Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Możliwości modding'u w M&BII(Questions & Answers)

21.09.2017 | Dodał: Hubtus

Na strone Taleworlds ukazał sie właśnie najnowszy blog developerski, w którym to ekipa Taleworlds odpowiedała na pytania (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Murat'em Türe, naczelnym programistą silnika gry.

14.09.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś ukazał się dwudziesty trzeci blog dewelopera, zawierający trzeci już wywiad z pracownikami TaleWorlds pracującymi nad najnowszą odsłoną (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Berat Ceren Üstündağ(główna programistka gry)

07.09.2017 | Dodał: Hubtus

Zapraszamy do lektury najszowszego Dev Blogu z serii "Q&A z pracownikiem studia".  Tym razem do rozmowy została zaproszona Berat Ceren (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Rekrutacja większej ilości najemników  (Przeczytany 516 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tintai

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Rekrutacja większej ilości najemników
« dnia: Luty 10, 2017, 23:38:11 »
Witam,

Pracuje nad modem, który dodaje obozy najemników z możliwością ich rekrutacji po wejściu do obozu. Po zagadaniu do najemnika ten mówi mi o kosztach itp. Ale kiedy chce go rekrutować to nie dołącza on do oddziała i nie zabiera mi pieniędzy z "konta".
Używam Florisa, więc 2 najemników w tawernie i w obozach jest ich 5.

Oto część module_dialogs.py:
(click to show/hide)

Może znajdzie się ktoś obeznany i rzuci okiem.

Zmienne slot_center_mercenary_camp_troop_type_1 ...5 oraz slot_center_mercenary_camp_troop_amount _1...5 mam dodane do module_constants.py tak jak reszta.
Może gdzie indziej jakiś update powinien być?

Z góry dzięki
Tintai

@edit:
Dobra znalazłem przyczynę.
Brakowało "(eq, "$g_talk_troop", ":mercenary_troop")," w ostatniej sekcji.
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2017, 13:15:54 wysłana przez Tintai »