Kolba, oczywiście te wszystkie rzeczy można popakować do modów, nie bedzie żadnych problemów??
Raczej będą problemy, bo te skrypty działają tylko na czystych modach (czyli Native). Jeśli mod nie zmienia wiele, to jest szansa że będą działać ale w 70% będą błędy. Także do większych modów radzę tego nie stosować. Natomiast w Native wszysto będzie działać bez problemu.
Źle sformułowałem pytanie.
Wydaje mi się że MS tworzy coś takiego jak unpacker w Mediaval 2 czyli udostępnia pliki, których nie ma w folderze moda lub nie da się ich zmodyfikować w obecnej postaci, w efekcie zwiększa możliwości modowania. Mody powstają na podstawie Native więc myślałem że jak się "skompiluje" MS bez żadnych zmian to wyjdzie zwykłe native. Z wyżej przytoczonego cytatu wywnioskowałem że to możliwe "ale w 70% będą błędy" . I tutaj źle sformułowałem. Chciałem zapytać się jak to zrobić.
Albo wszystko mi się pomieszało albo jedyną winą jest złe sformułowanie.