Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Meriç Neşeli, głównym QA oraz projektantem gry

28.09.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem na łamach wywiadu z pracowanikami studia Taleworlds znalazł się Meriç Neşeli, który jest głównym (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)  (Przeczytany 72845 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kuczix

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Piwa: 0
Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« dnia: Marzec 26, 2010, 14:20:52 »
                                                                         Witam!!!
   Mam pomysł. Aby stworzyć projekt "Mount and Blade - Assasins Mod". Pisze z tym pomysłem na forum ponieważ niemam takich umiejętności aby ową modyfikację stworzyc ...

W modyfikacji chodziło by o to:
-Rozgrywka rozpoczynała by się tak samo jak Native (Podaje przykład)
-Trzeba by było stworzyć nowy obiekt na mapie (Np. "Obóz assasinów")
-W nim by był sobie gościu - Mistrz Zakonu
-Podchodzimy do niego a on z nas robi Assasina (Daje nam ekwipunek i statystyki(10 Atletyki itd :P))
-Później od tego samego typa dostajemy zlecenia za forse itd :)

Obóz Assasinów trzeba by było zrobić i na mape postawic. Ekwipunek assasina (trzeba nazwe zmienić broni i zbroi) broń i zbroje trzeba by odpowiednia dopasować lub zrobić od podstaw.Bardzo prosze o podjęciu się tego projektu (Mogę być testerem gg: 21689301) a także prosze o NIE USUWANIE TEMATU !!!
 
 
                                                                                                                                  Pozdrawiam kuczix :)

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3900
  • Piwa: 130
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2010, 14:29:23 »
Uważasz, że masz dobry pomysł na moda, jednak nie masz na razie - czy to z braku umiejętności, czy osób do pomocy - możliwości, aby go zrealizować. Napisz więc w tym temacie, a może ktoś chętny do pomocy się znajdzie. ;)

Offline legomir

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 231
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2010, 14:33:16 »
No to mam pomysł na temat nie wiem czemu ciągle pomijany czyli mod rodem z "Silmarillionu"
Drugi to mod dziejący się trochę po śmierci Husa zainspirowany trylogia husycką Sapka

Edit: Co do pierwszego pomysłu to już coś robiłem ale odstawiłem to na później kiedy będę więcej umiał...
Edit2: Potem pod w tym poście rozbuduje te pomysły. Pod spodem.
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2010, 15:01:57 wysłana przez legomir »
"Można ścinać kwiaty, ale wiosny to i tak nie zatrzyma" Che Guevara
GG: 15621533

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3900
  • Piwa: 130
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 26, 2010, 14:43:46 »
Fajnie, że napisałeś, bo Twój post posłuży za wzór. Wzór tego, czego w tym wątku robić nie należy.

Jeśli już chcecie przedstawiać jakieś swoje pomysły na mody, to niech to będą pomysły przemyślane, a posty - odpowiednio rozbudowane i wyczerpujące. Wątek ten bowiem powstał nie po to, by spamować tu krótkimi postami typu "A ja mam pomysł by zrobić moda w świecie Warcrafta", ale by ludzie, którzy mają jakąś fajną wizję, nie musieli zakładać nowego tematu, robiąc przez to bałagan na forum. Jeśli wasz "pomysł" ma składać się z jednego, dwóch, czy trzech zdań, to sobie darujcie wysyłanie posta.


Posty jedno/dwuzdaniowe będą więc traktowane jak zwykły spam i nagradzane ostrzeżeniami. Czujcie się ostrzeżeni.

Offline Kuczix

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 26, 2010, 15:01:47 »
Już napisałem temat ale zwrócono mi uwagę :) moje gg jak by ktoś chciał do teamu :) GG:     21689301                     

                                      Witam!!!
   Mam pomysł. Aby stworzyć projekt "Mount and Blade - Assasins Mod". Pisze z tym pomysłem na forum ponieważ niemam takich umiejętności aby ową modyfikację stworzyc ...

W modyfikacji chodziło by o to:
-Rozgrywka rozpoczynała by się tak samo jak Native (Podaje przykład)
-Trzeba by było stworzyć nowy obiekt na mapie (Np. "Obóz assasinów")
-W nim by był sobie gościu - Mistrz Zakonu
-Podchodzimy do niego a on z nas robi Assasina (Daje nam ekwipunek i statystyki(10 Atletyki itd :P))
-Później od tego samego typa dostajemy zlecenia za forse itd :)

Obóz Assasinów trzeba by było zrobić i na mape postawic. Ekwipunek assasina (trzeba nazwe zmienić broni i zbroi) broń i zbroje trzeba by odpowiednia dopasować lub zrobić od podstaw.Bardzo prosze o podjęciu się tego projektu (Mogę być testerem gg: 21689301) a także prosze o NIE USUWANIE TEMATU !!!
 
 
                                                                                                                                  Pozdrawiam kuczix :)

Offline Runner

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 26, 2010, 15:28:24 »
Cześć!
Wiem że to może zły temat - więc proszę o przekierowanie. Otóż: nie zamierzam się bawić w robienie "prawdziwego" moda(u?), tylko chcę pozmieniać parę rzeczy bo Native już mi się znudziło. Chciałbym zmienić mapę, drzewka rozwoju oraz uzbrojenie jednostek poszczególnych frakcji, zmienić nazwy frakcji ich kolor, tereny lordów i króli, nazwy miast, zamków i wsi. No i ewentualnie w późniejszej fazie (jak mi się już będzie nudzić) dodałbym jakąś swoją rzecz(np. broń, obiekty 3D umiem). Jestem całkowicie  zielony z modowania więc poproszę o jakieś przydatne linki. A, i chcę się jak najmniej zagrzebywać w Pythona itp.

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 26, 2010, 18:40:35 »
A wiec po raz kolejny reklamuje swojego moda: Mount & Blade - Shogun Mod.
O co chodzi w modzie? Otoz akcja dzieje sie w czasach japonskiego Sengoku, ktory bedzie sie luzno trzymal faktow historycznych.
Postanowilem troche dodac od siebie, aby uatrakcyjnic i tak juz ciekawy okres historyczny.
Przede wszystkim kto jest kim. Shoguni zastapia krolow. Na uslugach Shogunow bedzie 4 (moze 5) roznych Daimyo, ktorzy z kolei na swych uslugach beda mieli roznego rodzaju samurajow oraz lzejsza piechote - Ashigaru.
Kazda jednostka bedzie uzbrojona w specyficzny dla siebie orez. Od malych Shurikenow (narazie mam 6 rodzajow + jeden wielki Fuuma Shuriken) poprzez roznego rodzaju miecze krotkie i dlugie, luki, na dlugich wloczniach typu Yari czy Naginata konczac. Mysle rowniez nad wprowadzeniem broni palnej jak arkebuzy.
Oczywiscie nie moze zabraknac mapy Japonii (ta juz jest tylko musze miasta poustawiac i odpowiednio ponazywac).
Dlaczego sie tak rozpisuje? Niedawno zaczalem zabawe z modami do MB, jednak doswiadczenie mam w innych grach. Modelowac umiem, tak samo jak animowac i teksturowac (pracuje glownie w zestawie 3ds max + Photoshop). Python uzywany w MB nie jest jakis wyjatkowo trudny, ale i na to potrzeba czasu. Pisze to wszystko po to, zebym w razie problemow mogl liczyc na pomoc bardziej doswiadczonych.
Tak na koniec, moja mala zbrojownia (narazie tylko tyle, ale w planach sa nastepne :D):
(click to show/hide)
Mam nadzieje, ze ta krotka, ale tresciwa notka zachece niektorych do wspolpracy.
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2010, 18:42:18 wysłana przez woyo-sensei »

Offline SmaQ

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 09, 2010, 20:03:00 »
Może trochę nie na temat, ale chciałbym kilka głosów "z góry" opini i porad. Nie chce zaśmiecać kolejnym tematem z cyklu "robie moda".
Więc tak, jakiś czas temu zamarzył mi się mod. Przedstawiać miałby on północno-afrykańską pustynie zamieszkałą przez nomadów, czarne plemiona i arabskich osadników z północy afryki. Mod miałby być obfity w oszczepy i włócznie, ze sporym dodatkiem szabli i turbanów. Szybkie konie, wiatr oplatający włócznię i lekkie zbroje. Oblężeń w praktyce żadnych, raczej przypominałoby to zdobywanie ord z Age of Turbulence. Myślałem nad 4 frakcjami, Arabowie, Czarne Plemiona, Nomadowie z Pustyni, Nomadowie z Gór. Arabowie to wiadomo, szybkie konie, szable turbany, z domieszką łowców niewolników, przeciwieństwem byłyby Czarne Plemiona walczące pieszo posługjące się włóczniami i oszczepami, z ogromnymi tarczami niemal bez zbroi, z elitarnymi Szamanami miotającymi ludzkimi głowami. Nomadów widzę jako jeźdzców uzbrojonych w szable i włócznie, z głowami zasłoniętymi chustami, elitarni rzecz jasna Pustynni Łupieżcy. Nomadowie z gór byliby to doskonale wyszkoleni piesi łócznicy i topornicy, z elitarnym Wataszką.
Mapa moda to rzecz jasna pustynia z domieszką gór dla górali (Nomadów z gór), sawanną dla czarnych plemion.
Itemów niewiele, głównie lekkie zbroje, włócznie, oszczepy, turbany, szable. Wiele rodzajów lekkich koni i jak umiejętnośći pozwolą być może wielbłąd.
To tyle jęśli macie jakieś sugestie to proszę. Moda robie powoli bo dopiero się uczę, ale mam zamiar go skończyć chociażby za pare lat.

Offline mariusz95

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 29, 2010, 16:16:01 »
Fajny By był mod w Wietnamie .
Klimaty w Dzugli stolica Hanoi i inne mapki do walki
Fajnie by Było też jak By byli takie kraje jak
Ameryka
Wietnam Południowy
Wietnam
Wietcong
Australia

                                         Bronie takie powiny byc jak
Amerykaska
M16, M60, M79, M14, M14+Luneta, Bazooka Law, Remington 870 i inne
Wietnam Wietcong Wietnam Południowy
AK 47, RPG, Dubeltówa , Granat

Samochody czy samoloty nie konieczne a jak już to

UH1 , OH6 , AH 1 Cobra,  Jeep , i czołgi
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.kumawar.com/Kerry/m24.weapons.uh-1-2.jpg&imgrefurl=http://www.kumawar.com/Kerry/weapons.php&usg=__c8BBpYDQvyrQy5PayxH3-XNNT3o=&h=337&w=525&sz=37&hl=pl&start=10&um=1&itbs=1&tbnid=QY68Eeup-8ns_M:&tbnh=85&tbnw=132&prev=/images%3Fq%3Duh%2B1%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1
to jest mój pomysł może ktos go zrobi
goroco pozdrawiam

Offline luter66

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 02, 2010, 19:09:49 »
Pozdrawiam wszystkich. Ja mam pomysł na moda był by on jak ww2 lecz bronie były bardziej droższe.
Lepsze modele broni i granatniki(broń zabijała by za pierwszym razem)
Bandyci byli by zamaskowani a nie biegali na golasa.
Oddziały poruszały by cię pieszo a nie jeździły na koniach(Mapa świata)
Można bu ulepszyć tego mada zamiast tworzyć nowego.

Offline Fryderyk

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 76
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 04, 2010, 18:42:00 »
O tej tematyce robił mod Mat Berserker (póki nie został zbanowany) może jescze go tworzy ale info bedzie tylko na TW.

Offline maserton

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 04, 2010, 19:09:26 »
Ja wpadłem na pomysł by w M&B znalazł się jakiś mod o templariuszach. Zacząłem robić próbne "postacie", ale innych nie zrobię, więc proponuje taki mod. Mam już wymyślone klasy (od najsłabszego do najsilniejszego). Najsilniejszy wśród "koni" to Templariusz Konny, przed nim jest Lekki Templariusz Konny. Z piechoty jest Templariusz, ale przed nim jest Lekki Templariusz. U kuszników jest Templariusz Kusznik, ale na zdjęciu go nie ma.

(Tekstura postaci na środku jest stara)

Zdjęcie:  http://img16.imageshack.us/i/beztytuumzpg.jpg/

Offline Gedbard

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 610
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 04, 2010, 20:17:41 »
Przecież już mod z templariuszami jest ! Nazywa się Kill the Infidel. Polecam.

A twoje nazwy jednostek są głupie.

Offline Runner

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 05, 2010, 15:28:42 »
Nie ma to jak dodać komuś otuchy :P Nie poddawaj się! W końcu najważniejszy jest pomysł :D I co z tego, że taki mod już był?

Offline DimoN

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 07, 2010, 20:23:31 »
Fajny By był mod w Wietnamie .
Klimaty w Dzugli stolica Hanoi i inne mapki do walki
Fajnie by Było też jak By byli takie kraje jak
Ameryka
Wietnam Południowy
Wietnam
Wietcong
Australia

                                         Bronie takie powiny byc jak
Amerykaska
M16, M60, M79, M14, M14+Luneta, Bazooka Law, Remington 870 i inne
Wietnam Wietcong Wietnam Południowy
AK 47, RPG, Dubeltówa , Granat

Samochody czy samoloty nie konieczne a jak już to

UH1 , OH6 , AH 1 Cobra,  Jeep , i czołgi
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.kumawar.com/Kerry/m24.weapons.uh-1-2.jpg&imgrefurl=http://www.kumawar.com/Kerry/weapons.php&usg=__c8BBpYDQvyrQy5PayxH3-XNNT3o=&h=337&w=525&sz=37&hl=pl&start=10&um=1&itbs=1&tbnid=QY68Eeup-8ns_M:&tbnh=85&tbnw=132&prev=/images%3Fq%3Duh%2B1%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1
to jest mój pomysł może ktos go zrobi
goroco pozdrawiam

Dokładnie.Też chciałem napisać ten pomysł ale kolega mnie wyprzedził :D

P.S czy możliwe jest aby taka np M4 strzelała Full Auto i z daleka ?