Forum Tawerny Four Ways

Rozmowy Różne => Gadanie przy Ławie (Offtopic) => Rozrywka => Wątek zaczęty przez: Covall w Sierpień 29, 2006, 17:30:17

Tytuł: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Covall w Sierpień 29, 2006, 17:30:17
oto wspaniały cudowny rysunek, ktory dal mi na zgode puzonix :)
http://img181.imageshack.us/img181/3199/dlacovallamq8.jpg
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: soner w Sierpień 29, 2006, 17:41:36
No bez przesady :P nierobta tu smietnika:P
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Puzonix w Sierpień 29, 2006, 17:45:18
Śmietnika?!! Co ty sobie myslisz?! Że rysunek, który rysowałem 13 minut to jakis śmieć???!!!! Cham jesteś :(
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: MrocznyBaton w Sierpień 29, 2006, 17:47:44
ja tez tu wrzuce swoja tworczosc, ale nie chce mi sie jeszcze raz szukac linka do tego wiec po prostu spojrzcie na moja sygnaturke.
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Puzonix w Sierpień 29, 2006, 17:49:07
A to brązowe to co? Laska z Kału (TM)?
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Covall w Sierpień 29, 2006, 17:52:58
To brazowe to chyba jelen
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Puzonix w Sierpień 29, 2006, 17:54:36
To brazowe to chyba jelen

Mało wiesz...Jelenie mają rogi!
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Covall w Sierpień 29, 2006, 18:01:50
No to moze to moj pies? :P Tez jest male i brazowe
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Puzonix w Sierpień 29, 2006, 18:05:59
Gdyby to był twój pies to na tym obrazku nie był by samotny...siedziałby na tobie jak zwykle ;)
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Covall w Sierpień 29, 2006, 18:14:39
Hehehe :D a ty bys sie przymierzal juz zeby go wykrasc :)
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: MrocznyBaton w Sierpień 29, 2006, 18:57:08
kurwa ludzie nie poznajecie? toc to piesek leszek z kultowej bajki pt "piesek leszek" , w morde z kim ja gadam? ;p
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Covall w Sierpień 29, 2006, 20:22:59
Aaaa pieska leszka to ja znam :) Spoko :D Zmylilo mnie to sloneczko, myslalem ze to sloneczny patrol ^^ ;)
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: FoG w Sierpień 29, 2006, 21:34:43
kurwa ten rysunek jest wyczepisty jahahahaha xDDD
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: MrocznyBaton w Sierpień 30, 2006, 17:22:48
a nie? ze 4 minuty go rysowalem i nastepne 4 wrzucalem na jakis serwer :D 8 miut rzycia na niego poswiecilem wiec musi byc wypas :D
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: FoG w Sierpień 30, 2006, 18:47:51
chodziło mi raczej o rysunek Puzonixa :D ale twoj tez wypas, chociaz piesek leszek tak nie wyglada...
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: MrocznyBaton w Sierpień 30, 2006, 19:48:45
domyslilem sie ale nie moglem podraowac sobie okazji do tego aby poczuc sie docenianym :D
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: FoG w Wrzesień 01, 2006, 12:44:36
Piesek Leszek swoja droga ma fajne oczy, takie puste i bez wyrazu xD No i wyglada jak kupa
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Cwany_Rycerz w Grudzień 14, 2006, 10:16:54
A oto mój rysunek :D.

http://img185.imageshack.us/img185/1402/practicebackgroundrt1.jpg
Tytuł: Odp: Nasza tworczość - ryskunki
Wiadomość wysłana przez: Morttis w Grudzień 14, 2006, 15:06:31
Heheh muminki rulez :] a pies batona ma jakąs kupe z tyłu, fuuj;p coo zaa klooc!