Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Możliwości modding'u w M&BII(Questions & Answers)

21.09.2017 | Dodał: Hubtus

Na strone Taleworlds ukazał sie właśnie najnowszy blog developerski, w którym to ekipa Taleworlds odpowiedała na pytania (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Murat'em Türe, naczelnym programistą silnika gry.

14.09.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś ukazał się dwudziesty trzeci blog dewelopera, zawierający trzeci już wywiad z pracownikami TaleWorlds pracującymi nad najnowszą odsłoną (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Berat Ceren Üstündağ(główna programistka gry)

07.09.2017 | Dodał: Hubtus

Zapraszamy do lektury najszowszego Dev Blogu z serii "Q&A z pracownikiem studia".  Tym razem do rozmowy została zaproszona Berat Ceren (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: NASZE PRACE- 3D  (Przeczytany 293900 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline k0nr@d

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2850 dnia: Styczeń 18, 2017, 23:35:35 »
O matko i córko! Przecież ty jesteś k0nr@d, ten który tworzy te piękne modele, tekstury, retextury do PoP'a. Bardzo dziękuję za feedback, oczywiście zastosuję się. Człowieku, tworzysz naprawdę piękne rzeczy. PoP z początku mnie trochę odpychał ze względu na ilość niezbalansowanych rzeczy i trochę koślawych modeli, ale potem wyszła nowa wersja która te rzeczy poprawiła, a teraz wychodzi kolejna, której nie mogę się doczekać po zobaczeniu screenshotów z dev bloga :D To co zrobiłem ja to tylko nędzna próba wrócenia do formy :D
Z dokładnie tego powodu postanowiłem dołączyć do zespołu. Świat i mechanika POP dokładnie trafiły w mój gust a zdecydowanie najsłabszym punktem modyfikacji była grafika. Wiec postanowiłem pomóc zespołowi to zmienić.


Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Piwa: 35
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2851 dnia: Styczeń 28, 2017, 14:58:40 »
Zrobiłem taką scenkę w stylu low-poly
(click to show/hide)
gif:
(click to show/hide)

Offline Make My Day

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 904
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Go ahead. Make my day.
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2852 dnia: Luty 11, 2017, 00:46:27 »
Jako, że Bannerlord coraz bliżej, to stwierdzam, że nadszedł czas, żeby trochę sobie odświeżyć modelowanko.

(click to show/hide)


https://www.youtube.com/user/Wojakson <-- mój kanał na YouTube (lets pleje, tutoriale 3D)

Offline Hubtus

  • Newsman Bannerlord
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 334
  • Piwa: 117
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2853 dnia: Luty 11, 2017, 19:47:54 »
To i ja pochwale się swoją nową pracą. Co prawda nie jest to model 3D, ale jak najbardziej praca 3D. Mapa do gry Company of Heroes 2 w moim wykonaniu:
(click to show/hide)
A gdyby ktoś chciał popatrzeć na więcej moich prac, to zapraszam tutaj:

Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Piwa: 35
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2854 dnia: Czerwiec 17, 2017, 16:48:19 »
Ktoś coś już robi do bannerlorda? ;)

Moje ostatnie rzeczy:
(click to show/hide)
https://skfb.ly/68H7y

Halftracki, samo diffuse:
https://skfb.ly/6rNsA
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2017, 19:01:20 wysłana przez Lotnik »

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2855 dnia: Czerwiec 17, 2017, 17:38:38 »
No ładnie, ładnie :D Ten hełm zacny.

Lotnik, czy ty te modele pojazdów robisz tak dla siebie, czy do jakiejś gry? Bo to już któryś raz chyba, jak wstawiasz takie rzeczy.

Ja też powoli coś skrobię, niedługo wstawię jakieś prace ;)

Offline NATjonal

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2856 dnia: Czerwiec 17, 2017, 18:37:23 »
To jest hełm do bannerlorda?

Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Piwa: 35
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2857 dnia: Czerwiec 18, 2017, 20:10:27 »
To jest hełm do bannerlorda?
Może wrzuce go i coś jeszcze w jakimś osp

Lotnik, czy ty te modele pojazdów robisz tak dla siebie, czy do jakiejś gry? Bo to już któryś raz chyba, jak wstawiasz takie rzeczy.
Do jakiejś gry :P Na razie mam nie pisać po internetach jakiej :)

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6788
  • Piwa: 543
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2858 dnia: Czerwiec 18, 2017, 20:28:33 »
Świetne modele. Powodzenia przy pracy nad czymś o czym jeszcze nie możesz pisać.
wow, to dopiero 2001

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2859 dnia: Lipiec 16, 2017, 20:27:14 »
Siemka, dawno nie było nic ode mnie, to wrzucę coś :P

Zrobiłem sobie taką mini scenkę ostatnio. Kilka krzeseł, stół i jakieś naczynia.

(click to show/hide)

I jeszcze jakieś inne małe prace, które powstały jakoś w międzyczasie, a nie pokazywałem ich.

(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)

Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Piwa: 35
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2860 dnia: Lipiec 31, 2017, 21:22:46 »
Sporo błędów jest,
krzesła unoszą się nad podłogą, materiał tkaniny nie powinien tak błyszczeć (chyba że to skóra, ale w takim razie zły diffuse :D), brakuje listwy podłogowej (mógłbyś też zrobić gniazdka)
niedokładne łączenie tej poziomej belki z tylną nogą, przydałyby się jakieś bevele też, żeby krawędzie łapały trochę swiatła. Materiał podłogi wygląda spoko jak dla mnie.
Jak chcesz konkretniejszy feedback co do wizek to polecam wrzucać na fora graficzne, nie chcę tu reklamować innych for, ale polecam
(click to show/hide)
Na topologi narzędzi i f-16 też dużo błędów, chyba źle się zabierasz za takie hard-surface'y. Polecam obejrzeć trochę timelapsów na yt i książkę http://samoloty3d.pl/wm-000_p.xml

Wrzucam swojego Walthera, uczyłem się na nim May'i :D Ale retopo już robię w Blendku
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2017, 21:24:05 wysłana przez Lotnik »

Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Piwa: 35
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2861 dnia: Wrzesień 13, 2017, 23:02:12 »
takie tam, na szybko
(click to show/hide)
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2017, 19:14:49 wysłana przez Lotnik »

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3894
  • Piwa: 130
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2862 dnia: Wrzesień 14, 2017, 13:17:19 »
Cytuj
takie tam, na szybko

Ile takie "na szybko" zajmuje? Tydzień, dwa, czy jeszcze więcej? ;)

Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Piwa: 35
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2863 dnia: Wrzesień 14, 2017, 17:46:32 »
Tydzień to byłoby bardzo szybko :P
Bliżej dwóch, robiłem na weekly cg challenge, ale i tak nie zdążyłem :<

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1012
  • Piwa: 118
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2864 dnia: Wrzesień 15, 2017, 20:47:43 »
Korzystałeś z HDR czy sam robiłeś oświetlenie?