Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nowy trailer i gameplay z Bannerlorda z E3 2017

12.06.2017 | Dodał: Dyktator

12 czerwca 2017 zaprezentowano nowy trailer Bannerlorda w ramach targów E3 2017.   więcej

Castellans wygrywa BoB 2017

22.05.2017 | Dodał: Prusak

Pierwszy turniej LAN na Warband dobiegł końca. więcej

Battle of Bucharest 2017

07.05.2017 | Dodał: Kradus

Pierwszy turniej na Mount&Blade: Warband, w którym do wygrania nagrody pieniężne! Zapisy do 9 (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Konwersja muszkietów  (Przeczytany 994 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PrawyISprawiedliwy500

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Konwersja muszkietów
« dnia: Wrzesień 07, 2016, 21:21:27 »
Od dłuższego czasu pracuję nad pewnym modem ale nie on jest tutaj tematem a mój problem z konwersją muszkietów. Otóż mimo wielokrotnych (nieudolnych) prób kopiowania i/lub edytowania różnych powiązanych z muszkietami plików z Napoleonic Wars nie udało mi się odtworzyć ich w Warbandzie. I tutaj moja prośba o poinstruowanie mnie co i jak mam zrobić.

P.S. Tak muszą być z Napoleonic Wars

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6492
  • Piwa: 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lew Rockwell
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Konwersja muszkietów
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 07, 2016, 22:36:39 »
Za mało dajesz nam informacji. Co znaczy "wielokrotnych prób kopiowania i/lub edytowania różnych powiązanych z muszkietami plików"? Jakie to pliki? Co w nich próbowałeś edytować?
Nawiasem mówiąc, założyłeś temat w złym dziale, przeniosę go do Moddingu.
Takich wspaniałych meczów nie uświadczycie na nejtivie ~Rivet
Eh Dobra s*j za niski poziom dyakusjh no ale czego sie spodziewac po osobie ktora slucha rapu ~Kokosz

Offline PrawyISprawiedliwy500

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Konwersja muszkietów
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 08, 2016, 16:03:40 »
Dokładnie to nie pamiętam jakie ale po prostu kopiowałem w różnych kombinacjach różne pliki które były lub mogłyby być powiązane z muszkietami np. te z nazwą musket lub firearms. Od tekstur po skrypty

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6492
  • Piwa: 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lew Rockwell
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Konwersja muszkietów
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 10, 2016, 18:07:21 »
Odsyłam cię do tego poradnika -> http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=15616.0
Znajdziesz tam też od razu linki do gotowych narzędzi, jeśli jesteś zielony w moddingu to zalecałbym jednak skorzystanie z Morgh's Editor, jest całkiem przystępny choć fajerwerków za jego pomocą nie zrobisz.
Tutaj tylko dam jedną uwagę: w tutorialu piszę o nazwach modelów z plików .brf. Musisz znaleźć model wybranego przez siebie muszkietu w plikach .brf w folderze Resources w folderze NW, następnie skopiować ten plik .brf do folderu Resources w folderze swojego moda. Następnie musisz znaleźć tekstury jakie ma ten muszkiet i przenieść je z folderu Textures w folderze NW do swojego folderu Textures. Na koniec w folderze swojego moda w pliku module.ini wyszukaj wpisy load_resource. Wpisz powyżej nich, lub poniżej, tak żebyś potem pamiętał gdzie i mógł to miejsce łatwo znaleźć:
load_mod_resource = nazwa_pliku_brf_który_skopiowałeś
Takich wspaniałych meczów nie uświadczycie na nejtivie ~Rivet
Eh Dobra s*j za niski poziom dyakusjh no ale czego sie spodziewac po osobie ktora slucha rapu ~Kokosz

Offline PrawyISprawiedliwy500

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Konwersja muszkietów
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 13, 2016, 18:33:32 »
Dzięki