Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nowy trailer i gameplay z Bannerlorda z E3 2017

12.06.2017 | Dodał: Dyktator

12 czerwca 2017 zaprezentowano nowy trailer Bannerlorda w ramach targów E3 2017.   więcej

Castellans wygrywa BoB 2017

22.05.2017 | Dodał: Prusak

Pierwszy turniej LAN na Warband dobiegł końca. więcej

Battle of Bucharest 2017

07.05.2017 | Dodał: Kradus

Pierwszy turniej na Mount&Blade: Warband, w którym do wygrania nagrody pieniężne! Zapisy do 9 (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [OSP] Animacje bywalców gospody  (Przeczytany 3352 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3853
  • Piwa: 130
[OSP] Animacje bywalców gospody
« dnia: Marzec 26, 2014, 18:18:19 »
Nie mam już zbytnio czasu pracować nad modami do singla, więc uznałem, że część zrobionych przez siebie rzeczy udostępnię w formie paczek OSP, które inni modderzy będą mogli wykorzystać. Oto pierwsza z nich...


Znajdziecie w niej:
- animacje (siedzenie, siedzenie i picie, animacje dla grajków - lutnia i lira)
- kilka modeli (głównie przerobione nativowskie, by działały ze skryptami)
- pliki .sco (przerobione sceny tawern - dodane entry pointy dla siedzących postaci)
- podstawowe dźwięki lutni i liry
- dokładne informacje jak dodać paczkę do swego module_system

Paczkę składałem na szybko, więc gdyby czegoś brakowało, to dajcie znać.

Screeny:
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)


Podgląd na Youtube



Paczka OSP (instrukcje w środku)

Materiałów zawartych w paczce można używać bez pytania mnie o zgodę, jednak tylko gdy:
- paczka będzie użyta do gier z serii M&B
- paczka będzie użyta do celów niekomercyjnych
- w creditsach moda znajdzie się wzmianka o autorze tej paczki
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2014, 08:43:06 wysłana przez Daedalus »

Offline Filcefix

  • Gracz Roku DLG
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1078
  • Piwa: 122
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2014, 18:55:04 »
 No nie wierzę. Kolejna z rzeczy którzy twórcy warbanda mogli by zrobić, a robią to moderzy xD No i to, czym się ostatnio na screenach chwalili do bannerlorda.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3853
  • Piwa: 130
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2014, 19:14:25 »
Właśnie przed chwilą widziałem tego posta na stronie TW. :D Trochę się uśmiałem, bo te animacje siedzenia robiłem jako początkujący modder i pochodzą z moda na M&B 1.010. Który to był rok? Chyba coś koło 2009... Czyli ekipie z TW wystarczyło zaledwie 5 lat, by wpaść na to, aby ludzi w gospodach porozsadzać. :D

Plusem jest to, że napływ świeżej krwi wreszcie skutkuje dostrzeganiem i poprawianiem oczywistych rzeczy. Do tej pory twórcy woleli zajmować się mało ważnymi pierdołami (jak np. oprawa wesela), zamiast dopieszczać rzeczy, które towarzyszyły graczowi przez całą rozgrywkę. Miejmy nadzieję, że nowe TW poważniej będzie podchodzić do sprawy.

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1530
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 27, 2014, 14:02:58 »
Wielkie dzięki, bardzo się przyda. Nie tylko jako siedzenie w tawernach, ale także jako referencja do robienia kolejnych rutyn dla NPC.

PS Skąd ty masz cienie we wnętrzach?
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline Milczmen

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 688
  • Piwa: 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • True North!
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 27, 2014, 15:48:16 »
Świetne, coś czuję, że za niedługo to będzie podstawa każdego modpacka do WB :D

Offline Rycerz woku

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 231
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 27, 2014, 19:57:54 »
faktycznie jak na takie miejsce to jest za spokojnie,ale czy gra nie będzie się zawieszać?

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 760
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 27, 2014, 21:21:20 »
Te animacje działają tylko na WB czy na M&B 1.011 też?

EDIT: Na pewno się przydadzą w tworzonym przeze mnie modzie Heart of the Mystery, już masz miejsce w creditsach, Daedalusie :)

Tylko, że mam pytanie... jakbym chciał zmienić wygląd lutni, kufli itd. itp. żeby bardziej odpowiadały epoce steampunku to mam na to pozwolenie?

Bo nigdy do końca nie rozumiem OSP - wiem, że mogę używać go w modach w istniejącej formie, ale czy mogę też EDYTOWAĆ paczki OSP? :)
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3853
  • Piwa: 130
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 27, 2014, 22:06:01 »
To co z paczką zrobisz, to już Twoja sprawa. Są tylko dwie zasady:
- nie używać w celach komercyjnych
- wspomnieć o autorze

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 984
  • Piwa: 113
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 30, 2014, 15:31:39 »
Wyżej było już to pytanie, ale napiszę je jeszcze raz: Czy to działa pod M&B 1.011? Robię właśnie swojego moda jednak nie mogę znaleźć linijki w module_game_menus, o której jest mowa. Czy dzieje się tak, dlatego że jest to pod WB a ja mam 1.011?

I korzystając z tego, że piszę tutaj posta chcę poinformować, że szukam ludzi do pomocy nad modem. Zacząłem już go robić i teraz jestem na dodawaniu broni do nowo stworzonej frakcji. Niestety modelowanie to dla mnie czarna magia i poza prostym mieczem czy kiepskiej jakości hełmem nie umiem zrobić nic innego ;(
Wszystkich chętnych do pomocy proszę o kontakt. Chętnie popracowałbym z każdym, niezależnie od umiejętności. Liczę na to, że chętni się znajdą ;)
Nie opisuję na razie moda w dziale "Polskie mody", ponieważ nie wiem, kiedy zostanie on wydany. Zrobi się wątek kilka dni przed premierą. Jeszcze raz wszystkich chętnych proszę o kontakt. Pozdrawiam firentis :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2014, 20:06:49 wysłana przez firentis »

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3853
  • Piwa: 130
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 31, 2014, 08:46:27 »
Paczka będzie działać pod zwykłym M&B, bo ze zwykłego M&B początkowo była wyjęta. Trzeba sobie jednak samemu dostosować kod, bo był przerobiony pod Warbanda

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 984
  • Piwa: 113
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 31, 2014, 19:56:37 »
Nie rozpoznaje mi "itp_gloves" a nie wiem jakim innym "itp" mógłbym to zastąpić lub gdzie dodać "itp_gloves". Co robić?

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3853
  • Piwa: 130
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 31, 2014, 20:00:14 »
Ściągnij jeszcze raz, bo w pierwszej wersji było parę błędów.

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 984
  • Piwa: 113
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 31, 2014, 20:27:34 »
Ok, ale teraz (po ponownym ściągnięciu) z kolei nie rozpoznaje mi "amf_priority_die" w module_animations.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3853
  • Piwa: 130
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 31, 2014, 21:23:41 »
W M&B 1.011 wpisy animacji mają inny format niż w Warbandzie. Porównaj je, a zobaczysz róznice. Aż tak trudne do ogarnięcia to to nie jest.

Offline Scoot

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 100
  • Piwa: 5
Odp: [OSP] Animacje bywalców gospody
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 31, 2014, 23:25:50 »
Piękna robota, gratulacje. "Nadejszła chyba chwila", aby w końcu uruchomić MS i tego "Monty Pythona" od kilku lat "dłubię" w M&B jednak jakoś nie mogłem nigdy się przełamać, ale widzę, że jest to konieczne. Choroba a ja jestem tak odporny na wiedzę. :)

Ps. Jakby udało się coś podobnego zrobić w "scenie uczty" to byłby super hit. Już widzę biesiadników popijających za stołami (boty) a w rogu sali przygrywająca kapela. :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2014, 20:03:28 wysłana przez Scoot »