Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Meriç Neşeli, głównym QA oraz projektantem gry

28.09.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem na łamach wywiadu z pracowanikami studia Taleworlds znalazł się Meriç Neşeli, który jest głównym (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Narzędzia dla moderów  (Przeczytany 22362 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sir Luca

  • Marszałek Maruda
  • Admin Emeryt
  • Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 5125
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Otaczają mnie tęgie, tępe buce...
  • Steam ID: Mój status Steam
Narzędzia dla moderów
« dnia: Maj 26, 2010, 17:41:12 »
Mount & Blade

Do edycji plików .txt
  • Troop Editor
    Pozwala na edycję troops.txt, parties.txt, party_templates.txt i factions.txt. Bez większych umiejętności w modowaniu zmienisz stare jednostki, dodasz nowe i edytujesz drzewka rozwoju
  • Item Editor
    Pozwala na edycję item_kinds1.txt. Ława i bezproblemowa zmiana statystyk przedmiotó występujących w grze
  • kt0's TroopScript
    Skrypt pozwalający na konwersję pliku troops.txt na dokument python, który może być wykorzystany w ModuleSystem
  • kz0's ParyScript
    Skrypt pozwalający na konwersję pliku party_templates.txt na dokument python, który może być wykorzystany w ModuleSystem
  • kt0's ItemScript
    Skrypt pozwalający na konwersję pliku item_kinds1.txt na dokument python, który może być wykorzystany w ModuleSystem
  • M&B Simple Compare
    Prosty program pozwalający na porównywanie dwóch skompilowanych (tekstowych) plików i znajdować różnice między nimi
  • TweakMB
    Program pozwalający na automatyczne dodanie wielu prostych modyfikacji gry, jak na przykład zmiana liczby rekrutów w wiosce
  • Module System Manager
    Przyśpiesza wprowadzanie zmian w MS. Najlepiej "współpracuje" z Notepadem++

Do edycji Module System

Misc.
  • M&B Character Editor
    Narzędzie do szybkiej edycji postaci
  • Mod Installer Script
    Dzięki temu, twój moduł będzie automatycznie instalowany do odpowiednich folderów, gracze nie będą musieli manualnie go tam wrzucać
  • M&B Font Customizer
    Program do dodawania i edycji czcionek w M&B
  • M&B Iron Launcher
    Poteżne narzędzie dla bardziej zaawansowanych modów, pozwala m.in. na dodawanie nowych szkieletów czy shaderów
  • M&B WarKit
    Tak jak przy Mod Installer Script, twój mod będzie instalowany do odpowiedniego folderu za pomocą tego narzędzia
  • BRFEdit
    Poprzednik OpenBRF; zalecane sięgnięcie po drugi z tych programów
  • OpenBRF
    Program do otwierania bibliotek .brf; pozwala na tworzenie nowych, jak i edycję starych
  • M&B Banner and Flag Standardization Pack
    Narzędzie znacznie ułatwiające dodawanie flag i bannerów do Twojego moda


Warband

Do edycji plików .txt
  • TweakMB
    Program pozwalający na automatyczne dodanie wielu prostych modyfikacji gry, jak na przykład zmiana liczby rekrutów w wiosce
  • Morgh's Warband Mod Tools
    Pozwala na edycję niektórych plików .txt i ModuleSystem
  • Factionize Items Tool
    Narzędzie szybko "przydzielające" przedmioty do frakcji, dzięki czemu nie znajdziemy przykładowo w khergickich sklepach kusz.

Do edycji Module System
  • Morgh's Warband Mod Tools
    Pozwala na edycję niektórych plików .txt i ModuleSystem
  • Module System Manager
    Przyśpiesza wprowadzanie zmian w MS. Najlepiej "współpracuje" z Notepadem++
  • COGlory's Basic Template Tool
    Jedno z narzędzi, które mogą przydać się początkującym. Pozwala na dodawanie przedmiotów zarówno do SP, jak i MP, oraz dodawanie jednostek.
  • MABLE
    Module System z GUI. Jak sam autor przyznaje, nie ma takich możliwości, jak inne dzieła tego typu. Od dawna nie rozwijany.
  • header_operations Expanded
    Poprawiony plik header_operations.py, z komentarzami mającymi pomóc osobom ciągle uczącym się moddingu.

Misc.
  • Warband Iron Launcher
    Znacznie poprawiona wersja M&B Iron Launchera, kompatybilna również ze zwykłym M&B
  • OpenBRF
    Program do otwierania bibliotek .brf; pozwala na tworzenie nowych, jak i edycję starych
  • M&B Banner and Flag Standardization Pack
    Narzędzie znacznie ułatwiające dodawanie flag i bannerów do Twojego moda
  • WB Mod Installer Script
    Port Mod Installer Scriptu Janusa, pozwalający na wykorzystanie jego pracy z Warbandem
  • Fawzia Mod Verifier
    Program, który przegląda twój folder moda, w poszukiwaniu nieużywanych tekstur, meshy i muzyki, a także sprawdza, czy nie występują błędy z itemami.
  • Save Game Editor/Convertor
    Edytor zapisów gry, godny uwagi z ważnego powodu: pozwala w przypadku update'ów niektórych modów, update'ować również sejwa, dzięki czemu nie musimy zaczynać gry od początku. Działa na Native, ACOK i AD1257.
  • Warband Save Tool (wersja alfa)
    Drugi z edytorów zapisów gry, nie dysponuje takimi możliwościami, jak jego poprzednik.


Edycja mapy świata

  • Thorgrim's Map Editor
    Program pozwalający na edycję mapy świata głównie dla posiadaczy oryginalnego M&B; z Warbandem również działa, lecz występują pewne problemy
  • .obj file to strategic map converter
    Narzędzie autorstwa tula, zamieniające plik map.txt na model 3d, który możemy edytować w dowolnym edytorze, uzyskując znacznie lepsze wyniki niż z chociażby edytorem Thorgrima
  • Mount&Blade Cartographer
    Możliwość obracania/zmieniania położenia miast itd., ciągle rozwijany.
  • Warband Map Manager
    Stworzony przez Lumosa program, znacznie przyspieszający pracę z Edytorem Map Thorgrima posiadaczom Warbanda.
  • Global Map Visualiser
    Póki co, można jedynie załadować mapę, jednak już teraz podaję link, ponieważ projekt jest godny uwagi, i w przyszłości zapewne posiadacze Warbanda częściej będą używać tego narzędzia, niż edytora Thorgrima.


Temat na TaleWorlds
Jak trochę pomożecie to postaram się żeby temat był w miarę aktualny...
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2015, 20:47:56 wysłana przez Lew »
"Demokracja: dwa wilki i owca, debatujący co będzie na obiad"

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6854
  • Piwa: 553
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Narzędzia dla moderów
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 19, 2014, 13:30:35 »
Post zarezerwowany na przyszłość.
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2015, 16:04:40 wysłana przez Lew »

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1534
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Narzędzia dla moderów
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2015, 16:56:44 »
Korzystał ktoś z Visual Studio Code? Wydaje się być dobrą alternatywą dla Notepada++.
https://code.visualstudio.com/
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6854
  • Piwa: 553
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Narzędzia dla moderów
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 04, 2015, 15:27:43 »
W weekend przetestuję. W sumie to dobry pomysł, żeby dodać kategorię z programami czy to do edycji tekstu, czy też do grafiki 2d/3d. Ale tym się zajmę też w weekend :D

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1534
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Narzędzia dla moderów
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 04, 2015, 22:44:48 »
Ja posiedziałem. Od czasu napisania tamtego posta pracuję właśnie w tym edytorze i muszę powiedzieć jedno- jest dobrze. A nawet bardzo dobrze. Z gitem nawet lepiej. O tym ostatnim napiszę niedługo poradnik jak będę miał dość czasu.
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii