Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Możliwości modding'u w M&BII(Questions & Answers)

21.09.2017 | Dodał: Hubtus

Na strone Taleworlds ukazał sie właśnie najnowszy blog developerski, w którym to ekipa Taleworlds odpowiedała na pytania (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Murat'em Türe, naczelnym programistą silnika gry.

14.09.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś ukazał się dwudziesty trzeci blog dewelopera, zawierający trzeci już wywiad z pracownikami TaleWorlds pracującymi nad najnowszą odsłoną (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Berat Ceren Üstündağ(główna programistka gry)

07.09.2017 | Dodał: Hubtus

Zapraszamy do lektury najszowszego Dev Blogu z serii "Q&A z pracownikiem studia".  Tym razem do rozmowy została zaproszona Berat Ceren (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny  (Przeczytany 4111 razy)

Opis tematu: wątek tylko na newsy, rozmowy poniżej

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline soner

  • Ojciec Założyciel
  • Rybałt
  • ****
  • Wiadomości: 1707
  • Piwa: 117
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
[GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« dnia: Styczeń 20, 2015, 10:07:59 »
GLORIA VICTIS


Oficjalna strona gry: www.gloriavictisgame.com
Strona gry na steamie:http://store.steampowered.com/app/327070/?snr=1_620_4_1402_47
Stan gry: W produkcji, early acces na steam
Cena gry: Wczesna wersja za 20 Euro
Przewidywana data premiery: pełna wersja nieogłoszona, możliwość uczestniczenia we wczesnej wersji
Skrócony opis: MMORPG w średniowiecznym świecie z elementami low-fantasy i dużym naciskiem na realizm.

Gloria Victis to średniowieczne MMORPG z elementami low-fantasy i dużym naciskiem na realizm. Oznacza to otwarte PvP z kontrolą terytorium, walkę w systemie non-target, sandboxowy crafting, ekonomię kreowaną przez graczy i znikomą ilość magii – podane z dojrzałą, rozbudowaną fabułą. Ten ambitny projekt tworzy niezależne studio Black Eye, a początkowo był znany pod nazwą Ether Fields.

Jak przystało na grę MMORPG, rozgrywka w Gloria Victis opiera się przede wszystkim na eksplorowaniu terenu, wykonywaniu zadań i walce z przeciwnikami. Gracz kreuje swego awatara wybierając jeden z czterech archetypów postaci. Zastosowana mechanika daje sporą swobodę w rozwoju bohatera (brak klas i profesji).

Świat gry wyraźnie nawiązuje do realiów średniowiecznych. Twórcy zdecydowali się jednak zaimplementować elementy fantastyczne (potwory, magia), przy czym są one oparte na autentycznych wierzeniach z tego okresu dziejowego.

Ważnym elementem zabawy jest walka. Zastosowany system non-target sprawia, że gracz musi samodzielnie wyprowadzać ataki i unikać trafień przeciwników. Dostępny arsenał uzbrojenia obejmuje wiele typowych dla średniowiecza broni do walki wręcz (np. miecze, topory) i dystansowej (łuki, kusze itp.). Na uwagę zasługuje zaawansowana AI przeciwników kontrolowanych przez komputer, którzy potrafią wykorzystywać swoje atuty i współpracować w grupie.

Twórcy położyli duży nacisk na ekonomię wirtualnego świata i funkcje pozwalające na formowanie się społeczności w grze. System craftingu obejmuje 10 różnych rzemiosł, w oparciu o które gracze mogą wytwarzać rozmaite przedmioty. W trakcie zabawy istnieje możliwość zakładania i dołączania do gildii oraz tworzenia drużyn awanturników.

Pod względem technicznym Gloria Victis bazuje na silniku Unity 3D (wcześniejsza wersja gry - Ether Fields opierała się na autorskim silniku Barok). Przekłada się to na atrakcyjną, obfitującą w detale oprawę wizualną. Atutem gry jest także ścieżka dźwiękowa utrzymana w stylu średniowiecznych kompozycji muzycznych.

ŹRÓDŁO: www.gry-online.pl i oficjalna strona GV

Screeny z gry:



Filmy z gry:


« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2016, 10:23:41 wysłana przez firentis »
~Już Cię nie rozumie liżę komuż dupę ale jestem arogancki.Zastawienie wyrazów podobne do tego Jaś jest wysoki ale trochę niski. - acoaco122

Offline soner

  • Ojciec Założyciel
  • Rybałt
  • ****
  • Wiadomości: 1707
  • Piwa: 117
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [GV] Gloria Victis
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 22, 2015, 13:25:13 »
/* Post zarezerwowany */
~Już Cię nie rozumie liżę komuż dupę ale jestem arogancki.Zastawienie wyrazów podobne do tego Jaś jest wysoki ale trochę niski. - acoaco122

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 02, 2015, 20:24:33 »
Nowy dziennik twórców. Tym razem tematem wpisu była ekonomia.

Poniżej skrócony wpis. Cytaty i moje opisy.

Cytuj
Gracze mogą szkolić się w 8 różnych, współzależnych od siebie rzemiosłach: Łowiectwo i Rolnictwo, Zielarstwo i Alchemia, Krawiectwo i Skórnictwo, Inżynieria, Górnictwo i Metalurgia, Płatnerstwo, Zbrojmistrzostwo oraz Zdobnictwo. Możliwe będzie jednak perfekcyjne opanowanie tylko kilku z nich, zatem wiele procesów będzie wymagać współpracy pomiędzy różnymi rzemieślnikami.

Dane surowce można pozyskiwać tylko w niektórych obszarach. Przykładowo, długi cisowy łuk może być trudny do wykonania dla Azebów, ponieważ w ich rodzinnych stronach nie rośnie Cis. Trzeba więc go dostarczyć z innych rejonów świata. Handel nabiera więc sensu. Przyczynia się to również do utrzymania bezpiecznych szlaków handlowych.

Weźmy pod lupę proces wykuwania miecza. Primo - potrzebujemy metalu, np. "żelazo przetworzone w sztabki stali zgrzewnej o określonej twardości". Secundo - aby rozgrzać stal potrzebujemy węgla. Tertio - potrzeba materiału na rękojeść. Zwykle jest to drewno lub skóra. W obu przypadkach musimy wcześniej te materiały przygotować.

Cytuj
Proces wytworzenia zbroi płytowej jest jeszcze bardziej złożony. Stal należy przekuć w arkusze o odpowiedniej grubości i przynitować do skórzanych pasków, które połączą je razem. Nity również należy wytworzyć, używając drutu wykonanego przez inżyniera z półtwardej stali zgrzewnej – drut ten służy także do produkcji splotów kolczych, którymi chronione będą wrażliwe punkty, takie jak pachy. Wzór splotu kolczego zależy od narodowości płatnerza, na przykład 4w1 – każde ogniwo połączone jest z czterema innymi – oraz Splot Królewski występują przede wszystkim w Logres i Wenedii, zaś Ismirowie korzystają raczej ze spotów 3w1 lub Smocza Łuska. Zbroja płytowa nie ukaże jednak całego swojego potencjału ochronnego bez odpowiedniej wyściółki amortyzującej siłę uderzeń, więc konieczna będzie przeszywanica – uszyje ją wykwalifikowany krawiec.

Oprócz wytwarzania broni i pancerzy rzemieślnicy będą także rozstawiać obozy i rozwijać punkty wydobycia surowców, takie jak gospodarstwa i kopalnie.
Cytuj
Są także odpowiedzialni za budowę całych wsi, warowni, miast oraz zamków – wymaga to zbierania drewna, wydobywania kamienia lub wypalania cegieł, konieczne będzie także poznanie planów architektonicznych danych budowli.

Cytuj
System budowania pozwala gildiom właściwie bronić posiadanych przez nią ziem w przypadku najazdu wroga, utrzymując bezpieczny przejazd dla karawan dostarczających surowce. Co istotne, każdy gracz może wspomóc swoją nację w budowie lub rozwoju struktur poprzez dostarczanie potrzebnych materiałów.

Po zajęciu ziemi członkowie gildii będą mogli założyć centralny budynek z depozytem gildii i przypisać swój spawn do tego miejsca. Od tego miejsca można budować mury, bramy, wieże jak i strukturę wewnętrzną, czyli warsztaty rzemieślnicze czy koszary. Te drugie pozwalają nam nająć NPC, którzy będą bronić naszej lokacji. To gildia decyduje, czy zbuduje wielkie, handlowe miasto, czy fort nie do zdobycia.

Struktury mogą być też ulepszane. Mury drewniane na murowane, liche drzwiczki na wielkie bramy a kamienie zrzucane w razie obrony na  kotły z wrzącym olejem.

Cytuj
Do głównej lokacji gildii przynależeć będą także inne mniejsze struktury, takie jak wsie, kopalnie czy warownie. Kontrola punktów wydobycia surowców jest kluczową kwestią, gdyż pozwala na wzniesienie innych struktur i zapewnia wyżywienie dla najemników. Włodarze będą mogli udostępniać swoją własność wasalom lub podarować im w lenie dom lub warownię. Dzięki temu granice terytorium gildii będą chronione przez innych graczy, także tych niezrzeszonych, umożliwiając rozwój małego imperium – zarówno ekonomiczny, jak i militarny.

Inżynierowie będą mogli budować maszyny oblężnicze, takie jak tarany, balisty, katapulty i trebusze. Można je wykorzystać w oblężeniu, łamiąc linię obrony wroga i niszcząc jego fortyfikacje :D

Cytuj
Gracze będą również tworzyć okręty, zyskując dostęp do alternatywnych szlaków handlowych, bitew morskich oraz piractwa.

Na koniec taki dopisek:

Cytuj
Już teraz gracze Glorii Victis mają możliwość wznoszenia całych miast oraz zamków, a także rozbudowy fortyfikacji i punktów wydobycia surowców oraz najmowania strażników NPC, dzięki czemu mogą umacniać potęgę swojej nacji. Niedługo system ten zostanie rozbudowany o możliwość konstrukcji warsztatów rzemieślniczych, magazynów oraz koszar. Wpływ graczy na otaczający ich świat będzie jeszcze większy, ponieważ w grach MMORPG nic nie jest bardziej istotne niż sami gracze.

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 14, 2015, 09:14:53 »
Pozwolę sobie podbić temat nowym filmem :)
https://www.youtube.com/watch?v=H-dGAUK_W9A

Ciekawie zapowiadający grę trailer. Wstawione przez Joga.

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 30, 2015, 10:51:50 »
Wyszła aktualizacja v0.5!

Całkowity opis aktualizacji na stronie GV pod tym linkiem.

Cytuj
Aktualizacja 0.5 – największa w historii Glorii Victis – nareszcie ukaże się już dzisiaj! Nie tylko wprowadza ona wiele długo oczekiwanych usprawnień i funkcji, takich jak całkowicie przeprojektowane systemy ekwipunku, gildii, sklepów NPC czy buffów, znaczący wzrost wydajności, nowe lokacje czy nowi przeciwnicy NPC, lecz także oznacza przejście Glorii Victis do fazy Alpha!

- możliwe jest poszerzanie ekwipunku za pomocą sakw i toreb
- przywódcy gildii będą mogli tworzyć własne herby, które będą widniały na flagach, a w późniejszym okresie również na tarczach i tunikach (coś jak w M&B)
- implementacja naprawy budowli i odświeżone okna rozbudowy
- w oknie sklepów NPC pojawiła się zakładka odkupu
- odświeżony interfejs gry
- nowe lokacje i przeciwnicy NPC
(click to show/hide)


W najbliższym czasie możemy spodziewać się wielu kolejnych usprawnień, takich jak choćby system dynamicznych spawnerów, wspomniany edytor herbów czy nowe dialogi i kwestie poboczne postaci NPC.

Poniżej w spoilerze dokładne opisanie wymienionych wyżej elementów.

(click to show/hide)

I jeszcze parę screenów na dokładkę :)

(click to show/hide)


Rozpoczął się również konkurs, w którym można zdobyć naprawdę zacne nagrody. Szczegóły tutaj.

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 07, 2016, 22:45:09 »
Dziennik twórców #4

Żyjący, otwarty świat.

Całkowity opis aktualizacji na stronie GV pod tym linkiem.

Jednym z założeń GV jest otwarty świat. Taki na prawdę otwarty, tj. bez ekranów ładowania i niewidzialnych barier.

Cytuj
Gracze Glorii Victis będą mogli odkrywać różnorodne ziemie, położone w regionach o różnym ukształtowaniu terenu i zróżnicowanych warunkach pogodowych. Występowanie flory i fauny będzie zależeć od danej lokacji, podobnie jak architektura wznoszona przez ludzi zamieszkujących każdą z krain.

Świat będzie podzielony na cztery krainy:
~ Midland - znajdują się tam królestwa Logres i Wenedia. Oddzielone masywem Gór Orlich.
  - Logres - obejmuje różne regiony, żyzne i nieprzyjazne, słoneczne i deszczowe
  - Wenedia - pradawne puszcze, gdzie możemy spotkać starożytne pogańskie kulty
~ Imperium Zenitu - pustynna kraina z wiecznie świecącym słońcem, nwet koczownicze ludy omijają szerokim łukiem Morze Wydm, żyją tam Azebowie, którzy mieszkają w pozostałościach osad wzniesionych przez Sangarczyków
~ Sagmar - niegdyś wielkie i potężne imperium, dziś w ich rękach pozostało jedynie Baalhammon - wspaniałe miasto, niezdobyte, jak inne osady, przez Azebów
~ Nordheim - mroźna i skalista kraina na północy, zamieszkiwana przez Ismirów,
Cytuj
Ismirowie zdołali jednak zająć Styrborg, najdalej wysunięte na północ księstwo należące do Logres.

Każda frakcja ma osobną rzeźbę terenu i wyjątkowe miejsca do odkrycia.
Cytuj
mirzy i Wenedowie wznoszą zazwyczaj niskie, długie domy z drewnianych bali, podczas gdy logreńscy budowniczy preferują strzeliste konstrukcje z kamienia. W Sangmarze i Imperium Azebii najczęściej wykorzystywanym materiałem są gliniane cegły, choć ci pierwsi zwykli okrywać ściany ornamentami ze złota.

Na całej mapię będziemy mogli spotkać wiele śladów niedawnych wojen - spalone osady, nieobsiane pola, wyludnione miasta. Rozprzestrzenia się też rozbój i bezprawie. Bandycie, łupieżcy i niechlubni rycerze będą czyta to ktoś w ogóle mordować i ograbiać przechodniów, byle by tylko zapewnić sobie byt w tym okropnym świecie.

Cytuj
Ludzie zamieszkujący świat Glorii Victis nie będą stać wiecznie w jednym miejscu, lecz wykonywać swoją pracę, rozmawiać o bieżących wydarzeniach i wzywać straże, gdy ujrzą wroga lub zdrajcę zbliżającego się do miasta
Kowal będzie wyglądał jak kowal, tj. fartuch na sobie i pracuje w kuźni.
Pora dnia również będzie mieć duże znaczenie. W nocy uczciwi mieszkańcy śpią. Na ulicy możemy wtedy spotkać wstrętne szumowiny.

NPC będą reagować na decyzje graczy. Pomocni gracze będą dostawali zlecenia na np. obronę karwany. Z kolei taki rabuś może dostać kontrakt, w którym zobowiąże się, że transport   ten nie dotrze do celu.

Warunki atmosferyczne będą wpływały na statystyki graczy. Wiadomo, deszcz to minus do czegoś i tak dalej. Możemy też pożałować wybrania się w futrach na pustynię.


To jeszcze wam parę obrazków dam.

(click to show/hide)


Zachęcam również do komentowania w tym wątku.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2016, 15:22:59 wysłana przez firentis »

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 19, 2016, 17:23:30 »
Nowa aktualizacja

v.0.5.7 Alpha && v.0.5.7.2 Alpha

Całkowity opis aktualizacji na stronie GV pod tym linkiem.

Ożywia ona świat i czyni go jeszcze bardziej wiarygodnym.
Gra została też znacznie zoptymalizowana (w końcu), co zwiększyło jej wydajność.

W następnej aktualizacji ujrzymy też nową lokalizację leżącą między grodem a nabrzeżem.

Lista zmian
(click to show/hide)

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 17, 2016, 14:46:24 »
Nowa aktualizacja

v.0.5.9.4 Alpha

Całkowity opis aktualizacji na stronie GV pod tym linkiem.

Kolejne zmiany w balansie walki. Dzięki zmiano w obrażeniach od poszczególnych bronii, wzorze na żywotnosć postaci i części umiejętności aktywnych udało się zniwelować różnice pomiedzy początkującymi a weteranami.

Przebudowany został też proces obróbki drewna, co ułatwia graczom zapoznanie się ze światem.

Cytuj
Aktualizacja wprowadza również przeprojektowany system zarządzania kontami. Dzięki tej zmianie proces rejestracji uległ znacznemu uproszczeniu, rozwiązane zostały również problemy, które do tej pory napotykali gracze.

Lista zmian
(click to show/hide)

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Gloria Victis już na Steam!
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 12, 2016, 10:22:02 »

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 09, 2016, 21:01:49 »
Nowy update sprzed tygodnia.

Changelog v.0.6.5.2

Całkowity opis aktualizacji na stronie GV pod tym linkiem.

W nowej aktualizacji dodano do gry nowe wydarzenie. Odbywać się będzie po evencie oblężniczym, a jego celem jest ochrona lub wyeliminowanie pewnej postaci NPC - dowódcy rozbitego oddziału, który stworzył swą ostatnią linię obrony na rzecznym posterunku na północ od Audunstede. W evencie można zdobyć wiele cennych nagród, a twórcy zapewniają, że to jeszcze nie koniec i że możemy spodziewać się podobnych wydarzeń w przyszłych updatach.

Odświeżono również obszary wokół głownych miast i dodano nowe miejsca, w których będą się pojawiały nowe niskopoziomowe postaci. Zmieniono również lokalizację, w której znjadziemy się po dołączeniu do gry - zależnie od tego, jaką frakcję wybierzemy. Jest to pierwszy krok do planowanej reorganizajci obszarów startowych.

Z dalszego tekstu możemy się dowiedzieć tego, że planowana jest wymiana animacji, a gra jest teraz lepiej zoptymalizowana, powinno to być szczególnie odczuwalne na niższych ustawieniach i podczas pokazywania dużej liczby graczy na ekranie. [potwierdzam tę wiadomość, zauważyłem u siebie sporą poprawę w wydalności]

Lista zmian
(click to show/hide)

(click to show/hide)

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 11, 2016, 17:44:12 »
Nowa aktualizacja

v.0.6.5.3

Całkowity opis aktualizacji na stronie GV pod tym linkiem.

Wprowadzono fosę wokół murów miasta Dunfen od południowej strony, przeprawę przez duuże jezioro i zupełnie nową osadę, która ożyje już w krótce za sprawą dynamicznych wydarzeń, o których niżej.

Cytuj
Dodaliśmy dwa nowe ciągi wydarzeń: pościg za kłusownikami w okolicy Dunfen i walkę ze zdradzieckimi najemnikami z kompanii Złoteg Gryfa, którzy osiedli w opuszczonej górskiej strażnicy. Warto wspomnieć, że aby aktywować ten ostatni, nacja musi być we władaniu dwóch róznych lokacji, dzięki czemu kontrola terytorium nabiera nowego znaczenia!

Umożliwiono postaci siadanie, przez co zwiększona jest prędkość regeneracji życia i wytrzymałości. Dodano również nowe animacje zbierania części surowców i integracji ze skrzyniami. Aktualizacja zawiera również wiele poprawek do wydajności gry, balansu walki, systemu rzemiosł i dynamicznych wydarzeń.

Twórcy przygotowują się również do wprowadzenia nowych animacji walki i następnych globalnych wydarzeń.

Lista zmian
(click to show/hide)

(click to show/hide)

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 20, 2016, 18:10:24 »
Nowa aktualizacja

v.0.6.5.5

Całkowity opis aktualizacji na stronie GV pod tym linkiem.

- wprowadzono kilka dynamicznych wydarzeń na południ Dunfen i w okolicach
- dodano wskaźniki, pokazujące obszar dynamicznych wydarzeń na mapie i minimapie
- balans recpet krawieckich
- zwiększono ilość przedmiotów w jednym stacku
- obecnie prowadzone są prace nad nową lokacją (północny kraniec wyspy Stoneholm), gdzie będzie się toczył nowy event globalny, lokacja widoczna na zdjęciu poniżej

Lista zmian
(click to show/hide)

(click to show/hide)

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 03, 2016, 16:40:30 »
Kolejny apdejcik

v.0.6.5.8

Tym razem mamy tylko chanelog.

(click to show/hide)

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 22, 2017, 10:44:25 »
Mały update sprzed dwóch dni.

v.0.7.3.4

Usprawniony czat - łatwiejsze pozbywanie się trolli, możliwość przystąpienia do turnieju, gdy już trwa, balans systemu.

Lista zmian

(click to show/hide)

Offline firentis

  • Moderator
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [GV] Gloria Victis - informacje i nowiny
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 27, 2017, 14:57:54 »
Aktualizacja

Całkowity opis aktualizacji na stronie GV pod tym linkiem.

v.0.7.3.5

Dodano pierwszy endgame'owy quest. Aby go ukończyć, należy udać się do Gospody pod Martwym Krukiem w pobliżu Scrasdale.

Cytuj
Serwer Monteverde został przeniesiony do Miami oraz uruchomiony na lepszej maszynie. W efekcie daje to możliwość płynnej, wspólnej gry dla mieszkańców obu ameryk.

Lista zmian

(click to show/hide)