
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 24, 2008, 15:20:12 »
Ściągnąłeś nie ten MS : "The current version of MBMS is version 0.903." - z twojego linku.

Tu masz link do MS dla M&B 0.960 : http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,39256.0.html

Teraz powinno działać :D

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Odp: Dodawanie broni do moda
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 24, 2008, 16:02:17 »
NO JA !@%&*^*#$^%#$%!@#!@#!%$%^% eh... tyle sie nad tym męczyłem... wiedziałem ze mam złą wersje module ale nie mogłem znaleźć nowszej

Offline Kowal

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Piwa: 0
Odp: Dodawanie broni do moda
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 25, 2008, 20:43:03 »
Rozumiem, że już jest wszystko w porządku ?
PS. Jak skończysz to mógłbyś zarzucić screenem swojego cacka " in game" ;P

Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodawanie broni do moda
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 07, 2008, 17:01:31 »
Zrobiłem hełm w Wingsie, zapisałem w formacie "obj", teksturę zapisałem jako "dds" i co dalej? Co mam z nim zrobić w BRFEdicie?