Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)  (Przeczytany 73844 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline legomir

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 231
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 01, 2010, 12:27:31 »
No, więc tak powstaje wiele modów o Władcy Pierścieni(no nawet za wiele czasami mi się wydaje :P), a temat "Silmarillionu" jest całkowicie pomijany mimo iż jest co najmniej tak samo ciekawy jeśli nie ciekawszy. Postanowiłem, więc spróbować swoich sił w tym temacie. Na moim komputerze stoi, więc dumnie folder z napisem Sil Mod na razie są tam głównie rysunki, ilustracje, modele bez tekstur. W modzie ma występować będzie 5 frakcji głównych w planach jest też aby miały one swoje odpowiedniki czyli frakcje pomniejsze. Oto frakcje:
Angband(orkowie)
Krasnoludy(krasnoludy :P) - tu nazwa może się zmienić
Ludzie - tu również raczej się zmieni
Smagli ludzie
Elfowie(zastanawiam się nad podzieleniem ich na Noldorów i Telerich)

Jak pewnie zauważyliście każda frakcja to inna rasa w modzie ma ich być pięć. Zostanie też dodana fabuła rozgrywająca się w okresie "bitwy nieprzeliczonych łez" lub trochę  po niej. Jeśli jestem już przy sprawach związanych ze zgodnością z książką to nad tym będzie czuwała między innymi redaktor naczelny Anclimy.

Teraz następna sprawa - broń. Ponieważ są pewne trudności z identyfikowaniem broni w książkach Tolkiena będzie ona z różnych okresów lecz utrzymana w raczej podobnym tonie. Przy pewnych rasach będzie trzeba znacząco zmniejszyć lub nawet zniwelować dostępność pewnych typów broni np. krasnoludy nie będą mogły używać łuków i mieczy za to będą miały premie do posługiwaniu się toporami i kuszami.
"Można ścinać kwiaty, ale wiosny to i tak nie zatrzyma" Che Guevara
GG: 15621533

Offline Colder

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 80
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 19, 2010, 14:15:02 »
A ja mam taki pomysł aby samemu można było zrobić rebelie przeciwko królowi i wstąpić na tron :P
Pozdrawiam ;P

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1534
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 20, 2010, 18:43:21 »
Colder może trochę dokładniej bo nie za bardzo się rozpisałeś . Może mógłbyś dokładniej .
Poza tym ty podałeś jedynie pewien pomysł, ale nie jest to raczej pomysł godny robienia osobnego moda.
Jednak mam nadzieje że ktoś kto tworzy aktualnie moda, ma chęci i umiejętności mógłby zrobić taką opcję w swoim modzie.
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline lordus99

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 03, 2010, 17:52:53 »
A ja mam taki pomysł

-w gospodach można by było gra w różne gry i pic

-jak są katapulty to można by było z nich strzela

-można by budowa nowe zamki, miasta i wsie od podstaw,wtedy kupowało by się materiały wynajmowało pracowników

-można by uprawia zawody takie jak kowal,krawiec,płatnerz itp.

-można by było się żenic

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 03, 2010, 18:46:56 »
Ta ostatnia opcja jest przecież w Warbandzie. Poza tym ktoś wcześniej napisał, że do wymyślania to jest masa chętnych, ale żeby zrobić jakiś mod, to już się nie chce... Większość i tak zwala na brak umiejętności. No cóż... Z księżyca to się one nie wezmą, prawda?

Offline Soul00

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 18, 2010, 17:16:22 »
Jeżeli temat jest aktualny chciałbym wam dać propozycje moda.Mod o nazwie RP(RolePlay).Polegał by on na codziennym życiu:
-przedmioty do kupienia
-domy
-duży zamek
-siedziba króla
-możliwość posiadania plecaka z singla,żeby móc nosić dużo przedmiotów
-możliwość produkowanie różnych broni
-handel
-zapisy gry(po to że jak np. ktoś zdobędzie dużo złota niech gdzieś to zapisze)
-możliwość cięcia drewna i pracowania na polu,wprowadzeniu wiele innych prac np.pieczenie chleba,wytwarzanie broni.

Fajny byłby taki mod.Sam próbowałem go zrobić ale dopiero zapoznaje się z modingiem WB i dużo rzeczy nie wiem.

Pozdro
Soul
!!!
« Ostatnia zmiana: Październik 18, 2010, 17:19:54 wysłana przez Soul00 »

Offline Tobik-N

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 655
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Forum WD
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 18, 2010, 20:40:00 »
Według mnie, gdyby ktoś chciał grać w takiego moda, to lepszym wyjściem byłoby zagranie w Simsy .

Offline Soul00

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 19, 2010, 15:09:29 »
Wiem,wiem ale coś takiego by było fajne.Taki cRPG ale trochę lepszy

Offline Soul00

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 20, 2010, 20:55:41 »
Mam takie pytanie da się plecak z singla dać do multi?

Offline faren

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 26, 2010, 11:32:18 »
Mam plan na mod, którego akcja osadzona jest w świecie Dakkartanu, z grywalnymi nacjami ludzi, elfów, krasnoludów, niziołków, jaszczurów, itd. W którym większy nakład prowadzony jest na styl cRPG niż strategiczny, jak w przypadku SoD.

Gracz wybrałby rasę postaci, jej profesję i przyłączył do jednej z wielu grup (szlachta, chłopi, magowie, świątynia itd) i włączył się w rozwój bądź upadek królestwa (a potem i całego kontynentu)

Żeby ludziska nie mówili "a może byś rozwinął pomysł?" - mam już gotowe tło historyczne, zakreślone religie i kultury, mam nawet gotową mapkę z painta (taką mega pro, topograficzną, 8 miesiecy dziergania ;]), kilka pomniejszych map które idealnie nadają się do wstawienia do gry

Offline Mathus

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 31, 2010, 15:46:33 »
W moim modzie akcja gry osadzała by się w wielkim imperium główny bohater jest marynarzem i jest coś takiego że wypływają statkiem handlowym (bo to jest wyspa) na wyprawę handlową tego akurat nie powiem gdzie bo to by traciło już lekki sens no ale wróćmy do tego co pisze jest sztorm statek tonie wszyscy giną tylko ty przeżyłeś resztkami sił dopływasz do nieznanej wyspy i padasz nieprzytomny .
Budzisz się nieprzytomny i chcesz wydostać się z wyspy później odkrywasz że na tą wyspę przybywają jacyś ludzie, okazuje się że to piraci którzy mają kryjówkę na tej wyspie i jest coś takiego musisz przemknąć się koło nich ukraść łudź i uciec do swojej ojczyzny nie patrząc jak czas zleciał minęły 2 lata kiedy powracasz na wyspę swojej ojczyzny trafiasz w śroku konfliktu między ludem wyspy a nieznanymi ci wojownikami oczywiście musisz bronić wioski przed napastnikiem po wygraniu bitw jest święto z okazji wygrania bitwy po oględzinach z kapitanem okazuje się że król umarł niecałe półtora roku temu jego trójka synów zaczęła walczyć o władzę zaś twa początkowa frakcja odłączył się od dawnego imperium tworząc armię barbarzyńców.

Frakcje:
-barbarzyńcy(połowa to zdolni handlarze zaś reszta to Angardczycy)
-Zenetczycy(lud tzw. asasynów)
-Wezejczycy(lud nauki ,mądrości)
-Angardczycy(plemię ludzi zdolnych wojowników)
 
Możliwości w grze :

możliwość podróżowania statkiem toczyć bitwy morskie
drogi handlowe morskie lub lądowe
nowe klasy żołnierzy

reszty nie wiem w końucu to tylko pomysł którego nigdy nie zrealizuje :)

Offline Dravic

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 674
  • Piwa: -1
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 31, 2010, 16:31:45 »
Ja od kilku dni próbuję uzyskać pomoc w tworzeniu  mini-moda, nawet mam w tym dziale dwa tematy, ale nikt nie chce mi pomóc :(

Chciałbym zrobić moda, w którym istnieje rozbudowany system usprawniania lenn, to taki mój główny cel - nauczyć się tworzyć nowe usprawnienia wiosek, a także, być może, zamków i miast, na początek działających jak już istniejące usprawnienia.

Później chciałbym nauczyć się robić zupełnie nowe usprawnienia, np. możliwość garnizowania wojsk w wioskach po wybudowaniu koszar etc.

A potem się zobaczy... :)

Proszę o pomoc!

PS Żeby nie było, szukałem po tym forum i w The Forgu na Taleworlds jakichś poradników na ten temat, ale nie znalazłem ani jednego topicu z kompletną odpowiedzią...
-i oczywiście saga Sienkiewicza- Wiedźmin

Offline krzyh7a

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 04, 2010, 23:33:31 »
Witam.
Zacznę od tego że jestem nowy ale mam taki pomysł.
Sam go nie zrealizuje bo nie mam zielonego pojęcia nawet jak tu broń zrobić.

Mini pod miał by polegać podobnie jak u poprzednika.
Podobnie bo:

Chciał bym żeby ktoś zrobił(ciężko wytłumaczyć)
Mamy obóz który rozbijamy ale możemy go zamienić na wieś z początku było by to parę desek pozbijane ze sobą czy zwykła szopka,szałas (4 podpory i słoma na dach)
Później można by było dobudować domki(i tu następny pomysł żeby można wybudować około 25 domów) i szkołę i hotele dla wojsk
(szkoła dajmy na to +10% doświadczenia dodaje więcej) hotel (duży np 2-3 piętrowy budynek)
Ale także rynek tak żeby realistycznie wyglądał żeby ludzie się poruszali itp.Oczywiście tych budynków by było więcej a do tego żeby je wybudować nie wystarczyło by mieć tylko kasę  ale także (dorobić w grze takie materiały jak)drewno,kamień,słoma itp.
Po czym jak wieś by była na max rozbudowana to później miasto i następne nowe możliwości i na końcu zamek który dawał by np. tylko koszary i pałac.

Chodzi o to żeby miasto zrobić żywe żeby nie trzeba brać idź do gospody tylko żeby jak od razu wejdziemy do miasta to nie wyskakuje gdzie sie chce iść tylko sami musimy dojść do gospody itp.



Mam też inne fajne pomysł ale muszę wiedzieć czy by to ktoś mógł wykonać a jak nie to jak wykonać elementy które napisałem.Zapewne będą potrzebne skrypty,tekstury i dużo rzeczy o których nie mam żadnego pojęcia a jak ktoś wie jak zrobić ale nie podejmie się ponieważ za dużo pracy to niech przynajmniej napisze w czym coś takiego można robić jak i jakieś wskazówki na maksymalnego lajka w tych sprawach.

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 05, 2010, 07:46:07 »
No pomysł super, nic tylko znaleźć jelenia, który to zrobi :)
A może tak, skoro PÓKI CO nie masz zielonego pojęcia, zabrać się za naukę zaczynając od podstaw, hmm?
Tylko proszę, nie wciskaj kitu, że nie masz umiejętności. Samo z księżyca się nic nie weźmie. Jak to mawiała moja była pani profesor od Analizy Matematycznej: trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.
Życzymy powodzenia :)

Offline krzyh7a

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 05, 2010, 09:24:24 »
Nie to że nie mam umiejętności...
Pobrałem blendera ale tu parę rzeczy mnie ciekawi:
Czy wszystko się robi znajdziesz zdjęcie i je "teksturujesz"(czy jak to sie tam nazywa)
Z tego to wnioskuje ponieważ w każdym poradniku na necie robią ze zdjęć więc nie wiem
czy szukać "fajnych" lokali na zdjęciach czy postaci czy inne rzeczy w blenderze robić.
Po za tym blender ma tyle opcji że nawet czasem z poradnikiem się gubię a w wersji polskiej połowa jest po ang.

A za skrypty się nie wezmę bo do tego to musiał bym pewnie się poduczać C+ albo inny nie wiem jaki odpowiada za skrypty w grach.