Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs Świąteczny 2017

13.12.2017 | Dodał: Dyktator

X edycja konkursu świątecznego. Trwa 13-19 grudnia 2017. więcej

Finały plebiscytów 2017!

07.12.2017 | Dodał: Dyktator

Do 17 grudnia trwają finały ostatniej fazy tegorocznych plebiscytów. więcej

Bannerlord:Wywiad z Koray Kıyakoğlu, inżynierem oprogramowania

07.12.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest inżynier oprogramowania Koray Kıyakoğlu. Opowiada nam ona o swojej pracy w (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Czego się spodziewam po Bannerlordzie  (Przeczytany 10745 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5352
  • Piwa: 499
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 18, 2016, 10:57:49 »
Według mnie system walki jest dobry. Powinni tylko zmniejszyć skrętność koni, usunąć takie głupstwa jak chambery. I dodać może z dwa ciosy nowe.  Z tego co widać na trailerach na szczęście nie widać większych głupot. No zobaczymy jak im to pójdzie.



Offline Chidori

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 628
  • Piwa: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 18, 2016, 12:42:13 »
Według mnie system walki jest dobry. Powinni tylko zmniejszyć skrętność koni, usunąć takie głupstwa jak chambery. I dodać może z dwa ciosy nowe.  Z tego co widać na trailerach na szczęście nie widać większych głupot. No zobaczymy jak im to pójdzie.

Niech zostawią chambery,
ja robię approved do wszystkiego co pozwala na lepszą grę i daje ciekawą mechanikę, ciul z tym czy ma to jakieś uzasadnienie realności czy nie.
To nie symulator, tylko dobra platforma jak w stylu CS.

Offline Mongol

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Piwa: -8
  • Płeć: Mężczyzna
  • For the Horde
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 18, 2016, 13:09:01 »
przecież chambery są zajebiste i realistyczne. to jest normalne parowanie ciosów, uderzanie ostrzy o ostrze.
mechanika walki w mnb nie jest tak do końca oryginalna. podobna była w jedi outcast i jedi academy. tam miałeś jeszcze trzy style, szybki, silny i średni chyba (wiedźmin mocno?)

Offline Peterov

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1857
  • Piwa: 104
  • Płeć: Mężczyzna
  • Die for the Emperor or die trying
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 18, 2016, 13:18:02 »
Niech zostawią chambery,
ja robię approved do wszystkiego co pozwala na lepszą grę i daje ciekawą mechanikę, ciul z tym czy ma to jakieś uzasadnienie realności czy nie.
To nie symulator, tylko dobra platforma jak w stylu CS.

Popieram przedmówcę

Offline Rumcajs z Galapagos

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 153
  • Piwa: 14
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 18, 2016, 14:52:44 »
(wiedźmin mocno?)
Tak ale w wiedźminie sporowadzało się to tylko to spamowania lpm w odpowiednim momencie. Co sprawiało że walka była bardzo "drewniana"
To nie symulator, tylko dobra platforma jak w stylu CS.
Popieram.

Offline Peterov

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1857
  • Piwa: 104
  • Płeć: Mężczyzna
  • Die for the Emperor or die trying
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 18, 2016, 14:56:57 »
Zastanawia mnie pewna rzecz. Ile z tego co my tu piszemy, twórcy pominą? 95%?

Offline Mongol

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Piwa: -8
  • Płeć: Mężczyzna
  • For the Horde
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 18, 2016, 15:04:41 »
Tak ale w wiedźminie sporowadzało się to tylko to spamowania lpm w odpowiednim momencie. Co sprawiało że walka była bardzo "drewniana" Popieram.
należę do nielicznego grona graczy którym system walki w wiedźminie 1 się podobał. ani specjalnie zręcznościowy, ani hack and slash, taki kompromis. i nie powiedziałbym że sprowadzało się do spamowania lpm bo jednak musiałeś wyczuć moment kiedy uderzyć ponownie. w dodatku trzeba było biegać i robić uniki.

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 18, 2016, 15:38:38 »
Zastanawia mnie pewna rzecz. Ile z tego co my tu piszemy, twórcy pominą? 95%?

Kiedyś to chyba propozycję wysyłaliśmy na forum TW. Teraz twórcy nie śpieszą się z ilością informacji na temat Bannerlorda i tak naprawdę nic o nim nie wiadomo, o becie nie wspominając.


Online Bojar

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 976
  • Piwa: 237
  • Płeć: Mężczyzna
  • #BojarMusiPrzeprosić
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 18, 2016, 16:06:49 »
Ehhh, były gameplay'e pokazane i tak jak peterov napisał najprawdopodobniej wiekszosc tego co piszemy nie będzie dodana i tyle... :P Na podstawie filmów od TW widać, że najprawdopodobniej będą 4 kierunki ciosów i w sumie oprócz tego widać, że sama mechanika nie powinna się zmienić za bardzo, więc myślenie o mechanikach w WB takich jak w Wiedźminie jest bez sensu bo są to zupełnie inne produkcje i nie wyobrażam sobie mechaniki z Wieśka w MP. To by po prostu nie działało.

Offline Peterov

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1857
  • Piwa: 104
  • Płeć: Mężczyzna
  • Die for the Emperor or die trying
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 18, 2016, 16:29:03 »
Ehhh, były gameplay'e pokazane i tak jak peterov napisał najprawdopodobniej wiekszosc tego co piszemy nie będzie dodana i tyle... :P Na podstawie filmów od TW widać, że najprawdopodobniej będą 4 kierunki ciosów i w sumie oprócz tego widać, że sama mechanika nie powinna się zmienić za bardzo, więc myślenie o mechanikach w WB takich jak w Wiedźminie jest bez sensu bo są to zupełnie inne produkcje i nie wyobrażam sobie mechaniki z Wieśka w MP. To by po prostu nie działało.

Szczerze wątpię w sytuacje tego pokroju:

Siedziba Tale Worlds, Godzina 16:22 dn. 17.02.2016

Dwóch programistów przeglądających polskie forum M&B zwane Tawerną Cztery Drogi.

-Te stary, widziałeś? Chcą od nas, byśmy zaimplementowali rozszerzoną ekonomię. - zaczyna jeden
-Nie no kurna, jak mogliśmy o tym zapomnieć?! - Dodaje współprogramista. - WOŁAJ PREZESA!

Podnosząc swoje opasłe cztery litery wybiega z pokoju, spiesząc czym prędzej do gabinetu szefa.

-Prezesie, prezesie! - Krzyczy chłopak, potykając się o framugę drzwi, wpadając na biurko, wybijając sobie jedynki i rozlewając kubek kawy na faktury z MediaMarkt Polska.
-Niech pan to przeczyta! - Podaje tablet. Prezes zaczytuje się i przez chwile rozmyśla nad banalnym tłumaczeniem translate.google..... Jednak w jednej chwili go zatkało. Oddech mu przyspieszył, a na czole pojawiły się krople potu. Drżącymi rękoma zdejmuje swoje nowe RayBan'y
- Na co czekacie? Zapieprzać bo premiera w grudniu! Nie możemy zawieść oczekiwań Polaków!!


Offline Alkhadias

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2585
  • Piwa: 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Push humanity forward
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 18, 2016, 17:14:08 »
Jak już zostało powiedziane, mechanika walki została zaprezentowana na filmie. Nie spodziewałbym się znaczących zmian po premierze względem tego, co zaprezentowali na gameplayu. I jeżeli popracują nieco nad animacjami, aby były płynniejsze i bardziej naturalne, jestem na tak. Ludzie lubią różne rzeczy, na ten przykład ja gdybym zobaczył w Bannerlordzie mechanikę walki z któregokolwiek Wiedźmina, to prędzej wyrzuciłbym komputer przez okno niż ponownie się z tym użerał.

Jeszcze wracając do filmu zaprezentowanego, sami widzicie że silnik gry to ten sam, który odpowiada za Warbanda, co więcej nie został on znacząco zmodyfikowany. Każdy silnik ma swoje ograniczenia i charakterystyczny zestaw schematów, dlatego bez poważnych zmian, przebudowy całego silnika, a czasami wręcz zrezygnowania na rzecz lepszego, pewnych rzeczy nie obejdziesz. Więc zamiast snuć wywody i słać próżne prośby w eter, lepiej skupmy się na tym, co mamy i co można z tego wyciągnąć. Z okularów teleskopu nie zbudujesz.
Father, forgive me not, for I have sinned!
Now tremble and fear, and mercy have not upon me!

Offline Oktawian

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2473
  • Piwa: 86
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 18, 2016, 19:30:35 »
Jeszcze wracając do filmu zaprezentowanego, sami widzicie że silnik gry to ten sam, który odpowiada za Warbanda, co więcej nie został on znacząco zmodyfikowany. Każdy silnik ma swoje ograniczenia i charakterystyczny zestaw schematów, dlatego bez poważnych zmian, przebudowy całego silnika, a czasami wręcz zrezygnowania na rzecz lepszego, pewnych rzeczy nie obejdziesz. Więc zamiast snuć wywody i słać próżne prośby w eter, lepiej skupmy się na tym, co mamy i co można z tego wyciągnąć. Z okularów teleskopu nie zbudujesz.

Jestem zbyt leniwy żeby sprawdzać dokładnie, ale gdzieś pisali, że Bannerlord będzie na nowym silniku. Wiele schematów pewnie zostało napisanych w podobny sposób więc nie zdziwię się, że w tym przypadku mamy mocno odgrzewanego i podrasowanego kotleta. Pytanie, czy to źle? Silnik silnikiem, ale jeśli chodzi o samą grę a to życzyłbym sobie właśnie takiego odgrzanego i baaardzo dobrze przyprawionego kotleta.

Offline vtz

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 687
  • Piwa: 58
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 19, 2016, 18:06:44 »
Ja się tylko obawiam, że wielu nowych graczy zagra w M&B dzięki bannerlordowi i zostaną straszliwie pobici przez starych wyjadaczy z Warbanda po czym stracą chęć do gry. Z drugiej strony szkoda rozstawać się z tym systemem walki, bo jest po prostu ciekawy i przyjemny.

@Peterov Faktycznie nasza dyskusja nie będzie miała żadnego wpływu na grę, ale porozmawiać można ;-)
dobra potem bo v verdona gram nie widzisz
jak odkużasz to ci nie podstawiam pod nos chleba ~ Jakub

Gero, ja cię mogę w każdej chwili wywalić z klanu. (Po chwili) Zw idę wyrzucić śmieci ~ New War

-Ostatni klan, który nas nienawidził został wymazany z kart historii.
-Jaki?
-No właśnie." ~ Rozmowa Abe z Szowkiem


Offline Chidori

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 628
  • Piwa: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 19, 2016, 19:03:41 »
Ja się tylko obawiam, że wielu nowych graczy zagra w M&B dzięki bannerlordowi i zostaną straszliwie pobici przez starych wyjadaczy z Warbanda po czym stracą chęć do gry. Z drugiej strony szkoda rozstawać się z tym systemem walki, bo jest po prostu ciekawy i przyjemny.

@Peterov Faktycznie nasza dyskusja nie będzie miała żadnego wpływu na grę, ale porozmawiać można ;-)

Czasem wbijam na jakieś Siege, są tam tacy słabi gracze mimo upływu tylu lat, gdzie mój poziom jest naprawdę niski aktualnie, że jestem pewny iż nawet nowi gracze mało kiedy trafią na jakiegoś wyjadacza.

Offline rasterus

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 28, 2016, 17:10:45 »
Oczekiwania:

1. Sensowniejsze AI w czasie bitew. Po rozkazie ataku nie ma hasła "kupą mości panowie" i w efekcie walczy 4 konnych, a za nimi czeka 40 bo nie może dopchać się do wroga.
2. Formacje mieszane - np. można ustawić klin jazdy, pierwszy szereg kopijnicy, reszta to jazda strzelcza. Tak jak było rzeczywiście.  Strzelcy strzelają nawijką, a potem szarża w osłabionego przeciwnika.
3. Likwidacja tylu gór w bitwach. Nawet niewielkie pagórki na mapie głównej w czasie bitwy okazują się szczytami Alp.
4. Zmiany w zadaniach. Część zadań jest wkurzających - gonienie bydła, gonienie uciekinierów z pańszczyzny. W wedding dance było fajne zadanie, które można by było dodać - spływ tratwą i strzelanie z łuku. Ogólnie zadania są do przemyślenia.
5. Zlecanie zadań najemnikom - np oczyszczenia jakiegoś terenu z bandytów.
6. Budowa własnego drzewka awansu dla rekrutów z własnych wsi.