Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Finały plebiscytów 2017!

07.12.2017 | Dodał: Dyktator

Do 17 grudnia trwają finały ostatniej fazy tegorocznych plebiscytów. więcej

Bannerlord:Wywiad z Koray Kıyakoğlu, inżynierem oprogramowania

07.12.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest inżynier oprogramowania Koray Kıyakoğlu. Opowiada nam ona o swojej pracy w (...) więcej

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Problem z dialogami  (Przeczytany 951 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Problem z dialogami
« dnia: Grudzień 28, 2016, 11:32:00 »
Fakt co fakt pytałem o to w wątku Modowanie - pytania i odpowiedzi, ale od dobrych kilku nowych dni nie uzyskałem odpowiedzi, więc piszę tutaj.

Zacznijmy od początku. Chciałem zrobić moda, który dodawałby nowego bohatera, towarzysza. A że na forum znalazłem instrukcje wykonaną przez użytkownika Daedalus, to czym prędzej wziąłem się do pracy. Po drodze napotkałem kilka błędów, ale z pomocą użytkownika Lew udało mi się wszystkie je rozwiązać (za co bardzo mu dziękuje). Moda zapisałem w Native (szczerze nie wiem gdzie zapisywać mody, może tu tkwi błąd).

Mod zadziałał, choć nie do końca tak jakbym chciał. To jest: mój bohater pojawia się w grze, lecz używa nie swoich kwestii dialogowych (no dobra czasem ich używa) zamiast tego używa kwestii Lezalita, Marnida i innych. Co gorsza nie tylko on tak ma, ale wszyscy napotykani towarzysze, nie wspominając o tym, że nasza postać też używa kwestii dialogowych napotykanych towarzyszy i to często tak długich, że nie mieszczą się w opcjach dialogowych. No i generalnie rzecz biorąc, szukam kogoś kto pomógłby mi rozwiązać ten problem.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7024
  • Piwa: 585
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2016, 19:52:47 »
Linie dialogowe dla nowego bohatera umieściłeś pod liniami dla npc16 (to był ostatni, z tego co pamiętam)?

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 28, 2016, 21:08:00 »
Tak.

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1024
  • Piwa: 120
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 29, 2016, 09:47:00 »
Przejrzyj plik dokładnie jeszcze raz. Może brakuje jakiejś kwestii.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7024
  • Piwa: 585
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 29, 2016, 21:48:48 »
Albo wklej wszystko co dodałeś w pliku z dialogami. Tylko wrzuć to wszystko w spoiler, żeby nie rozciągać strony, bo pewnie sporo tego będzie.

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 31, 2016, 13:56:47 »
Oto wszystkie rzeczy jakie edytowałem w Module_System. Muszę pofragmentować, bo się całe nie zmieści.
(click to show/hide)

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 31, 2016, 14:02:06 »
Część druga:
(click to show/hide)

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1024
  • Piwa: 120
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 31, 2016, 17:58:10 »
Module_scripts.py

Szukasz tego:
(troop_set_slot, "trp_npc16", slot_lord_reputation_type, lrep_roguish), #
Popatrz, jak jest wszystko wyżej zbudowane. Masz tam opisanego każdego bohatera. Jego moralność, wspomnienia, charakter, osoby, które lubi i których nienawidzi. Popatrz sb na to i spróbuj ogarnąć. Potem skopiuj niżej i dostosuj do swojego bohatera. Nie musisz wszystkiego rozumieć, ale wszystkiego możesz się dowiedzieć, studiując inne pliki. Jedziesz na górę module_scripts.py i wiesz, gdzie możesz szukać.

W dodatku nie masz jeszcze innych linijek, które są pod spodem w module_string.py

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 01, 2017, 13:32:17 »
W module_strings mam więcej, ale samo wysłanie tego zajęłoby mi z 10 wiadomości, a nie chciało mi się tyle wrzucać. A module_scripts wygląda u mnie tak:
(click to show/hide)