Na mapie numer 1. - zakazuje się strzelania w walce na bagnety lub kolby, wyjątkiem są: oficer, orłowy-sierżant, dobosz-sygnalista, którzy mogą strzelać, lecz tylko z pistoletu (pistolet jest jeden na regiment, zdobyty w walce jest dozwolony)! - regiment może składać się maksymalnie z 15 graczy, linia poniżej 4 ludzi nie może strzelać! - zakazuje się kucania! - zakazuje się wchodzenia do budynków oraz wchodzenie na nie! - regiment nie ma obowiązku posiadania oficera, lecz zezwala się na posiadanie: 1x oficera, 1x orłowego-sierżanta, 1x dobosza-sygnalista. - regiment może składać się, z każdego rodzaju piechoty: liniowej, lekkiej, sniper'ów-jäger'ów, gwardii itp. Należy jednach zachować formacje zgodne z formacjami piechoty liniowej! - jeżeli regiment wybierze dany rodzaj jednostki musi ją wybrać cały skład. - zabrania się mieszania piechoty liniowej z lekką itp. - bonusy będą włączone. - limit czasowy na rundę to 10min. - jeżeli czas się skończy wygrywa ten regiment, który posiada więcej "żywych" graczy. - aby wygrać mapę należy zwyciężyć w trzech rundach. - rund na mapie przwiduje się maksymalnie w liczbie 4, jeżeli doszłoby do remisu 2:2 będzie dodatkowa runda 5, lecz na arenie, gdzie decydującą walkę stoczy dwóch graczy "w trybie 1 vs. 1". Lider regimentu wybierze do tego celu jednego ze swoich członków.
Na mapie numer 2. - zakazuje się strzelania z konia w szarży, wyjątkiem są: oficer, orłowy-sierżant, kornet, którzy mogą strzelać, lecz tylko z pistoletu (pistolet jest jeden na regiment, zdobyty w walce jest dozwolony)! - regiment może składać się maksymalnie z 15 graczy, linia poniżej 4 ludzi nie może strzelać! - regiment nie ma obowiązku posiadania oficera, lecz zezwala się na posiadanie: 1x oficera, 1x orłowego-sierżanta, 1x kornet. - regiment może składać się, z każdego rodzaju kawalerii. - regiment posiadajacy karabiny, aby oddać strzał musi zejść z koni i uformować linię. - jeżeli regiment wybierze dany rodzaj jednostki musi ją wybrać cały skład. - zabrania się mieszania kawalerii lekkiej z ciężką itp. - bonusy będą włączone. - limit czasowy na rundę to 10min. - jeżeli czas się skończy wygrywa ten regiment, który posiada więcej "żywych" graczy. - aby wygrać mapę należy zwyciężyć w trzech rundach. - rund na mapie przwiduje się maksymalnie w liczbie 4, jeżeli doszłoby do remisu 2:2 będzie dodatkowa runda 5, lecz na arenie, gdzie decydującą walkę stoczy dwóch graczy "w trybie 1 vs. 1". Lider regimentu wybierze do tego celu jednego ze swoich członków.
Na mapie numer 3. - zakazuje się strzelania! - regiment może składać się maksymalnie z 15 graczy - regiment musi składać się z 1x oficera piechoty, 1x orłowy-sierżant piechoty, 2x kawalerzysta (każdy rodzaj, lecz nie może strzelać!). - regiment może składać się, z każdego rodzaju piechoty. - bonusy będą włączone. - limit czasowy na rundę to 10min. - jeżeli czas się skończy wygrywa ten regiment, który posiada więcej "żywych" graczy. - aby wygrać mapę należy zwyciężyć w trzech rundach. - rund na mapie przwiduje się maksymalnie w liczbie 4, jeżeli doszłoby do remisu 2:2 będzie dodatkowa runda 5, lecz na arenie, gdzie decydującą walkę piechotą stoczy dwóch graczy "w trybie 1 vs. 1". Lider regimentu wybierze do tego celu jednego ze swoich członków.
|