Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Meriç Neşeli, głównym QA oraz projektantem gry

28.09.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem na łamach wywiadu z pracowanikami studia Taleworlds znalazł się Meriç Neşeli, który jest głównym (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)  (Przeczytany 72844 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rycerz woku

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 234
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #450 dnia: Wrzesień 26, 2015, 18:07:48 »
Inspirując się polskim komiksem z lat 70 ''Popiel i myszy '' oraz innymi źródłami które podam  Chciałbym przedstawić mój pomysł i poprosić o o pomoc w rozwiązaniu problemów technicznych.
1.Przede wszystkim dodać możliwość ufortyfikowania (tak jak to było z obozem w dzikich polach) i możliwość utworzenia miejscowego garnizonu.
W grze jest misja szkolenie wojskowe jednak po zakończeniu zadania wszystko zostaje tak jak było  a rekruci gdzieś znikają.
2.Wprowadzenie ,,buntów wsi,,.Ta opcja też już jest po nieudanej misji pobór podatków i mamy jednostkę ,,zbuntowany chłop,, jednak wieś błyskawicznie wraca do stanu poprzedniego.Czemu zbuntowani chłopi nie mieli by szturmować umocnień swojego włodarza czy prowadzić innych  wsi do buntu?Przecież to podstawowa metoda przy budowaniu własnego państwa.
3.Sedno mojej wizji: katapulty na statkach i ataki z wybrzeża.Były już mody które to oferowały czyli age machine czy  Brytenwalda ale nikt tego nie połączył. Widzę bite gdzie statek zbliża się powoli do brzegu ,odpala zapalony pocisk na przybrzeże budynki po czym żołnierze wychodzą na ląd
4.Możliwość rozbicia bram siekierami co pokazał mi pewien moder na yt i ręczne dostawianie drabin do murów(obecnie to wygląda dziwnie).Chce też dać tarana w postaci pojedynczej belki którą bierze się ze statku i idzie pod bramę (tu można wykorzystać te same pliki co w wierzy oblężniczej)
5.Stały obóz.Lądujemy na jakiejś wyspie tworzymy obóz ,dajemy opcje umocni obóz jak we florisie . Chce dodać opcje pozostaw żołnierzy i zwerbuj osadników.Potem wybór kolejnych budynków jak w tradycyjnej wsi i umocnienia(pomysł 1)
6.Ataki bandytów na miasta.Ta opcja już jest od Dzikich pół ale obecnie jest to bug.Chce aby to było normalne .
Tak to widze .Brakuje mi jednak wiedzy aby  przykładowo ustawić wieśniaków aby bronili umocnień.jeśli ktoś wie jak to robić będę wdzięczny .                                                                                                                                                                                           Dziękuję Rycerz woku

Offline Rafiks1992

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #451 dnia: Grudzień 09, 2015, 15:24:01 »
Siemka ;) nie gralem w mb dosc dlugo a teraz naszla mnie ochota na gre w warbanda ale na wlasnym niestandardowym modzie takim troche hardkorowym ale coz opisze swoj pomysl po czesci :D


Mapa: kwadrat, podzielona na 4 czesci + maly okrag na srodku, oczywiscie te 4 czesci podzielone górami takze, aby bylo po jednym dosc waskim wejsciu na frakcje (jak mozna sie domyslec byloby ich 4 - myslalem nad wieksza iloscia, np zrobic okrag maly na srodku a wokol duze kolo podzielone np na 8 czesci) i zrobic tak aby w tych waskich przejsciach byly ustawione np 3 zamki dokladnie obok siebie, aby "prawie" blokowaly mozliwosc przejscia glebiej we frakcje i aby miec mozliwosc wejscia glebiej trzeba byloby najpierw te pierwsze 3 zamki odbic, oczywiscie chcialbym aby byly z wielka iloscia garnizonów aby gra nie skonczyla sie szybko, wiadomo ich wioski wychodzilyby troche do przodu w ten okrag do srodka aby wybawic lordów i probowac zasadzki gdy beda chcieli isc do wioski po denarsy ^^

zdjecie ktore po czesci moze to odzwierciedlic robione w paincie na szybko :D




myslicie ze byloby to ciekawe :P? kazda frakcja posiadalaby po zalozmy 10 lordów + król , kilku dostaloby oczywiscie osady i te 3 zamki aby mogli robic sobie wojska, a reszta musialaby sobie radzic jakos ;) moze znalazlaby sie osoba ktora moglaby sie podjac zrobienia czegos takiego? bylbym w stanie nawet zaplacic za takowy mod poniewaz dalby mi wiele radosci ;P

Offline Dymitr

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 82
  • Piwa: 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • [NTS]Дмитрий™
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #452 dnia: Grudzień 09, 2015, 16:13:11 »
Myślę Rafiks1992 że stworzenie takiego moda nie jest zbyt trudne i dasz sobie nawet sam radę, polecam zajrzeć do działu tutoriali i do edytora map ;)

Ale do rzeczy, już od dawna przeglądam mody do Warbanda i czasem podejmuję nawet próby stworzenia własnych jednak brakuje mi ekipy. Jeśli chodzi o Warbanda to mam stworzony mod folder mapę obejmującą Europę środkowo-wschodnią(mapa łudząco podobna do tej z Medival 2 Kingdoms i kampanii krzyżackiej) dodaną muzykę zmienione czcionki itd. jednak do wspomnianego Warbanda powstało już tyle modyfikacji dziejących się w średniowieczu że postanowiłem zająć się czymś innym(nie porzucając jednak tego projektu) otóż chodzi mi o niekochane przez moderów dziecko TaleWorlds a w mojej ocenie najlepszą część M&B czyli Mount&Blade Ogniem i Mieczem: Dzikie Pola. Poszukuję osób chętnych do popracowania nad tą odsłoną serii i odmłodzeniu jej trochę przez dodanie kilku urozmaiceń. Mój pomysł nie zakłada tworzenia zupełnie nowego modu a jedynie dodanie takich rzeczy jak nowe misje, nowa bardziej klimatyczna muzyka, odświeżona mapa z większą liczbą rzek i miast dodanie kilku nowych tekstur broni i zbroi, wprowadzenie kilku poprawek do samej gry - usprawnienie husarii przez dodanie skryptu kruszenie kopii, ale o to nie omieszkam się zapytać zakładając nowy temat ;) 

Jeśli jest jakiś chętny do współpracy to proszę o PW
  

Offline Hybryt

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #453 dnia: Grudzień 11, 2015, 00:50:24 »
UWAGA! PONIŻSZY TEKST JEST BARDZO DŁUGI! USZANUJ AUTORA I PRZECZYTAJ GO DO KOŃCA, JEŻELI NIE MASZ ZAMIARU TO NIE CZYTAJ W OGÓLE!
MIŁEGO CZYTANIA :)


Witam wszystkich, postanowiłem podzielić się z wami moją fantazją. Fantazją bo wiem że nigdy nikt takiego czegoś się nie podejmie i nawet nie wiem czy to jest możliwe, no ale cóż...

Modyfikacja o której marze jest to w większości strategia i EKONOMIA. Dlaczego podkreślam ekonomię? Ponieważ w modyfikacji był by to najbardziej rozwinięty aspekt, bogatszy o wiele różnych możliwości. O co mi konkretnie chodzi, mógł by się ktoś zapytać. Głównie chodzi mi o gospodarkę,handel,dyplomację i nawet takich małych rzeczy jak na przykład liczba ludności wiosek. Ale żeby bardziej wprowadzić was w szczegóły to po kolei wszystko opiszę...

1.Dyplomacja
Jak każdy wie, różne kraje prowadzą ze sobą wojnę, handlują ze sobą itp. Ten wariant miał by na celu wzbogacić nasze możliwości w tym kierunku. Gdy mamy już własne państwo/królestwo, to gdy rekrutujemy osobę odpowiedzialną za dyplomację, będziemy mieli możliwość zaoferowania paktu handlowego którymś z krajów. Będziemy mogli na przykład zaoferować pokój/rozejm i przy tym dyktować warunki takie jak Danina w denarach,zamki lub nawet ślub z jakąś kobietą.

2.Ekonomia wewnętrzna
Tak jak wspomniałem wcześniej, czyli na przykład liczba ludności w wioskach, zapotrzebowanie chłopów/ludzi w miastach, rozwój, zarządzanie podatkami, więcej możliwości dzięki którymi mogli byśmy polepszyć relacje z chłopami w wioskach i mieszkańcami miast.

3.Handel
Głównie tu chodzi o pakty handlowe z innymi krajami ale nie tylko... Moglibyśmy tak jak by ''rekrutować karawany'' które by podróżowały od miasta do miasta i nie tylko od miast swojego kraju do inne go ale też wewnątrz królestwa czyli miasta ze sobą handlują, bo wiadomo, każde miasto produkuje inne rzeczy i mają różne zapotrzebowania, przez co dobrobyt miast i wiosek by się zwiększał przez co ludność by się zwiększała, więcej rekrutów by się pojawiało (Też w miastach) także produktywność by się zwiększała i szansa na bunt/rebelie w wioskach i miastach by się zmniejszała.

4.Rebelie i bunty
Tak jak wspomniałem w punkcie wyżej, była by możliwość wybuchu buntu lub rebelii. Gdybyśmy nie dbali o potrzeby miast/wiosek to wieśniacy i mieszczanie mogli by się z buntować i zaprzestać pracować i przejąć miasto ( nie jako nowa frakcja tylko po prostu byśmy musieli do takiego miasta się udać i negocjować z buntownikami lub po prostu ich wysprzątać ) przejąć miasto miałem także na myśli że wieśniacy/mieszczanie po prostu wytłukli garnizon i zaczęli by blokować miasto, czyli żadna karawana i wieśniacy nie mogli by wejść do miasta przez co handel zacznie upadać i dobrobyt innych miast też by spadł, przez co szansa na bunt w innych miastach też rośnie. Wtedy gracz i inne npc (lordowie) zmuszeni by byli do działania.
Rebelie mogły by też powstawać w naszych szeregach i innych lordów. Chodzi mi o to, gdy nie będziemy dbali o żołnierzy, czyli nie wypłacać im żołd, nie dawać chleba a nawet dyby byli za długo w podróży i na wojnach to wiadomo, ludzie odchodzą z oddziału ale też mieli by możliwość skierować się przeciw dowódcy i gdy wystarczająca ilość żołnierzy się ze sobą spikną, mogą zaatakować przywódcę, który pozostaje tylko z lojalnymi żołnierzami.

5.Polityka wewnętrzna
Nie widziałem żadnego moda który by rozbudował ten aspekt na poziomie, który chociaż trochę by mnie zadowalał. Przez całą grę wszędzie możemy otrzymywać zadania, od wieśniaków,władców itp. My takiej możliwości nie mamy... My nie możemy dawać zadań prawie nikomu, tylko naszym wasalom możemy rozkazać iść tam, zaatakować to itp. Ten aspekt moim zdaniem jest bardzo ważny, powinien dawać nam możliwość dać zadanie naprzykad chłopom pod tytułem ''Wyprodukujcie tyle i tyle jednostek chleba w jak najszybszym czasie'' lub ''Zbliża się wojna, szykujcie rekrutów''. Ale to nie wszystko, możemy też dawać zdania naszym lordom takie jak np. ''Zapewnij ochronę tym i tym w podróży'' lub ''Obroń to i to'' albo ''Przeprowadź patrol tam i tam''. To są tylko takie przykłady a możliwości może być o wiele więcej. Żeby też nie było nie jasności, nie które zdania mogą trochę kosztować a walutą nie były by tylko denary ale także stosunki,honor,renoma.

6.Kobiety
Nie będę tu pisał o seksie z naszą ukochaną :D Lecz o możliwościach oraz skutkach jakie daje nam ślub z panną. Bo jak wiadomo, gdy poślubimy kobietę to zwiększa nam się prawo do panowania, poprawia stosunki z teściem oraz daje nam parę innych małych możliwości. Ten aspekt może nie jest najważniejszy ale na pewno było by ciekawe gdybyśmy mieli możliwość ''zrobienia'' potomka, który był by potem naszym wasalem. Jest wiele różnych wariantów i możliwości które mogły by wzbogacić ten aspekt.

7.Formalne granice
To nie jest jakaś duża rzecz by stworzyć formalne granice. Co by nam to dało? Lordowie z naszego kraju nie szlajali by się po terenie innych krajów (no chyba że z kimś mamy wojnę lub mają jakieś ważne sprawy do załatwienia) Trzeba by było poprawić jeszcze przynależność niektórych wiosek do miast bo naprawdę niektóre przypadki są dziwne.

8.Taktyka i Bitwy
Oczywiście miło by było zobaczyć bitwy większych rozmiarach np. 200-300 w bitwie, żołnierzy którzy wykorzystują formację i inne rozbudowane taktyki.
Wiadomo, wszystko do ustawienia w opcjach żeby na na słabych komputerach też chodziło...

9.Nowe frakcje
Żeby nie było nudno to można by stworzyć nowy obszar na którym były by nowe królestwa itp. Oczywiście jakieś mniejsze frakcje które nie posiadają swoich ziem, lecz mogą je zdobyć.

10.Modele i tekstury,sceny itp.
Na szarym końcu to co jest najmniej ważne czyli to co w temacie punktu...

Większość rzeczy można zapożyczyć z innych modyfikacji (oczywiście za pozwoleniem) a pozostają te rzeczy które nie widzimy w innych modyfikacjach...
Nie znam się na modowaniu ale myślę że to nie było by takie trudne do zrobienia ale czasochłonne. Tak jak już wspomniałem tam gdzieś na samej górze, to są tylko moje fantazję i jestem pewny że chociaż połowa z tych aspektów nie zostanie zrealizowane w innych modach. Pewnie nie którzy mogli by mi proponować mody, które by chociaż trochę przybliżyły się do mojego pomysłu i pewnie w większości były by to mody które są historyczne a takich nie trawię, gdyż wolał bym taki klimat jak chociaż by w native/floris. Wiem że lektura jest dosyć długa i w 80 % przypadkach ludzie nie przeczytają tego do końca ale musiałem w końcu to napisać. Dziękuję za uwagę i zapraszam do komentowania.

Zabrałem się za tłumaczenie twojego tekstu, żebyś mógł(lub ktoś inny) wstawić to na anglojęzyczne fora. Może tam znajdą się ludzie chętni do wzięcia się za realizowanie tego pomysłu. Początek trochę zmieniłem, żeby bardziej pasował. Na ten moment mam już przetłumaczone dwa punkty, tłumaczenie z polskiego na angielski jest dużo trudniejsze niż myślałem. xD Jeśli ktoś chciałby to ocenić to bardzo proszę, możecie też powiedzieć czy warto to w ogóle robić dalej.
EDIT: Mamy już trzeci punkt!
EDIT: No proszę, nawet czwarty się pojawił.
EDIT: Piąty, już prawie zasypiam więc i idzie mi coraz wolniej.
EDIT: Co nie znaczy, że przestanę to robić. Zostały mi jeszcze tylko cztery krótkie punkty.
EDIT: I reszta. Mogę być z siebie dumny?

Hello everyone, I don't have any skills in modding(maybe in english too)... but I have an idea! That's something, right? Aaand I think it would be a great mod. If you are good enough(or just have any skills) you can at least try to do it, but it's not like I'm telling you what you need to do. That whole post is just my little proposition. I(and many players, at least I think so) will be very happy if this mod would exist.

This mod would be mainly about strategy and economy. I'll try to show what I have on mind in these steps:

1.Diplomacy
I think everyone knows that countries are fighting each other, trading with themselves etc. That point will expand our possibilities in this category. When we finally have our country/kingdom, we'll have a person responsible for diplomacy, we'll be able to offer a trading pact for other nations. We could, for example, ask for a peace/truce and dictate our circumstances(like a tribute in denars, castles or even a marriage, etc.)

2.Internal economy
Just like I mentioned before, like, for example - amount of people in villages, needs of the people in villages/castles/towns, development, tax management, more posibilities trought which we could increase our relations with the villagers/townsmans.

3.Trade
It's mainly about trading pacts, but not only about it... We could do something like ''caravan recruitment'' which will travel from a town to another and not only to towns but also inside the kingdom - I mean, towns would trade with each other, because we know that every town produces other things and have other needs. So the prosperity of the villages and towns would increase, so the population would increase, so there would be more recruits(in towns too)! Productivity would increase too and chances of riots/rebelions in towns and villages would be decreased.

4.Rebelions and riots
Just as I mentioned a while ago, there would be a chance of riots and rebelion. If we wouldn't care about needs of our towns/villages, then villagers and townsmans could riot, they would stop working and take over the city(not as a faction, we'll just need to negotiate with rebels or just throw them out of our castle(with force, ofc)). They'll beat your boys so you'll need to gather new garnison. They'd also block that town, so any caravan or villagers couldn't walk into the city. So the trade would start to fall and prosperity of other towns would decrase too, so the chance of a next rebelion in other towns grows too. Then the player and other NPCs(lords) will need to stop this.
Rebelions could outbreak also in our and other lords ranks. I mean, if we won't take care about our soldiers(we won't pay them, won't feed them, and keep them too long in the travel and on wars). They could leave the army, but they also could gather together against the commander! The commander however would have his loyal companions that'll protect him to the last drop of their blood.

5.Domestic policy
I hadn't seen any mod on a level, that would be at least satisfactionary. For the whole game we could get a quest anywhere - given by the villagers, kings etc. Howewher, we don't have that possibility... We can't give a quest nearly anyone, only for the vassals, and these quests are like - go there and there, attack this etc. In my opinion that aspect is very important, We should be able to, for example, tell the villagers that "they need to produce this amount of bread as fast as they can" or  "the war is heading toward us, prepare more recruits!". But that's not all - we could give a quest to our lords, like, for example: "Protect those people in their travel" or "Protect this castle" ooor "Patrol around here". These are just examples, possibilities are much larger. Some of these quest could be worth not only denars, but relations, honour, renown.

6.Women
There won't be anything about making love(you perverted bastards) with our beloved one, but about possibilities and effects which are given by a marriage with our lady. Because it's known, when we'll marry a woman our right to the throne icreases, our relations with her family increases too and gives us a fer more little perks. Maybe that aspect isn't that important, but for sure it'd be interesting if we had a possibility to make a baby, which would be later our vassal. There are many variants and possibilities which could make this aspect more entertaining.

7.Formal borders
I think it's not that hard thing to do. How could it help up? Lords from our country won't walk around territories of other kingdomes(They'll do it only in a case of war or something VERY important). The thing about attachment some villages to towns should be fixed too, it's really weird sometimes...

8.Tactics and battles
Of course it'd be nice to look at battles with around 200-300 people. Soldiers could use formations and other advanced tactics.
And it'd be good if it all will be able to be changed in options, so it could work for people with worse PCs.

9.New factions
There could be new area where would be placed new factions etc., so we won't be bored. There could be also smaller factions without territories, so they'd need to conquer them.

10.Models, textures, scenes etc.
And on the end we have something that's not that important for me. Just as in the title of the point...

I'd like it to be in realies from Native, because I don't like all that historic and fabular stuff, but hey, it's your mod!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2015, 02:39:27 wysłana przez Hybryt »

Offline Radzio z Redanii

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • "Gram w szachy, żeby odkryć ich sekret"
  • Steam ID: Mój status Steam
Gothic
« Odpowiedź #454 dnia: Styczeń 01, 2016, 14:47:59 »
Sądzę że ciekawy pomysłem na moda było by zaodaptownie świata "Gothic"-a. Sądzę że większość osób zna tą kultową grę a jej przedstawienie w śiecie warbanda było by naprzwde dobrym modem

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6854
  • Piwa: 553
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #455 dnia: Styczeń 01, 2016, 15:01:20 »
O ile pamiętam, był już mod albo do Warbanda, albo M&B, osadzony w świecie Gothica. Bodajże w tym czasie, co akcja G3.

Offline MadGuarang

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Autor PARADIGM WORLDS.
    • PARADIGM WORLD WARBAND MOD
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #456 dnia: Styczeń 12, 2016, 15:52:07 »
Cytuj
UWAGA! PONIŻSZY TEKST JEST BARDZO DŁUGI! USZANUJ AUTORA I PRZECZYTAJ GO DO KOŃCA, JEŻELI NIE MASZ ZAMIARU TO NIE CZYTAJ W OGÓLE!
MIŁEGO CZYTANIA :)

Pomysły świetne, a w większości już zrealizowane.
1. DYPLOMACJA - Większość większych modów ma wbudowany Diplomacy, gdzie wszystkie zawarte przez kolegę pomysły zostały zrealizowane. Od pewnego czasu jako podstawki do budowania modów wielu modderów przyjmuje schemat Diplomacy + PBOD + Freelancer, i z takiej podstawki tworzy swoje wersje modów. Raczej jeśli wyguglasz "warband mods nexus" - to większośc z nich to wariacje na ten właśnie temat w dowolnych realiach historycznych

2. ROZWÓJ WEWNĘTRZNY - zakładam ze stopień komplikacji florisa jest dla kolegi za niski? To polecam Nova Aetas http://www.moddb.com/mods/nova-aetas - dosłownie na każdym szczeblu od wioski po miasta mega rozbudowane mikrozarządzanie, dbanie o ilość chłopów, zależna od budynków, co daje pieniądze na dalszy rozwój itp., miasta mają 3 pomocników do zarządzania (architekt, sędzia i administrator), natomiast rząd ma skarbnika dyplomatę ministra od religii i administratora od lordów itp. Wymieniam tylko najważniejsze elementy tego moda, jest masa niuansów o których po prostu można przeczytać u nich na stronie.

3. Czy DIPLOMACY nie załatwia wszystkich kwesti, które kolega wymienił?

4. Już dawno taki mod istnieje - http://www.nexusmods.com/mbwarband/mods/5978/? również jako open source i modmerger. Jest też kilka innych modów, które wykorzystują KAOS jako submoda.

5. Nova aetas w wielkim stopniu pokrywa pomysły, wyglądają one trochę inaczej, ale gracz ma możliwość zadawnia chłopom produkcji narzędzi, kopania kamienia, produkowania żywności itd w górę łańcucha administracyjnego

6. KAOS rozbudował jakoś te opcje, Empire III także konkretnie jakoś się zabrały do tego tematu, nie grałem jednak w te mody tak długo, żeby zrobić potomka :) [bo mają za dużo opcji i jest więcej mikrozarządzania niż grania ;P]

7. Jakkolwiek nie ma formalnych granic, to wiele modów obecnie ma specjalnego submoda do rysowania mapy świata, gdzie te granice czy terytoria są zaznaczane. (wiele: NE, EIII, 1860 etc)

8. PBOD - ew + Custom Commander - znów: jest więcej modów, które wykorzystują te mod/submody niż nie wykorzystują. Nexus + warbandmods + google = lista modów (ew. warto spróbować poszukać czegoś dla siebie na moddb). Przy okazji mam stary komputer bitwy po 250+ po ustawieniu detali na najnizsze itd grafika w dół nie warband chodzi płynnie.

9. Przecież modów z większą ilością frakcji jest tyle, że nie wiadomo z czego wybierać! I znów, odwołam się do Nova Aetas, albo w Empire III nie dośc że jest cała masa nowych frakcji to jest w dodatku cały nowy nieznany kontynent na którym mieszkają Aztecy. Znakomity jest "warhammerowski" mod warsword conquest, gdzie występują unikalne nowe frakcje rodem z warhammera. To czego jeszcze chcieć?

10. Na akązdym z tych modów można spędzić kilka dni, nic nie robiąc, tylko jeżdżąc od miasta do miasta i oglądać nowe przedmioty, sceny, dziesiątki nowych koni, zbroi, mieczy. W warswordzie są pająki, dinozaury, gigantyczne szczury, w innym modzie masz mumakile i tak dalej.

Podsumowując, wszystkie marzenia kolegi zostały spełnione, a powiedziałbym że rzeczywistość już dawno przesłoniła oczekiwania.

Offline NATjonal

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #457 dnia: Czerwiec 16, 2017, 21:25:34 »
Mam pomysł na moda do multi. MMO RPG, jesteś sobie postacią chodzącą po dużej mapie są tam boty z którymi się bijesz zdobywasz exp, poziomy, uzbrojenie. Wszystko można sprawdzać na stronce (tak jak w nord invasion). Mapa będzie jako Team Deathmatch boty się odradzają w konkretnych miejscach po kilku minutach i atakują cie po zbliżeniu się na jakąś określoną odległość. Będzie kilka serwrów z kilkoma poziomami trudności. Exp i przedmioty będzie się zdobywało zależnie od poziomów botów. Ekwipunek kupuje się na stronce i punkty umiejętności rozdaje się jak się chce. Jeśli miały by być jakieś klany na tym modzie można było by zrobić serwer na trybie Bitwa i wygrani dostają... to by się jeszcze dopracowało. Można też wprowadzić crafting. Nie wiem co jeszcze miało by być w modzie, można dać jakieś pomysły od siebie.
Takie nordinvasion tylko nie gra się w Bitwe w 15 rund tylko wchodzisz na serwer i nie czekasz aż się respawnisz tylko bijesz ile chcesz bez czekania aż się skończy runda.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2017, 10:42:43 wysłana przez NATjonal »