Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [OSP] Baza Skryptów z Taleworlds  (Przeczytany 79453 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 05, 2009, 21:12:20 »
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!
Wszystkie skrypty, które tutaj zostały udostępnione wymagają MS!
No ludzie...

Offline Pulsnar

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 09, 2009, 10:54:41 »
Witam, mam nietypowe pytanie...
Chodzi o to że nigdy w to się nie bawiłem i nie mam zielonego pojecia jak to zrobic? zeby wkleic te skrypty (mozecie się smiac) :P chcialbym uderzania tarczą i gwizdanie na konia dać do Native? moze ktos mi powiedziec co do tego potrzebuje i jak mam to zrobic?


Kiedy ty narzekasz, że nie masz pomysłu na obiad, ja nie mam pomysłu na życie.

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #77 dnia: Październik 09, 2009, 12:53:40 »
Musisz ściągnąć MS(module system na wersję 1.010(dla 0.011 też działa)) i zastosować się do instrukcji.

Offline Pulsnar

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #78 dnia: Październik 09, 2009, 12:58:17 »
Mam juz ms, pythona 2.6.3. notepad+ :P tylko teraz powiedz mi co mam z tym zrobic...


Kiedy ty narzekasz, że nie masz pomysłu na obiad, ja nie mam pomysłu na życie.

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 09, 2009, 13:04:09 »
Dajmy na to : "
Skrypt uderzania tarczą by Mirathei

Dzięki temu skryptowi możemy uderzać tarczą przeciwników. Nie zadaje ona wielkich obrażeń, lecz może ona ogłuszyć lub powalić na ziemię przeciwnika. Aby wykonać uderzenie tarczą, po prostu osłoń się tarczą lewym przyciskiem myszy, a za chwilę zaatakuj prawym przyciskiem myszy.

1. Wklej poniższy kod w module_scripts.py, na koniec pliku (lecz przed znakiem "]"!):

(click to show/hide)
("cf_agent_shield_bash",
    [(store_script_param, ":agent",1),
     (agent_get_position,pos1,":agent"),
     (agent_set_animation, ":agent", "anim_release_bash"),
     (agent_play_sound,":agent","snd_man_grunt"),
     (assign,":victim",-1),
     (try_for_agents,":possible_victim"),
        (agent_is_alive,":possible_victim"),
        (agent_is_human,":possible_victim"),
        (neq,":possible_victim",":agent"),
        (agent_get_class ,":class", ":possible_victim"),
        (neq,":class",grc_cavalry),
        (agent_get_position,pos2,":possible_victim"),
        (get_distance_between_positions,":dist",pos1,pos2),
        (lt,":dist",150),
        (neg|position_is_behind_position,pos2,pos1),
        (assign,":victim",":possible_victim"),
     (end_try),
     (gt,":victim",-1),
     (store_random_in_range,":rand",0,2),
     (store_agent_hit_points,":hp",":victim",1),
     (val_sub,":hp",":rand"),
     (store_random_in_range,":hit_reaction",1,101),
     (store_skill_level,":a_shield",skl_shield,":victim"),
     (store_skill_level,":v_shield",skl_shield,":agent"),   
     (try_begin),
         (gt,":hp",0),
         (agent_set_hit_points,":victim",":hp",1),
         (agent_play_sound,":agent","snd_shield_hit_wood_wood"),
         (agent_play_sound,":victim","snd_blunt_hit"),
         (try_begin),       
           (gt,":a_shield", ":v_shield"),
              (try_begin),       
                (is_between,":hit_reaction",0,10),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_unsuccessful"),
              (else_try),       
                (is_between,":hit_reaction",11,20),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_crouch"),           
              (else_try),
                (is_between,":hit_reaction",21,30),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_mini_stun"),
              (else_try),
                (is_between,":hit_reaction",21,79),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_stun"),           
              (else_try),
                (is_between,":hit_reaction",80,100),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_knocked"),
              (end_try),           
         (else_try),
           (lt,":a_shield", ":v_shield"),
              (try_begin),       
                (is_between,":hit_reaction",0,20),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_unsuccessful"),
              (else_try),       
                (is_between,":hit_reaction",21,42),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_crouch"),           
              (else_try),
                (is_between,":hit_reaction",43,65),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_mini_stun"),
              (else_try),
                (is_between,":hit_reaction",66,92),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_stun"),           
              (else_try),
                (is_between,":hit_reaction",93,100),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_knocked"),
              (end_try),
         (else_try),
           (eq,":a_shield", ":v_shield"),
              (try_begin),       
                (is_between,":hit_reaction",0,16),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_unsuccessful"),
              (else_try),       
                (is_between,":hit_reaction",17,33),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_crouch"),           
              (else_try),
                (is_between,":hit_reaction",34,50),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_mini_stun"),
              (else_try),
                (is_between,":hit_reaction",51,89),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_stun"),           
              (else_try),
                (is_between,":hit_reaction",90,100),   
                (agent_set_animation, ":victim", "anim_bash_knocked"),
              (end_try),
         (end_try),       
     (else_try),
         (agent_play_sound,":agent","snd_shield_hit_wood_wood"),
         (agent_play_sound,":victim","snd_blunt_hit"),
         (agent_deliver_damage_to_agent,":agent",":victim"),
     (end_try),
   ]),


2. Wklej poniższy kod do mission_templates.py, do dowolnej "misji" w sekcji triggerów (wyszukaj "AI Tiggers").

(click to show/hide)
(ti_before_mission_start, 0, 0, [], [(assign,"$bash_readiness",0)]),


      (0.1, 0, 0, [], [(val_add,"$bash_readiness",1),]),


      (0, 0, 0, [(game_key_is_down, gk_defend),(game_key_clicked, gk_attack),],
       [(assign,":continue",0),
        (get_player_agent_no,":player"),
        (agent_is_alive,":player"),
        (try_for_range,":shield","itm_wooden_shield","itm_heraldic_mail_with_surcoat"),
            (agent_has_item_equipped,":player",":shield"),
            (assign,":continue",1),
        (end_try),
        (eq,":continue",1),
        (agent_get_horse,":horse",":player"),
        (neg|gt,":horse",0),
        (ge,"$bash_readiness",10),
        (assign,"$bash_readiness",0),
        (call_script,"script_cf_agent_shield_bash",":player"),
        ]),

      (1.0, 0, 0, [],
       [(get_player_agent_no,":player"),
        (try_for_agents,":agent"),
           (agent_is_alive,":agent"),
           (agent_is_human,":agent"),
           (neq,":agent",":player"),
           (agent_get_class ,":class", ":agent"),
           (neq,":class",grc_cavalry),
           (assign,":continue",0),
           (try_for_range,":shield","itm_wooden_shield","itm_heraldic_mail_with_surcoat"),
               (agent_has_item_equipped,":agent",":shield"),
               (assign,":continue",1),
           (end_try),
           (eq,":continue",1),
           (assign,":chances",0),
           (agent_get_team,":team",":agent"),
           (agent_get_position,pos1,":agent"),
           (try_for_agents,":other"),
                (agent_is_alive,":other"),
                (agent_is_human,":other"),
                (agent_get_class ,":class", ":other"),
                (neq,":class",grc_cavalry),
                (agent_get_team,":otherteam",":other"),
                (neq,":team",":otherteam"),
                (agent_get_position,pos2,":other"),
                (get_distance_between_positions,":dist",pos1,pos2),
                (neg|position_is_behind_position,pos2,pos1),
                (lt,":dist",200),
                (val_add,":chances",1),
           (end_try),
           (store_agent_hit_points,":health",":agent",0),
           (val_mul,":health",-1),
           (val_add,":health",100),
           (val_div,":health",10),
           (val_mul,":chances",":health"),
           (store_random_in_range,":rand",1,25),
           (lt,":rand",":chances"),
           (call_script,"script_cf_agent_shield_bash",":agent"),
        (end_try),]),

3. Wklej kod do module_animations_py. Zastąp ten kod:

(click to show/hide)
 ["unused_human_anim_1", 0, [1.0, "anim_human", 0, 1, 0]],
 ["unused_human_anim_2", 0, [1.0, "anim_human", 0, 1, 0]],
 ["unused_human_anim_3", 0, [1.0, "anim_human", 0, 1, 0]],
 ["unused_human_anim_4", 0, [1.0, "anim_human", 0, 1, 0]],
 ["unused_human_anim_5", 0, [1.0, "anim_human", 0, 1, 0]],
 ["unused_human_anim_6", 0, [1.0, "anim_human", 0, 1, 0]],

Tym:

(click to show/hide)
# strike_fall_back_rise_after_bashed
 ["bash_knocked", acf_enforce_all|acf_align_with_ground,
   [2.0, "anim_human", blow+5400, blow+5453, arf_blend_in_2],
 ],
# strike_chest_front_stop
 ["bash_stun", acf_enforce_all,
   [1.5, "anim_human", blow+5000, blow+5010, arf_blend_in_3],
 ],
# strike_chest_front_stop
 ["bash_mini_stun", acf_enforce_all,
   [0.6, "anim_human", blow+5000, blow+5010, arf_blend_in_3],
 ],
 # anim jump end
 ["bash_crouch", acf_enforce_all|acf_enforce_lowerbody,
   [0.5, "anim_human", 280, 290, arf_blend_in_3],
 ],
# strike_head_front_left
 ["bash_unsuccessful", acf_enforce_all,
   [0.55, "anim_human", blow+0, blow+10, arf_blend_in_3],
 ],

 ["release_bash", acf_enforce_all|acf_right_cut|acf_parallels_for_look_slope,
   [0.62, "anim_human", combat+5710, combat+5740, blend_in_release],
 ],

W zasadzie to wszystko. Skompiluj module system i odpal grę. W misji, którą wybrałeś powinieneś uzyskać efekt uderzania tarczą (oczywiście jeśli masz tarczę!)."


Szukasz podane pliki(w MS), bierzesz prawym przyciskiem "Edit with Idle" wpisujesz w nich wszystko wg. instrukcji powyżej i kompilujesz(naciskasz bulid_module).
Pozdrawiam, mam nadzieję, że pomogłem.

Offline Pulsnar

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #80 dnia: Październik 09, 2009, 13:06:10 »
Dzieki malutki, jestes wielki :P


Kiedy ty narzekasz, że nie masz pomysłu na obiad, ja nie mam pomysłu na życie.

Offline Pulsnar

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #81 dnia: Październik 09, 2009, 13:16:57 »
kurde, nadal nie wiem co mam zrobic z tym biciem tarczą... 1 i 3 "podpunkt" zrobilem, ale gdzie jest plik o którym mowa w punkcie 2 i co to jest to 4? mozesz mi powiedziec? przepraszam za głupie pytania ale niestety nie wiem...


Kiedy ty narzekasz, że nie masz pomysłu na obiad, ja nie mam pomysłu na życie.

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #82 dnia: Październik 09, 2009, 13:38:04 »
mission_templates nazywa się module_mission_templates

A nie rozumiem o co ci chodzi w ostatnim. Po prostu otwierasz module_animation wyszukujesz kod i zastępujesz go podanym.

Offline Furiza

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Piwa: 0
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #83 dnia: Październik 11, 2009, 23:03:15 »
A ja się totalnie na tym nie znam więc pytam,
o co chodzi z plikiem module_scripts.py ?

Offline Zowi

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 119
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Palahniukista
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #84 dnia: Listopad 02, 2009, 13:09:59 »
A więc:
Jest jakiś skrypt do odblokowani broni palnej, nie pistoletu, tylko, hmmm... Jak to nazwać :P np. arkebuz? No broń palna trzymana w dwóch rękach, a nie w jednej.
別企圖。
Bié qǐtú.

Pozdrowienia dla wszystkich akapków :*

Offline proud

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3264
  • Piwa: 4
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #85 dnia: Listopad 02, 2009, 13:22:16 »
Nie wiem, czy taka broń jest w standardowych przedmiotach w Moun&Blade, ale jeśli nie ma to musisz zrobić model i dopiero dodać go do gry.
W przypadku dodawania przedmiotu do m&b nie ma skryptów (tzn. są jeśli liczysz linijkę góra dwie w notepad++ xD).

Tu masz tutorial - http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=491.0 oraz http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=497.0

Offline Nalo97

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Piwa: 0
    • nalomt2.fora.pl
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #86 dnia: Listopad 08, 2009, 21:55:38 »
Mogę prosić o skrypta który wywołuje tabelkę z możliwościa założenia królestwa reszta to chyba nic bo gram w moda gdzie mam własne królestwo, ale nazwa głupia - Kingdom of Tulga. I prosiłbym o skrypta na takową tabelke :)
๏̯͡๏)

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #87 dnia: Listopad 08, 2009, 22:25:38 »
Człowieku napisz jaśniej... O co ci w ogóle chodzi? Jaką znowu tabelkę??

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #88 dnia: Listopad 10, 2009, 20:48:31 »
Chodzi o skrypt tworzenia królestwa?
Pobierz MS Age of Machinery, tam jest ten skrypt.
Ale daje 100, że nie znajdziesz...
A nikt ci tego nie wytłumaczy, to jest maaasa rzeczy.

Offline bartucha555

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie przerywaj swojemu wrogowi, kiedy błądzi
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #89 dnia: Listopad 23, 2009, 00:37:13 »
Mam problem- Mam MS i Pythona 3.1.1 ,ale gdy chcę skompilować MS pojawia się taki
(click to show/hide)
oto error. Czy ktoś wie o co chodzi? Proszę o pomoc.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 13, 2010, 19:00:28 wysłana przez bartucha555 »
''Wrogowie, którym grozisz, tworzą armię, wrogowie, których zabijasz, tworzą groby''
Taką Polska stoi racją, na pohybel innym nacjom...