Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nowy trailer i gameplay z Bannerlorda z E3 2017

12.06.2017 | Dodał: Dyktator

12 czerwca 2017 zaprezentowano nowy trailer Bannerlorda w ramach targów E3 2017.   więcej

Castellans wygrywa BoB 2017

22.05.2017 | Dodał: Prusak

Pierwszy turniej LAN na Warband dobiegł końca. więcej

Battle of Bucharest 2017

07.05.2017 | Dodał: Kradus

Pierwszy turniej na Mount&Blade: Warband, w którym do wygrania nagrody pieniężne! Zapisy do 9 (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [OSP] Baza Skryptów z Taleworlds  (Przeczytany 73432 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
[OSP] Baza Skryptów z Taleworlds
« dnia: Lipiec 02, 2009, 10:13:13 »
W tym temacie będą zamieszczone instrukcje jak dodawać skrypty zrobione przez modderów z Taleworlds.

UWAGA: Zanim wydacie publicznie mod z jednym z tych skryptów, nie zapomnijcie uwzględnić autora w creditsach!

Dodane przez Leinnana
Baza Skryptów
  • Skrypt uderzania tarczą by Mirathei- link
  • Rozpryskiwanie się krwi by Chel- link
  • Reduktor punktów posługiwania się bronią by Garnier- link
  • Dodawanie ognistych strzał by Mirathei- link
  • Bitwy na mostach by Arch3r- link
  • Eksplodujące czaszki by Keedo420- link
  • Gwizdanie na konia by Chel- link
  • Pierwsza pomoc w bitwie by Chel- link
  • Alternatywny skrypt obliczania łupów by xenoargh- link
  • Skrypt dodający walki na morzu, kupowanie statków w miastach by Mirathei, James, Ruthven, MartinF, Jubal, Dudro i Lumos- link
  • Skrypt na uderzenie tarczą by xenoargh, nowa deweloperska wersja by Sinisterius- link
  • Kilka skryptów z forum TW- link
  • Kilka skryptów z forum TW- link
  • Premie dla poszczególnych typów jednostek podczas symulacji bitwy by Arch3r- link
  • Znienawidzona przez graczy stamina :P by Idibil- link
  • Mapa świata by rubik- link
  • Sortowanie ekwipunku by ConstantA- link
  • Drzewko rozwoju królestw by Rubik & dunde- link
  • Kilka skryptów z Custom Commandera by rubik- link
  • Dwa skrypty by Caba`drin & Zarthas- link
  • Way of the Sea by Fire_and_Blood- link
  • Obrażenia od utraty krwi by Brytenwalda Team- link
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2015, 10:16:47 wysłana przez lllew »

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 02, 2009, 10:28:53 »
Skrypt uderzania tarczą by Mirathei

Dzięki temu skryptowi możemy uderzać tarczą przeciwników. Nie zadaje ona wielkich obrażeń, lecz może ona ogłuszyć lub powalić na ziemię przeciwnika. Aby wykonać uderzenie tarczą, po prostu osłoń się tarczą lewym przyciskiem myszy, a za chwilę zaatakuj prawym przyciskiem myszy.

1. Wklej poniższy kod w module_scripts.py, na koniec pliku (lecz przed znakiem "]"!):

(click to show/hide)


2. Wklej poniższy kod do mission_templates.py, do dowolnej "misji" w sekcji triggerów (wyszukaj "AI Tiggers").

(click to show/hide)

3. Wklej kod do module_animations_py. Zastąp ten kod:

(click to show/hide)

Tym:

(click to show/hide)

W zasadzie to wszystko. Skompiluj module system i odpal grę. W misji, którą wybrałeś powinieneś uzyskać efekt uderzania tarczą (oczywiście jeśli masz tarczę!).



Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 02, 2009, 10:46:20 »
Rozpryskiwanie się krwi by Chel

Dzięki temu skryptowi przeciwny będą wypuszczać z siebie hektolitry krwi. Nie jest to realistyczne, ale wygląda całkiem nieźle. Uwaga - skrypt spowalnia trochę grę, więc na wolniejszych komputerach radzę tego nie próbować.

1. Wklej poniższy kod do particle_systems.py. Najlepiej pod koniec.


(click to show/hide)

To już wszystko - skompiluj module system i w grze powinieneś zobaczyć litry krwi z przeciwników, pryskające na wszystkie strony.


Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 02, 2009, 12:25:04 »
Reduktor punktów posługiwania się bronią by Garnier

Dzięki temu skryptowi umiejętności bojowe obniżają się co tydzień, więc należy teraz ćwiczyć aby nie wyjść z wprawy.

1. Wklejamy poniższy kod na koniec pliku simple_triggers.py:

(click to show/hide)

To wszystko - teraz wystarczy skompilować module system i odpalić grę.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 02, 2009, 14:16:46 »
Dodawanie ognistych strzał by Mirathei

Dzięki temu skryptowi wreszcie będziemy mogli postrzelać ognistymi strzałami. Jest mały problem z trajektoriami lotu, gdyż strzała zapala się w trakcie lotu, ale można to jakoś przeboleć.

1. Wklej poniższy kod do mission_templates.py, do dowolnej "misji":

(click to show/hide)

2. Dodaj następujący kod do module_items.py:

(click to show/hide)

3. Na koniec dodaj poniższy kod do module_parties.py:

(click to show/hide)

To już prawie wszystko - skompiluj module system, odpal grę i poszukaj po sklepach łuku o nazwie Bow with fire arrows. W bitwie powinieneś ujrzeć ogniste strzały.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 02, 2009, 14:32:47 »
Bitwy na mostach by Arch3r

Ten skrypt pozwala na stoczenie walk na mostach. Kiedy jesteśmy w pobliżu mostu na mapie, bitwa toczy się na moście. W takich bitwach kawaleria właściwie nie ma szans, więc piechota ma pole do popisu.

1. Znajdź następujący kod w game_menus.py:

(click to show/hide)

2. Wklej pod nim ten kod:

(click to show/hide)

3. Dodaj następujący kod w module_scenes.py:

(click to show/hide)

4. Teraz skompiluj module system i pobierz:


5. Ściągnięte pliki .scn wrzuć do folderu SceneObj, znajdującym się w katalogu z twoim modem.

To już wszystko - teraz odszukaj wrogów do walki i zwab ich w pobliżu ikonki mostu. Walka powinna się toczyć na moście.

Offline VainV

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 831
  • Piwa: 22
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 02, 2009, 14:49:03 »
Wielki dzięki Kolba,dobra robota!


Ps.Też Cię kocham;)

Offline Elavion

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Piwa: 0
  • I love all of Stargates!
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 02, 2009, 14:56:41 »
jak tylko naprawię sobie komputer, to zastosuję :). dzięki. jest jakiś sposób, żeby NPC też uderzały lancą szarżując?

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2199
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 02, 2009, 14:57:45 »
Kolba, oczywiście te wszystkie rzeczy można popakować do modów, nie bedzie żadnych problemów??


Edit: Jest tego więcej???


Edit2: Lubię Cię:P
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2009, 15:06:28 wysłana przez pwi7aaf »

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 02, 2009, 15:01:34 »
Kolba, oczywiście te wszystkie rzeczy można popakować do modów, nie bedzie żadnych problemów??

Raczej będą problemy, bo te skrypty działają tylko na czystych modach (czyli Native). Jeśli mod nie zmienia wiele, to jest szansa że będą działać ale w 70% będą błędy. Także do większych modów radzę tego nie stosować. Natomiast w Native wszysto będzie działać bez problemu.

jak tylko naprawię sobie komputer, to zastosuję :). dzięki. jest jakiś sposób, żeby NPC też uderzały lancą szarżując?

A nie uderzają?

Edit: Jest tego więcej???

Jutro dodam około dziesięć nowych skryptów. Do końca tego tygodnia będzie ich 30.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2009, 15:03:45 wysłana przez Kolba »

Offline Elavion

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Piwa: 0
  • I love all of Stargates!
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 02, 2009, 15:06:54 »
nie, biją normalnie, żadnego "Lancą z przysiadu" z 200 dmg.

Offline proud

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3259
  • Piwa: 3
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 02, 2009, 15:24:18 »
nie, biją normalnie, żadnego "Lancą z przysiadu" z 200 dmg.
Biją, tylko jak mają tarczę to wówczas się nią zasłaniają, czyli z nachylonej lancy w takim przypadku nici, ale jak tarczy brak to atakują już w ten sposób.

Jeszcze co do całej bazy to potrzebny jest module_system oczywiście i bez tego nie ruszycie (ale to tak tylko dla przypomnienia).


EDIT: |
        \/
Shadow chyba nie rozumiesz. Nie działają już przy gotowych dużych modach, ponieważ tam już kod jest zazwyczaj tak zmieniony, że przez dodanie czegoś może Ci błąd wyskoczyć, ale przy robieniu nowego moda na "surowym" module_system możesz używać.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2009, 15:46:51 wysłana przez proud »

Offline ShadowBlade

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 693
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • -
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 02, 2009, 15:35:37 »
Ehhh myślałem by niektóre z nich wsadzić do moda, ale skoro nie działają  w większych modach ;(....

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1672
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 03, 2009, 11:05:32 »
Eksplodujące czaszki by Keedo420

Ten skrypt jest zbliżony do ognistych strzał, tylko że w tym przypadku strzelamy ognistymi czaszkami.

1. Wklej poniższy kod do mission_templates.py, do dowolnej "misji":

(click to show/hide)

2. Dodaj następujący kod do module_items.py:

(click to show/hide)

3. Na koniec dodaj poniższy kod do module_parties.py:

(click to show/hide)

To chyba wszystko - skompiluj module system, odpal grę i poszukaj po sklepach przedmiotu o nazwie Exploding Skulls. W bitwie powinieneś ujrzeć ogniste czaszki.



Offline Elavion

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Piwa: 0
  • I love all of Stargates!
Odp: Baza Skryptów
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 03, 2009, 12:52:42 »
a tym się z łuku strzela?