Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nowy trailer i gameplay z Bannerlorda z E3 2017

12.06.2017 | Dodał: Dyktator

12 czerwca 2017 zaprezentowano nowy trailer Bannerlorda w ramach targów E3 2017.   więcej

Castellans wygrywa BoB 2017

22.05.2017 | Dodał: Prusak

Pierwszy turniej LAN na Warband dobiegł końca. więcej

Battle of Bucharest 2017

07.05.2017 | Dodał: Kradus

Pierwszy turniej na Mount&Blade: Warband, w którym do wygrania nagrody pieniężne! Zapisy do 9 (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [OSP] Baza Skryptów z Taleworlds  (Przeczytany 73173 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 03, 2009, 16:33:04 »
a tym się z łuku strzela?
Nie, rzuca się czaszkami.

Gwizdanie na konia by Chel

Ten skrypt pozwala zagwizdać na konia, aby pogalopował do gracza. Szczególnie przydatne gdy zsiądziemy z konia i walczymy gdzieś na końcu planszy.

1. Wklej poniższy kod do mission_templates.py, do misji "lead_charge", pod "AI Tiggers":

(click to show/hide)

2. Teraz dla waszej wygody przeprowadzę analizę części kodu. Możecie ją nieco zmodyfikować:

(click to show/hide)

3. Wklej poniższy kod na koniec module_scripts.py (przed nawiasem kwadratowym):

(click to show/hide)

To już wszystko - teraz skompiluj module system i odpal grę. W bitwie naciśnij klawisz "t" aby zagwizdać na konia (działa tylko jeśli na nim nie jeździsz).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2014, 13:19:31 wysłana przez lllew »

Offline Elavion

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Piwa: 0
  • I love all of Stargates!
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 03, 2009, 16:39:39 »
o, szacunek, to się przyda! a jest dźwięk?

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 04, 2009, 11:22:04 »
Pierwsza pomoc w bitwie by Chel

Dzięki temu skryptowi możemy uleczyć część ran, jeśli tylko posiadamy zioła (Herbs), które można nabyć u kupca.

1. Wklej poniższy kod do mission_templates.py, do misji "lead_charge", pod "AI Tiggers":

(click to show/hide)

2. Teraz dla waszej wygody przeprowadzę analizę części kodu. Możecie ją nieco zmodyfikować:

(click to show/hide)

3. Wklej poniższy kod na koniec module_scripts.py (przed nawiasem kwadratowym):

(click to show/hide)

4. Dodaj poniższy kod pod koniec module_items.py (oczywiście przed nawiasem kwadratowym):

(click to show/hide)

5. Teraz dla waszej wygody przeprowadzę analizę części kodu. Możecie ją nieco zmodyfikować:

(click to show/hide)

To już wszystko - teraz skompiluj module system i odpal grę. Najpierw kup u handlarza zioła (herbs), a potem w bitwie naciśnij klawisz "y".


Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 690
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 24, 2009, 23:40:19 »
Daj jakieś nowe skrypty :P.
A tak na boku, mam phytona 3.1 i jak wchodzę w system module i uruchamiam byle jaki plik python się włącza i jeszcze szybciej wyłącza. Wie ktoś ocb ?

Offline VainV

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 831
  • Piwa: 22
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 25, 2009, 03:27:20 »
Oto chodzi,że trzeba trochę pomyśleć...jestem miły jednak o tej godzinie i powiem Ci,że masz nie tą wersję Pythona,musisz mieć 2.5 lub 2.6 i do tego wxPythona dla  odpowiedniej wersji.

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 690
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 25, 2009, 13:28:19 »
Uhm, mam Phytona w wersji 2.6, ale nie wiem skąd mogę nabyć wxPythona dla tej wersji..., może ktoś podesłać link ?

Offline fredzio30

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 07, 2009, 01:19:37 »
[CENZURA]

Zdradź mi, twoim zdaniem to było błyskotliwe, śmieszne, czy jakie? Bo moim zdaniem to było prostackie. A logowanie się po 7 latach tylko po to, żeby wpisać coś takiego, to już przykład skrajnej głupoty // Lew

« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2016, 11:04:31 wysłana przez Lew »

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 18, 2009, 16:50:14 »
Witam jestem noobem w tworzeniu modów ale jak skompilowac module system? Co to znaczy? Bo wlasnie dodalem skrypty na atakowanie tarczą. I mozna bedzie atakowac w kazdej bitwie?

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 690
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 18, 2009, 17:08:57 »
Włączasz bulid_module. Jak skończy wciskasz byle jaki przycisk i już.

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 18, 2009, 18:46:01 »
i tyle? nie trzeba juz nic podmieniac itp?

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 690
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 18, 2009, 18:47:01 »
Tak. Oczywiście w pliku module_info dałeś namiar folderu docelowego do twojego moda tak ?.

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 18, 2009, 18:56:34 »
no oczywiscie

ale sprawdzalem teraz i dalej nie moge atakowac tarcza w bitwie

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 690
  • Piwa: -1
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 18, 2009, 19:16:54 »
A nie wyskoczyły ci żadne errory podczas kompilacji ?.

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 18, 2009, 19:25:31 »
nie
podejrzewam ze pewnie te skrypty wpisalem nie tam gdzie trzeba ale trudno

Offline daro12342

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 212
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Masywnej Budowy Hunter is THE BEST
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 18, 2009, 22:21:33 »
Jesteście w błędzie:) te skrypty działają tylko na Nativie, ale nie jestem pewien na 100% najlepiej zapytać się twórcy.