Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Możliwości modding'u w M&BII(Questions & Answers)

21.09.2017 | Dodał: Hubtus

Na strone Taleworlds ukazał sie właśnie najnowszy blog developerski, w którym to ekipa Taleworlds odpowiedała na pytania (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Murat'em Türe, naczelnym programistą silnika gry.

14.09.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś ukazał się dwudziesty trzeci blog dewelopera, zawierający trzeci już wywiad z pracownikami TaleWorlds pracującymi nad najnowszą odsłoną (...) więcej

Bannerlord: Wywiad z Berat Ceren Üstündağ(główna programistka gry)

07.09.2017 | Dodał: Hubtus

Zapraszamy do lektury najszowszego Dev Blogu z serii "Q&A z pracownikiem studia".  Tym razem do rozmowy została zaproszona Berat Ceren (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)  (Przeczytany 1978 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« dnia: Czerwiec 01, 2015, 13:42:01 »
Witam!
Wczoraj postanowiłem pobawić się tym małym programikiem i po szybkim ogarnięciu jego właściwości nie mogę ogarnąć tej jednej, mianowicie jak wprowadzić zmiany do gry (konkretnie Nejtiv). Klikam niby na Save, ale po odpaleniu gry nic się nie zmienia. PLZ help.
Suprajs, podpisu brak!

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6523
  • Piwa: 449
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 01, 2015, 20:30:42 »
Nie wszystkie zmiany są od razu, a niektóre chyba w ogóle nie są dostępne juz rozpoczątej kampanii(save'ie). Może o to chodzi....

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 03, 2015, 11:21:30 »
Chodzi o to np. że ustawiłem sobie pełno expa i golda za bitwy, a z lootersów leci wszystko normalnie. Tak samo z handlarzami, powinni mieć więcej kasy a mają normalnie. A no i jeszcze jedno- wszystko sprawdzam na nowym save.
Suprajs, podpisu brak!

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6523
  • Piwa: 449
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 03, 2015, 20:29:46 »
No to nie wiem... może się nie zapisuje, może nie ten moduł?
W ogóle jakieś pliki zostają zmodyfikowane?

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 03, 2015, 21:39:31 »
Dobra, coś tam pogrzebałem, i w sumie prawie wszystko działa.
Suprajs, podpisu brak!

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6523
  • Piwa: 449
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 05, 2015, 03:17:14 »
No :)

Offline Hieronim114

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • bd w pułku
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 05, 2016, 00:18:28 »
mi tam wogole nie dziala tweak mb
 

Nie wiem czemu
« Ostatnia zmiana: Lipiec 17, 2016, 12:48:06 wysłana przez Hieronim114 »
"Kite plane hit steel must"

Dzieci z Georgem Bushem przed zamachem z 11 września 2001 roku